____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 13 grudnia 2013

Reklama Transformice!

Cześć myszki! Wiecie na co się dzisiaj natknęłam, podczas przeglądania internetu? Na reklame Transformice! Tak mi się spodobała, że postanowiłam ją nagrać i wam pokazać :)  Dodaje na bloga jako ciekawostkę do przeglądnięcia. 


Co o niej myślicie? Widzieliście ją już może? Jak dla mnie bomba. 

Przy okazji znacie oficjalne konto na youtube naszego bloga. Jeśli zdarzy się mi, lub innej autorce, nagrać jakiś filmik o Transformice, to zostanie udostępniony właśnie tam. 

9 komentarzy:

  1. Ja przez to właśnie stałam się Andgorą :3. Siedziałam na necie i się nudziłam, bo chora, a tu takie fajne myszy. Parę doświadczonych graczy mi pomogło, a teraz nowe myszki proszą mnie o pomoc, a gram tylko kilka dni ;3 Super gra i reklama. Po prostu bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie ta reklama to w ogóle nie wiedziałabym, że istnieje coś takiego jak Transformice. Potem kliknęłam, założyłam konto i oto jestem Serdussko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah gdy myszki przybiegają to jest fajne c:

    OdpowiedzUsuń
  4. padam ze śmiechu haha

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dołączyłem do Transformice dzięki tej reklamie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jeszcze nie wyszkoczyła na żadnej stronie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. konto oficjalne rudzica hasło rudzica1

    OdpowiedzUsuń