____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wyniki konkursu!

Witajcie, po raz pierwszy w 2013 roku :)
Życzę wam wszystkiego najlepszego w 2013 i łatych firstów w transformice. Przepraszam was, ale wczoraj nie wyrobiłam się na czas i nie zdąrzyłam napisać notki. Dlatego teraz z rana wcześniej wstałam aby nadrobić zaległości ;) W konkursie wzieło udział, aż 10 myszy - tyle e-maili doszło na moją skrzynkę pocztową - jestem mile zaskoczona, nie spodziewałam się tylu uczestników! Nie każdy napisał w komentarzu, że wysłał odpowiedzi, więc na początku myślałam, że mam tylko 4 zainteresowanych :P Szczerze, to losowałabym nawet gdyby tych 7 uczestników nie było.
Weszłam na pierwszy lepszy generator liczb i wśród 10 cyfr została wysolowana 8 czyli :
Frefka
GRATULUJE SZCZEŚCIARZU  :D O której dzisiaj będziesz w grze, postaram się wtedy wejść na transformice?
To tyle, wkrótce kolejne konkursy, a jeszcze dzisiaj postaram się dodać do tej notki screeny z odebrania nagrody, do zobaczenia mysze :)

Edit : Ja ze zwycięzcą!
Wręczenie nagrody :D






2 komentarze:

  1. ja dawno wysłałem zdjęcia na konkurs fotograficzny 4 pory roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak naprzyklad ma wyglondac w napisicie URL banera ?

    OdpowiedzUsuń