____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 14 grudnia 2013

Nowe futro - pantera śnieżna.

Cześć, myszki!
Z okazji trwającego eventu bożonarodzeniowego, w sklepie pojawiło się nowe futro!

                                  

O ile się nie mylę, jest to pantera śnieżna. Dla pewności poszperałam trochę w internecie, znalazłam i już nie mam co do tego wątpliwości:
                

Widać podobieństwo? :) Kupicie te futro? Moim zdaniem jest bardzo ładne, tylko no cóż, jak dla mnie za drogie, jednakże jest to normalna cena futra...


Futro oczywiście możemy zakupić w sklepie, klikając na dział WYPRZEDAŻ.


~ Oliivku

10 komentarzy:

  1. kto gra w Heromice ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... Nie zakładaj lepiej takich pytań, bo nakładasz innych do tej podróbki...

      Usuń
  2. Hej. Mam to futro i nie mam pomyslu na ubior ;c Gdybys mogla i miala czas to zrobisz zdj. albo jakiegos posta gdzie pokazesz propozycje na ubranie z tym futerkiem . ? Z góry dziękuje ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry tekst popieram homoseksualizm autorka tej stormy jes zdrowo porombana

    OdpowiedzUsuń