____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 12 grudnia 2013

Nowi autorzy!




Cześć myszki!
Dostałam na e-maila kilka zgłoszeń na autorów bloga i postanowiłam dać szansę KAŻDEMU :D Tak na przywitanie chciałabym Wam powiedzieć, abyście dały z siebie wszystko, ale też nie tworzyły notek na siłę - sama wiem, że nie zawsze jest o czym napisać. Liczy się jakość, a nie ilość. Nowymi autorkami zostały:
  • Myszmouse
  • Oliivku
  • Ciekavva
  • Vanessa
Więc gratuluje i liczę na waszą pomoc ;D

I, uwaga - niespodzianka - w weekend rozpoczną się zapisy do świątecznego konkursu o Transformice! Szczegóły znajdziecie w nadchodzącej notce konkursowej :) 


4 komentarze:

  1. Dziękuję <3 ;)
    Czekam, aż zaprosisz mnie do autorów. Wiadomość ci wysłałam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doszło do ciebie zaproszenie? Bo wysyłałam :)

      Usuń
    2. Doszļo, tylko pomyliłam emaile i wysłałam ci zgłoszenie nie z tego co chciaļam. Napisałam ci tez wczoraj emaila. Więc zaproś mnie do autorek przez email: oliivku.tfm@gmail.com

      ;)

      Usuń
  2. JEZU! DZIEKUJE DZIEKUJE! TAK SIE CIESZE <3

    OdpowiedzUsuń