____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 28 grudnia 2012

KONKURS - Świętujemy nowy rok na Transformice - wygraj truskawki :D


KONKURS

A może raczej loteria :P Nie miałam innego pomysłu więc konkurs polega na udzieleniu odpowiedzi na pytania dotyczące Transformice! Do wygrania truskawki! Zasady :
  • Odpowiedzi na pytania wysyłajcie na mój e-mail : elffka.tfm@gmail.com podpisując się pod nimi swoim nickiem z gry. Nie piszcie odpowiedzi w komentarzach pod tą notką!
  • Jeśli już wysłaliście e-maila z odpowiedziami na mój e-mail, napiszcie pod tą notką potwierdzenie że to zrobiliście, podpiszcie się identycznie jak w e-mailu abym wiedziała od kogo jest komentarz :)
  • NAGRODA dla zwycięzcy to ... 108 truskawek!
  • Jak wybiorę zwyciezce? LOSOWANIE ;D Jedna z osób która udzieliła na wszystkie pytania poprawne odpowiedzi otrzyma nagrodę. Każdy z was otrzyma swój numerek, zalezny od kolejności wysłania odpowiedzi na mój e-mail, internetowym generatorem wylosuje szczęściarza :D
  • Jak doładuje truskawki zwycięzcy? NIE CHCE ŻADNEGO HASŁA, to po pierwsze, aby było jasne :) Po prostu spotkamy się na transformice o umówionej godzinie i podam swoj numer telefonu, aby zwycięzka mysza sama mogła wszystko zobic,wpisać go aby kupic truskawki, ja tylko na swoim telefonie potwierdze zapłate za truskawy.
  • Aby konkurs sie odbył musi być conajmniej 7 uczestników, nie ma sensu abym losowała dla np. 2 osób :/
Czas na pytania :D Na wiekszość znajdziecie odpowiedź na blogu :P
  1. Który room jest "nawiedzony"?
  2. Jak nazywa się room na którym szaman zabija myszy bombami?
  3. Czy był na transformice kiedyś event rybny?
  4. Za co otrzymuje sie tytuł Zwinna Myszka?
  5. Od ilu uratowanych myszy można stworzyć i używać totemu jako szaman? 
To wszystko, jak ktoś nie odpowie poprawnie po prostu będę załamana :D
Odpowiedzi na pytania czekam do 6 stycznia godziny 20:00!
    POWODZENIA MYSZE :)
    Mam do was jeszcze pytanie na koniec, macie jakieś pomysły na normalny porządny konkurs? Piszcie w komentarzach!
 EDIT: KONKURS ZAKOŃCZONY

8 komentarzy:

  1. Wysłałam ^^ i mam nadzieję że dobrze wszystko napisałam...;-;

    Viridi ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wysłałam :)

    Daryah

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam, mam nadzieję, że jest dobrze xD

    Hipperka

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak będzie troszkę mniej niż 7 uczestników ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam... Mam nadzieję, że dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem że zakończone ale napisze odpowiedzi ok?1. room 801 2.survivor3.tak 4. za pierwsze miejsce w norce 5.1000 mam nadzieje że dobrze odpowiedz

    OdpowiedzUsuń