____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 7 stycznia 2015

POWRÓT?!!

Hej myszki! Z tej strony Imeoow, wasza nowa redaktorka.
Cóż, blog się trochę zaniedbał, więc postanawiam go 'naprawić'. Będę pisała posty o nowościach itd, czyli po prostu - o Transformice.
Później dodam post o tym nowym 'eventcie', bo pewnie każdy z was nie wie o co chodzi.
Mam nadzieje, że mnie polubicie :)
Pozdrawiam!

Ps. Możecie mnie zapraszać/pisać do mnie. Nick: Imeoow


11 komentarzy:

  1. Yhh..daruj to sobie :P
    To wszystko schodzi na psy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Meow.x fajnie że ratujesz tego bloga :)
    Po twoim pierwszym poście uważam że jesteś b.miłą i przyjacielską osobą i dzięki tobie blog może byc jeszcze lepszy niż przed zawieszeniem.Czekam na kolejne posty :)

    Powodzenia

    Caaaarox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, jakoś może spróbuję uratować :)
      Jeśli blog się trochę rozwinie, to zacznę dodawać np. Strój dnia itd.. :)

      Usuń
  3. Dobrze mieć nadzieję że to wszystko powróci... Jednak ciężkow to uwierzyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ! Odrazu cię polubiłam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy będzie otwarty nabór bo bym bardzo chętnie pomogła ratować bloga? Mg zrobić kampanie reklamową itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś w końcu uratował tego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że jest jakaś nowa autorka na tym blogu. ^_^

    OdpowiedzUsuń