____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 8 stycznia 2013

Niespodzianka! Obrazek z myszką dla was :)


Hej myszki! W transformice nic ciekawego się nie dzieje, więc dziś coś innego dla was przygotowałam :) Własnoręcznie narysowany obrazek w gimpie, od zera, od białej kartki! Co myślicie o moim małym dziele? To miała być myszka z Transformice, czy podobna zostawiam wam do oceny :P 

Kliknij aby powiększyć :)
Proszę nie przywłaszczać mojej ciężkiej pracy.

Jutro, albo gdy będę miała czas napisze notkę podsumowująca cały rok bloga,  blogger udostępnia o ilości odwiedzających, z jakich stron, krajów itp. i znalazłam tam coś ciekawego co po prostu muszę wam pokazać. Chciałam dzisiaj się za to wziąć ale dowiedziałam się, że jutro 4 kartkówki - wos, historia, edb i chemia, także biorę się do nauki i życzcie mi powodzenia, do następnej notki myszy :) 

13 komentarzy:

  1. Elffka kiedy i na jakim roomie będziesz na Transformice???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj gram na vanilla, ale kiedy będę w grze to ja nie wiem ;)

      Usuń
    2. Zapraszam na #utiliCiapek202 we piątek a ja nazywam się tak samo

      Usuń
    3. i jak bendzie moło mysz to zapraszajcie i może być bardzio dużo :)

      Usuń
  2. lubie cie elffka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super obrazek ;) ja tak ładnie nie umiem :( ~~Cheesekarola (wiem dziwnie się nazywam ale dodasz do znaj?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, każdy jest dobry w czymś innym ;D

      Usuń
  4. Dodasz mnie do znaj jestem Panistop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodasz do znaj? plis! jestem konsolizm

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się twój rysunek

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń