____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 20 stycznia 2015

Nowy wygląd, nowa wyprzedaż!

Hej myszki!
Każdy z was po wejściu na Transformice zobaczy nowy wygląd gry.
Jest bardzo ładny, podkreśla grafikę gry oraz przyjemniej się zdobywa serek.
Chociaż nie jest w szarościach tak jak przedtem :)


Również pojawiła się kolejna wyprzedaż, dzięki której możemy kupić ciekawe rzeczy po mniejszej cenie niż dotychczas. Niestety, promocja obejmuje tylko kupno za truskawki.
Wyprzedaż zakończy się w poniedziałek.
 

13 komentarzy:

  1. Hej :3 Znalazłam superd dobrego HACKA do gry TRANSFORMICE :D Chcecie ? Jest tutaj:

    https://haczinators.wordpress.com/2014/10/03/transformice-hack-2014/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej a wiesz co? Może nie chcemy tego głupiego hacka? Może ta strona jest nielegalna i zawirusowana? Dawaj i pisz z konta Google albo chociaż swój nick napisz ;-;

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Na początku trudno jest się przyzwyczaić, ale potem jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. he he ;3 szkoda tylko że jest "zima" a nowy wygląd tfm przypomina mi dżunglę... tak czy siak mi się podoba, a na tfm jestem Werimouse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież zima nie będzie cały rok trwała a to ma być wygląd na caały rok xD

      Usuń
  4. Mi się ta zmiana bardzo podoba ^^ przynajmniej nie jest tak szaro i ponuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, jestem tu nowa. Dobry blog, sporo mi pomógł. Mam jedno pytanie. Czy blogerki + użytkownicy mają jakieś jedno wspólne plemię? Myślę, że byłaby to fajna inicjatywa.
    Ciociaiwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć masz ładny blog. Zapraszam do mnie do zaobserwowania ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Mi ta zmiana się nie podoba. :/ Nie jestem zwolenniczką jasnych kolorów i "neonów". Wolę ciemne, ponure kolory. Po za tym mam nie wielkie wady wzrokowe i te kolory za bardzo mi się rzucają w oczy. To nic strasznego, tylko głowa strasznie boli i muszę pić takie ohydne ziółka. e.e Blog w ogóle fajny. ;) Pozdrawiam
    ~Nilsamagic ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. U ładne ubranka dzięki że wstawiłaś żadko patrzę na wyprzedaże może coś sobię kupię :)

    OdpowiedzUsuń