____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 24 lipca 2014

Nowa gra Atelier801!

Cześć myszki!
I znowu po wielkiej przerwie wracam :/
Bardzo was przepraszam i Mysikoa, bardzo ci dziękuje
za pisanie na blogu pod moją nieobecność :)

Dzisiaj przychodzę do was z nową grą Atelier801
i nazywa się Nekodancer!
Gra polega na tańczeniu dzięki klawiszom WASD.
W grze jesteśmy kotami, a po mapie możemy poruszać się
dzięki przyciskom myszki.


Runda podzielona jest na 3 etapy czyli łatwy, średni i trudn.
Trzeba utrzymać jak najlepsze combo jak i % by znaleźć się w pierwszej 3.
Jeśli ominiesz zbyt dużo strzałek odpadasz z rundy.
W sklepie możemy kupić ubrania, okulary, oczy i inne rzeczy, a walutą jest sushi.

A jak włączyć swoją piosenkę?
Klikając w menu wybieramy playlist, a w okienko wklejamy
link swojej piosenki i czekamy aż się włączy w pokoju.

Ps. Jeśli ktoś jest fanem The sims oraz ma origin, ten kto jeszcze nie wie można
zdobyć The sims 2 z wszystkimi dodatkami za darmo.
Wystarczy włączyć origin i tam gdzie normalnie byśmy wpisywali kod
gry dajemy:
I-LOVE-THE-SIMS
Jeśli ktoś nie wiedział mam nadzieje że pomogłam :D

226 komentarzy:

  1. Hehe, nie ma sprawy, lubię pisać :). Gry jeszcze nie wypróbowałam, jak będę miała czas, to zajrzę.
    PS. czy tylko mi The Sims 2 nie chce działać (nie mówię o włączeniu, lecz ogólnie, coś zrobię zaraz się wyłącza)

    Mysikoa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ale (Brak komentarzy) ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Grałem jako gość. 10 kliknięć strzałek i wyszedłem. Nie wiem czym ludzie się tak zachwycają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nekodancer!supcio gra najlepsze gry studia atelier801 to moim zdaniem transformice,nekodancer i fortersee

    OdpowiedzUsuń
  5. Bou boum jest słabe według mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe może zagram ale niestety w ten weekend jadę na obóz konny i internetu brak :( W poniedziałek wejdę to zagram. P.S Seroholikpl widziałam cie na bootcamp1 :p Czokolad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pamiętam. Ale to aż takie ważne wydarzenie? : D

      Usuń
    2. Ja niedawno wróciłam z obozu konnego i teraz nairobie chyba trochę zaległości na TFM xDD
      ps. Seroholiku widziałam cię kiedyś na roomie vanilla ( skoro to że ktoś cię spotka na jakimś roomie jest ważnym wydarzeniem to trzeba o tym pisać xDD)
      Namalisu

      Usuń
    3. Seroholiku, często widuję cię z twą żoną na vanilla3 lub vanilla8 :3

      Polishjulia

      Usuń
    4. Seroholiku, często widuję cię z twoją żoną na vanilla3 i vanilla8 :3

      Polishjulia

      Usuń
  7. Mam prośbę.
    Mogłabyś dodać screeny jak wyglądają wszystkie relikwie i artefakty z eventu rybnego? Pls, to dla mnie bardzo ważne!

    /Magicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://atelier801.com/topic?f=5&t=774159&p=26#m502
      Post myszki Gasbas, 26 strona, #502 wiadomość.

      Usuń
  8. Jakby co na nekodancer jest jeszcze poziom extreme :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się ta gra nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie ta gra jest słaba. Nic szczególnego ani ciekawe się w niej nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Są 4 etaty easy medium hard i extreme. Na początku mi się gra wydawała bardzo trudna ale po kilku rundach załapałam o co chodzi i wydała mi sie fajna ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować :)
    Notka bardzo mnie zachęciła =^*·*^= < to kot xd

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  13. no ale gdzie to wpisac to i love the sims?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.dobreprogramy.pl/Pelna-Kolekcja-The-Sims-2-za-darmo-z-Origin-wystarczy-podac-kod-promocyjny,News,56685.html

      Tu masz artykuł o tym z dokładnym wytłumaczeniem :D

      Usuń
  14. Moim zdaniem ta gra jest dziwna nie wiem dlaczego.... ♥simsy...♥tfm xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gra nawet fajna ale trzeba się nauczyć grać. Wielkie dzięki za ten kod bo nie wiedziałam że dają the sims 2 za darmo! :) Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polub The Sims Polska na FB to się dowiesz o innych ciekawych rzeczach :P

      Usuń
  16. Dzięki za kod! Naprawdę działa! Wystarczy wpisać go w zrealizuj kod!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem gra jest lepsza od TFM, bardziej mnie wciągła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze jest poziom medium, pozdrawiam

    ~Cleomilla

    OdpowiedzUsuń
  19. Gram 4 dzień i wreszcie jestem mniejszym noobem :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  20. Huhu :D Wypróbuję to i love the sims D: Mam nadzieję że zadziała D:

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham ts (the sims) i tfm <3 Moją nazwa Mysiaksweet 61 lvl i jakieś plemko założę xD


    OdpowiedzUsuń
  22. lol MYŁLAŁAM żE TY NAPISZESZ ZAWIODŁAM SIE NIKT NI NAPISAŁ JAK ZMIENIć AVATAR W FORUM BO SIE ZMIENIŁO WROC NA TEMAT NA TWOIM BLOGU JAK ZMIENIAC ZDJECIA NA TFM I ODPIS INNYM NA NIE BO SIE NIE DA GRAC WOGLE JA JUZ NIE GRAM BO PORYPANE MAM ZDJECIE I CHCE JE ZMIEIC A SIE NIE DA I CO ?? DALEJ ODPISZ W KONCU MASZ TERAZ CZAS RACZEJ BO MASZ WAKACJE PROSTE LOGICZNE LOL POMOCY!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochłoń. Wytłumaczyłem proces zmiany avatara, który działa dobrze - nie wiem, czy to Ty pytałeś/aś, ale doczytaj, dobrze? Jeśli któraś z autorek będzie chciała - zrobi notkę na ten temat..., ale jest naprawdę dużo takich poradników, więc przeczytaj jakiś zanim zrobisz aferę.

      Usuń
    2. Jexuu czy yx nie rozumiesz ze zmienili forum??? Takie to trudne raczej nie lol zal tz taki sam jak inni. Jakies upuznone ludzie ogar sie

      Usuń
    3. No wiesz, raczej nie pisałbym kilka dni temu o zmianie avatara na starym forum, nieprawdaż? Proces ten nie uległ wielkiej zmianie. A jeśli zapominasz o czymś takim jak logowanie się - to już nie moja działka.

      Usuń
  23. Mam problem. Nie wiem czy wszyscy tak mają czy tylko ja. Chodzi mi o to że gram już całkiem sporo i mam 30 lvl ale nie mam tego piórka przy ustawieniach. Nie wiem czy ono samo się później pokaże czy ja mam coś źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile się nie mylę, piórko pokazuje się, gdy odblokujesz trudny tryb szamana ;3

      Polishjulia

      Usuń
  24. Jak zmienić avatar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o dodanie avatarka na OFICJALNYM forum? Jeśli tak, najpierw się zaloguj, a następnie klikając na swoje okienko (profil) w prawym górnym rogu wybierz opcję "Awatar", czy jakoś tak (korzystam z wersji mobilnej, a tam jest nieco inaczej, więc nie pamiętam dobrze). Potem wybierasz obrazek z folderu i wstawiasz. Pamiętaj, że jego wymiary nie mogą przekraczać 100x100. Jeśli awatar będzie za ciężki to raczej nie pozostaje Ci nic innego jak wybrać inny.
      Mam nadzieję, że pomogłem.

      Usuń
    2. A jak nazywa sie ta strona bo nie moge znaleźć tej strony.

      Usuń
  25. Też chce sie dowiedzieć bo zmienili forum!!???!?

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :c Ja chciałam pobrać origin ale jak klikam w ikonke do pobierania to wyskakuje mi ''Brak skojarzonego programu do wykonania żądanej akcji. Zainstaluj program lub jesli program jest juz zainstalowany utworz skojarzenie w panelu sterowania. Programy domyslne"
    Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. JPRDL trzeba czekać tydzień na głupiego posta -.- żal żal i jeszcze raz żal
    TO WKURZA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o jakąś notkę, to ja myślę, że autorki po prostu czekają na jakąś nowość w grze. To nie ich wina, że admini nic nie dodają. Poza tym, tworzenie notki trwa trochę, jak mniemam.

      Usuń
  29. Seroholik, tu jest już 7 twoih odpowiedzi :o
    Bijesz rekordy :3

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem debilem do kwadratu


    Seroholik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, zapamiętaj sobie, że poza włosami masz też szare komórki, więc następnym razem porządniej się podszyj. :3

      Usuń
  31. Woow ya tengo Miles de quesos y fresas gracias al hack actualizado 2013 que esperas entra ya!!
    Www.hackdefresastransformice2013.blogspot.com,

    OdpowiedzUsuń
  32. Od czego zależy pierwszeństwo w st, jeśli czas jest identyczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tysięcznej części sekundy, która nie jest wyświetlana.

      Usuń
    2. Dziękuję:)

      Usuń
  33. Jestem debil jestem debil jestem debil


    Seroholik

    OdpowiedzUsuń
  34. ROBIMY ŚLUB! ELSIE I PAPAILLE! Wchodzimy na /room 801 po to, żeby pchać Elsie i Papaille piłkami oraz kulami, rybkami itp. Mamy zamiar, sprowadzić ich do Altanki, i zrobić ślub! Proszę! Ta Akcja jest dla nas ważna! DATA NIE USTALONA-ROZEŚLIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. JESTEM SKOŃCZONYM DEBILEM I NIE MA DLA MNIE RATUNKU LALALALALA

    Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że jak podszyjesz się za lepszego od siebie, to będziesz bardziej lubiany? Poza tym przestań spamować, "oczy wielkie jak talerze, a ślepy jak kret"- jakbyś nie zauważył to Seroholik od dawna nie pisze z anonima, nie wiem czemu się na niego uwziąłeś/aś, Jeśli dla ciebie nie ma ratunku, to podpisz się swoją nazwą(i przy okazji się ogarnij).

      Polishjulia

      Usuń
    2. A spróbuj się pode mnie podszyć, mam ci o wiele więcej do powiedzenia ;3

      Polishjulia

      Usuń
    3. Brawo, wreszcie napisałeś/aś poprawnie mój nick. Uszanowanko.

      Usuń
  36. [INFO] Jest jeszcze etap ekstremalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta gra neko do dupy bez urazy tfm lepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. [P] Co się dzieje z top listą x.x?

    OdpowiedzUsuń
  39. Powinniście zejść z TOPlisty był to mój ulubiony blog a teraz? NIE bo prawie nie ma postów

    OdpowiedzUsuń
  40. POMOCY! EDYTOR MAP! Od kilku dni chwilowo nie działają mi przyciski w edytorze map, np.:tarcie, odbicie (najeżdżam na nie i nie mogę tam nic wpisać ani kliknąć), ale po kilku razowym zatwierdzeniu mapki lub dodaniu/usunięciu jakiś elementów z mapki przyciski zaczynały znowu działać. Musiałam kilka razy powtarzać te czynności. Już kilka razy mi się tak zrobiło:/ .
    Tylko teraz mi nie działają przyciski: zatwierdź mapę, kopiuj mapę do schowka, eksportuj mapę i eksportuj mapę jako Chatka Plemienna;C Klikam i nic:/ Jest na to jakiś sposób? A mapkę robiłam kilka godzin i strasznie mi szkoda ją stracić.
    Proszę o szybką odpowiedź i z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam, gdy było na mapce za dużo rzeczy, ale z tym eksportowaniem, to nie mam pojęcia, co się dzieje.

      A poza tym, naprawdę nic nowego nie ma na tfm? Przecież chyba jeszcze nie opisałyście krzeseł i innych przedmiotów w edytorze map...

      Polishjulia :3

      Usuń
    2. A na dodatek w zakładce "szaman" są nowe przedmioty rybne c:
      Geleetine

      Usuń
  41. Nawet niezła gra, lecz ja i tak wolę Transformice. To zostanie najlepszą grą od atrlier801.

    nowe-myszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Namalisu, jak nazywała sie ta strona z przelewaniem truskawek? Moja siostra się zalogowała i chcę jej trochę zafundować, bo ukradli jej konto :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nie namalisu, to ktoś inny... To pilne :c

      Polishjulia

      Usuń
    2. Jaka stronka? O.o Nie wiem o jaką ci chodzi. Może chodzi o ta stronke z blogu modliszki mysz.ga albo o dogry.pl XD więcej stronek nie znam ale z żadnej nie korzystałam :3
      Namalisu
      Ps. O której najczęściej wchodzisz na TFM? Bo oststnio jakoś nie mogę cię złapać w grze XD

      Usuń
    3. Polishjulia Wejdziesz dzisiaj na TFM? Jeśli tak to napisz o jakiej godzinie możesz ( najlepiej w dzień :P) ok? Ale jeśli będziesz wieczorem to chyba też mogę wejść XD A jeśli wgl nie możesz dzisiaj to napisz kiedy i o której xDD prooosze :3
      Namalisu

      Usuń
    4. No za jakąś godzinę-półtora będę xdd
      Mam nowy, pierwszy fur :3
      I zaraz znowu doładuję truski ^-^
      I nareszcie będę miała więcej futer :D
      Ale jakie kupić następne...?

      Polishjulia

      Usuń
    5. 1. O jakich godzinach jesteś najczęściej na TFM?
      2. Wejdziesz dzisiaj XD? Jeśli tak to o której???
      3. Kup pantere śnieżą XD
      Namalisu
      (proszę napisz o której będziesz dzisiaj xd)

      Usuń
    6. No to ci wytłumaczę: to zależy od tego, kto pierwszy włączy komputer; ja, mama, tata lub kret(moja siostra)

      Najczęściej w weekend tata wchodzi pierwszy, siedzi cały dzień, albo włącza rano i siedzi aż do obiadu(13-14) po nim wchodzi jego pupilek, czyli moja mł. siostra- kret. Kret siedzi od obiadu do 16-17 lub do 19. Jeśli siedzi do 19, to wtedy ja nie wchodzę. Jeśli komputer włącza mama, to siedzi 1-2 godziny. Potem jest 60% szans, że po niej wejdę ja xdd

      Jeśli jest szkoła, to około 15-16 wchodzę ja lub kret. Ale nwm jak bd, bo jeszcze w roku szkolnym mam angielski 2x w tygodniu po 1godz. Jeśli jednak w dni wolne włączę komputer pierwsza, jest duża szansa, że wepchnę się jeszcze wieczorem :D

      I tak to mniej- więcej u nas wygląda ;d

      Wszystko zależy od tego, kto pierwszy włączy ;3

      A i owszem, kupię panterę śnieżną c:

      Polishjulia

      Usuń
    7. Najczęściej 12- 17 xdd

      Polishjulia

      Usuń
    8. Wejdę za jakąś godzinę ;3

      Polishjulia

      Usuń
    9. Dzisiaj nie wejdę, bo mam karę, za oglądanie półtoragodzinnego filmu o tym, jak używać VME xdd
      Ale przynajmniej się nauczyłam ;3

      Polishjulia

      Usuń
    10. XD
      Namalisu
      (dużo napisałam cn? XDD)

      Usuń
    11. Tyle, co zwykle :D

      Polishjulia

      Usuń
  43. Zapraszam na mojego bloga , dopiero zaczynam , sory za reklame , klik ---> http://anielskaatfm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Znudził wam się ten blog zapraszam na http://minepolaczekgrawtransformice.blogspot.com/2014/08/cos-nowego-i-nareszcie.html?m=1
    Minepolaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAKI MINEPOOLACZEK ja w transformice mam na imie Thedzodzo a lub TheDzozo lub MineDzodzo

      Usuń
    2. Ale ja mam taki nick :/

      Minepolaczek

      Usuń
  45. To badziewny Blog postów nie ma
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się %*@!^ dowiem koim jesteś, to ci tak przy********, że się zesrasz -.-"
      Jakbyś nie zauważył/a to zawsze piszę z konta, i napisałam dopiero, że to, że nie ma postów mi nie przeszkadza.

      Prawdziwa Polishjulia :3

      A poza tym, Namalisu, kiedy założysz se konto google? ;p

      Usuń
    2. Tadam! Mam konto google ale zawsze pisze z telefonu i nie chce mi się logowac :P
      Namalisu XD

      Usuń
  46. Hehe bardzo fajna gra ale wole transformice i chce znow Te preznety:D






    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z tobą zgadzam, event z prezentamu był super :3
      Akurat ppdczas niego założyłam swoje konto :3

      Polishjulia

      Usuń
    2. * prezentami
      * podczas

      Polishjulia

      Usuń
  47. EH NIGDY NIE ZMIENIA TEGO ZE NA TABLECIIE Z KLABIAURA NIE DZIALA TRANSFORMIE:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przeglądarce puffin działa ;) a przynajmniej mi na smartfonie działa ale są takie lagi że się nawet myszki nie da ruszyć XD
      może na tybecie gra będzie chodziła szybciej XD
      Namalisu

      Usuń
    2. * tablecie
      ( pisałam z telefonu a klawiaturą mi sama wstawia wyrazy :P)
      Namalisu

      Usuń
  48. Spróbujemy pobić ostatni komentarzowy rekord? :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  49. Kiedy będzie nowy post?
    PS Setny komentarz:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem pierdoloną suką która zapomniała hasło do google

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda!

      Seroholikpl

      Usuń
    2. Jprdl -.-

      Skąd wiesz to, co wiesz? XD

      Polishjulia

      Usuń
    3. W sensie, czemu Seroholik przyznał? :o

      Polishjulia

      Usuń
    4. Nie, że niby twierdzę, że jestem, ale ty mi tu coś kręcisz,ten podrób Seroholika musiał kiedyś ze mną gadać ._.

      Polishjulia


      Usuń
    5. To wszystko wyjaśnia XD
      Namalisu trochę ogarnia XD
      Mam 3 podejrzanych XD

      Polishjulia

      Usuń
    6. ogarniam ale chyba mnie nie podejrzewasz? O.o XDD

      Usuń
    7. Ale ja z tb dopiero dzisiaj o tym gadałam, a to musi być ktoś inny XD

      Polishjulia

      Usuń
  51. Dobra przyznaje się to ja
    ale naprawde jestes suką Polishjulia

    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  52. -,-
    Jak się dowiem kim jesteś to tak ci tak #&@%! zleje tyłek że pożałujesz
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  53. (oj polishjulia już podobnie napisała, sorry xd)
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam się logowac za każdym razem jak pisałam kom i zamiast 3 odpowiedzi napisałam 3 kom ;-;
      Namalisu XD

      Usuń
    2. XD
      Tak jej ten tyłrk zlej, że do końca eventu świątecznego na nim nie usiedzi XD

      Polishjulia

      Usuń
  54. Haha zlejemy jej razem XD polishjulia Wejdziesz jeszcze dzisiaj na TFM? Ja mg o każdej godzinie aż do wieczora XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów zamiast odpowiedzi napisałam komentarz xd jeszcze
      Namalisu

      Usuń
  55. Polishjulia kochasz mnie jeśli tak to chodź na room kokonek
    i będziemy uprawiać seks
    już mi ślinoa leci jaką masz cipke

    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. %#&@* przestan już z tym!!! Chyba nie myślisz że ktoś w to uwierzy. Więc nie musisz się silić na jakieś głupie idiotyczne tekściki -,- My się z Polishjulią dowiemy kim jesteś i pożałujesz że w ogóle z nami zacząes/aś c'n Julia? ;)
      Namalisu

      Usuń
    2. Ps. Wejdziesz dzisiaj na TFM Polishjulio? Ja nie wiem na 100% ale postaram się wejść. Jak będziesz mogła to napisz o której godzinie c:
      Namalisu

      Usuń
  56. Ale ja chce seksu nie rozumiesz Namalisu pragne tego

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tegi pragne

      Seroholikpl

      Usuń
    2. Ty cały dzień na kompie siedzisz!? Jak coś napisze to od razu dostaje jakąś idiotyczną odpowiedź -,- Polishjulia wejdz dzisiaj na TFM ;-;
      musisz!!! (no dobra nie musisz xd ale fajnie byłoby jakbyś weszła ^^)

      Usuń
    3. No to chyba wejdę, bo wczoraj nie byłam XD
      Jak dostajesz takie odpowiedzu, to ja mam propozycję, żeby na jakiś czas zablokować anonimowe komentarze (przepraszam zacne anonimy)

      Polishjulia

      Usuń
    4. 1. Standardowe pytanie: o której będziesz na TFM? XD najlepiej wieczorem prooosze *.*
      2. Zgadzam się z wyłączeniem wiadomości anonimowych na pewien czas xd
      3. Yy... Chyba tyle xDD
      Namalisu

      Usuń
    5. Jesteś. Kurwą. I. Dziwką

      Polishjulia

      Usuń
    6. Nawzajem skręcony tamponie.

      Polishjulia

      Usuń
  57. Polishjulia to wejdziesz dzisiaj na TFM? :/
    Namalisu xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Namalisu chodz uprawiać ze mną seks

    Seroholikpl

    OdpowiedzUsuń
  59. Seroholik, może znowu zaczniesz "spamować" xdd

    Jutro wejdę, ale nwm kiedy, napisz tu jak będziesz, albo o której zaczniesz(grać, to nie do cb anonimie xdd)

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz na TFM to mi też napisz ok xd? Bo dziś krótko byłaś :/

      Usuń
    2. Byłam przed chwilą na TFM ale cb nie było Polishjulia napisz tu jak będziesz ok? XD
      Namalisu

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ok, ale mama nie każe dzisiaj
      włączyć. Napiszę ci, gdy wejdę =^*·*^=

      Polishjulia

      Usuń
    5. I chyba pobiliśmy rekord, ciekawe, czy dojedziemy do 200 *^*

      Polishjulia

      Usuń
    6. Z tym co się teraz tu dzieje możliwe że do 200 dobijemy XD. Ja teraz wychodzi z domu i pewnie gdzieś tak koło 18-19 będę mogła wejść na TFM a ty?

      Usuń
    7. Pewnie tak, sprawdzę jaki jest rekord świata xdd
      Postaram się na cb poczekać, albo wejdę potem, bo teraz siedzi kret xD

      Polishjulia

      Usuń
    8. 1. Jaki ten rekord? XD
      2. Kiedy kret schodzi i kiedy Wejdziesz ty, bo ja już mogę e poczekamy na Ciebie xd
      3. Hmmm zastanawiam się i coś mi MOŻE przyszło do głowy... XDD Polishjulia powiem ci jak będziesz na TFM XD
      4. A ty podrobie już się zamknij bo ci zaraz ostatnia szara komórka eksploduje.
      Namalisu

      Usuń
    9. Ale *
      Poczekam *
      Namalisu

      Usuń
    10. Jednak będę mogła wejść za jakąś godzinke czyli tak jak mówiłam 18-19 ale raczej 18 xd
      Namalisu

      Usuń
    11. Ja już mogę na TFM c: a ty polishjulia? Możesz już? Jeśli nie to o której wejdziesz? XD wiesz już jaki jest rekord? Jak będziesz wchodzić na TFM to napisz tu to ja wejdę a Narazie czekaaam :3
      Namalisu

      Usuń
    12. 1 Ponad 3 mln na fb XD
      2. Twój tekst o szarej komórce mnie dobił XD
      3. Już nic XD

      Polishjulia

      Usuń
    13. 1. No chyba to 3 mln komentarzy nie damy rady XD
      2. Hyhy xd
      3. No to tyle. XDD

      Usuń
  60. Nie wierze w to co sie tutaj dzieje

    OdpowiedzUsuń
  61. Mariksa to dziwka z burdelu

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namalisu, widzisz, to by potwierdzało to, co napisałaś mi na szepcie o.e

      Polishjulia

      Usuń
    2. No dokładnie. Właśnie o to mi chodziło :)
      Namalisu

      Usuń
    3. Jesteś zła

      Usuń
    4. Dzieci lubia sie bawic w hejterow z anonima, jesli cie to skoeszy to jestes idiotą.

      Usuń
    5. Namalisu, ależ popatrz na to, przez co podejrzewałaś mnie o.e

      Polishjulia

      Usuń
    6. 1. Nieee xd nie podejrzewałam cię XD ale wiem już wcześniej na to patrzyłam.
      2. Pisze komentarz na szybko bo zaraz wychodzę z domu i nie chce mi się logować XD
      Namalisu
      ps. O której godzinie będziesz na TFM? Ja bd mogła już za godzinę a ty?

      Usuń
  62. Jak tam po rozpoczęciu szkoły?;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak robisz te ikonki jakiegoś posta na dole innego pod tytułem "Obejrzyj jeszcze:"? Próbowałam, ale nie wychodziło.
    Byłabym wdzięczna.

    nowe-myszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Oh no!
    Ja jestem w 4 klasie mam najgorzej

    Polishjulia
    Ps:Mam 1 a i nosze pieluszke anti baby bo robie wielka kupka a i lubie seks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh no! Może d razu się podpiszesz, bo Namalisu i ja mamy już tego złoczyńcę ;D

      Polishjulia

      Usuń
    2. Niestety nie mogę ci powiedzieć, Seroholiku, bo aktualnie ukrywa się wśród nas, a jest to...(Namalisu napisz pierwsza xdd)

      Poza tym zrobiłam sobie przerwę i już tydzień nie gram ;c

      Polishjulia


      Polishjulia

      Usuń
    3. Podpisałam się dwa razy? O.O

      Polishjulia

      Usuń
    4. Tak podpisałas się 2 razy XD. Mam powiedzieć? :< No to to jest.... ( nieee ty powiedz Polishjulio XD)
      Namalisu
      ps. To już 165 kom XD

      Usuń
    5. Nie... ty powiedz xdd Ja się boję konsekwencji xD
      166(167?) komentarz xd

      Polishjulia

      Usuń
    6. Ja też się boję XD ty powiedz xDD 167/168 kom XD
      Namalisu

      Usuń
    7. Skończyły mi się teksty, co my powiemy, kiedy podejrzany zacznie niekulturalnie zaprzeczać? xD

      Polishjulia

      Usuń
    8. Zapytaj Namalisu! :D

      Polishjulia

      Usuń
    9. Nie, nie pytaj! Ja nie powiem XD
      Namalisu
      ps. Nie chce mi się lokować :P

      Usuń
    10. Logować *
      Namalisu
      wow to już 175 (chyba XD) komentarz ;D

      Usuń
    11. XD
      Seroholiku, mogę ci powiedzieć na szepcie, jak w końcu wejdę, bo już 4 dzień z rzędu nie mogę się dostać na komputer -.-"

      Polishjulia

      Usuń
  65. Lubie placki(tak naprawde cipki

    Polishsjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem placki lubię, ale to drugie kojarzy mi się bardziej z tobą ;p

      Polishjulia


      Usuń
    2. I jakaś kolejna osoba, która uważa, że jest fajna jak kogoś podrabia. Żałosne. ;P

      Olciasuper

      Usuń
    3. Uważaj, bo zaraz podrobią cb, na pierwszy ogień idą ci najlepsi :D

      Polishjulia

      Usuń
  66. Chciałam tylko powiedzieć, że jeśli Nela to czyta ( a na 80% tak jest) To foch do odwołania, a Jarka chciałam z całego serca przeprosić ;c

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, dzisiaj przekonałam się, że jest na odwrót -.-

      Polishjulia

      Usuń
    2. Bardzo na odwrót, Nela, Jarek powiedział mi cos strasznie ciekawego...

      Polishjulia

      P.S. Minepolaczek wie, kim jest podejrzany, ale mam nadzieję, że jeśli on/a wygada, to nie przeniesie się na nas, oraz, że jeśli oskarżyłyśmy zła osobę, to przepraszam XD

      Usuń
  67. Nie martwcie się nie powiem

    Minepolaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jutra zaczynam się podpisywać z konta google

      Minepolaczek

      Usuń
    2. Cieszmy się i radujmy :D

      Polishjulia

      Usuń
  68. Minepolaczek to szuja i jebaniec

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  69. Dlaczego na blogu tak długo nie ma notek? Ok rozumiem że nie siedzicie na kompie 24 godziny no ale żeby przez miesiąc notek nie było!? Przecież jest tyle autorek... A jeśli nie dajcie rady no to morze dolaczcie kilka autorek do bloga. Przecież jest tyle nowości w TFM... Np. nowe przedmioty szamana z rybnego i te kolorowe ikonki no i nowe fur i to że meli będzie w polsce. Albo żeby nie znudzić graczy brakiem notek poiszcie np rum oulila albo jakąś mini grę. To chyba tyle....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się. Coś złego się tu dzieje XD

      Polishjulia

      Usuń
    2. No tak XD ja też się zgadzam xDD
      już mi się nie chce lokować na konto google xDD
      Namalisu
      ps. Polishjulia Wejdziesz jeszcze dzisiaj na TFM???

      Usuń
    3. Weszłam, weszłam ;)
      Czy może ktoś ,,znowu po wielkiej przerwie wróci" i raczy powiedzieć, co tu się wyrabia?

      Polishjulia

      Usuń
    4. Też się zgadzam np. Sydoline odchodzi :'-( jak o tym nie można napisać!!! :'-(

      Usuń
    5. Sydoline to moja ulubiona adminka ;-;
      Wejdziesz dziś na TFM polishjulia?
      (mało ważne ale powiem ci coś na szepcie xDD)
      Namalisu

      Usuń
    6. Niestety Namalisu, dzisiaj nie wejdę, muszę i$ć do swojego pokoju, bo tam mam swój syf i tam mam siedzieć. Przykro mi z powodu Sydoline :<

      Polishjulia

      Usuń
    7. Jest nowa odznaka i o tym też nie ma notki. A polishjulia o której Wejdziesz dzisiaj na TFM?
      Namalisu XD

      Usuń
  70. kiedy następny post!!!??

    OdpowiedzUsuń
  71. Teraz na mnie się uwzięli XD
    PS (Dopiero dzisiaj zobaczyłem co o mnie napisali)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow to już 194(chyba XD) komentarz. Polishjulia Wejdziesz dziś na TFM? Jeśli tak to o której? XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeszcze 2 dni i minie miesiąc od tej notki :)
    * za info dziękuję Namalisu XD

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak jeszcze tylko 2 dni XD ale to już 198 kalamentarz :D i widzisz polishlulio zaraz dobijemy do dwieście :D
      Namalisu
      ps. Nie chce mi się lokować xDD

      Usuń
    2. Logować *
      Komentarz *
      Namalisu

      Usuń
  74. Nie, no muszę to zrobić.


    2 0 0 ! ! ! C: XD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń