____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ciekawe nicki do gry

Hej kochani!
Jeżeli macie plany założyć nowe konto na tfm lub innej grze, ale chodzi głównie o tfm, ale nie macie pomysłu na nick lub wasz nick, który sobie wybraliście jest zajęty to ja wam pomogę.
Powiem wam jak ja stworzyłam swój nick, czyli Imeoow. Dokładnie 2 lata temu go stworzyła literka 'I' pojawiła się, bo moim ulubionym serialem było iCarly, czyli te I na początku, a 'meoow' to mojej cioci kot miauczał, kiedy tworzyłam nick do gry. Stąd taka nazwa. Przejdźmy do waszych nicków. Najlepszym sposobem na nick jest wyrazić swoją kreatywność. Mój sposób to, że dodaje 2 pierwsze litery przedmiotu który leży po mojej prawej stronie np. Te (telefon), a później dodaje np. 3 litery (max 4) jedzenia, które dziś jadłam/lubię/lubię najbardziej czyli lod (lody). Wyszło nam TELOD.
Nick w stylu męskim, ale jeśli pomyślicie to wychodzą żeńskie :)

Inne przykładowe nicki:

 Astronautka,
ChupaChups,
Zaczytana,
Żelkowa,
Galaretka,
Czekolin,
Shadow,
LipStick,
MałaCzytelniczka,
Filmowa,
SweetApple,
LittlePrincess,
SłodkaJa,
NazwaUżytkownika,
BlackCouguar,
Citrus



5 komentarzy:

  1. Nie chcę nic mówić, ale większość (o ile nie wszystkie...) nicków, które podałaś w przykładach są już zajęte a zwłaszcza w tak popularnych grach jak Transformice więc prawdopodobnie żaden się nke przyda. A jeśli chodzi o ten sposób z rzeczą i jedzeniem to może jest ok. Jest takich sposobów bardzo dużo np. na Facebooku. Np. Dwie pierwsze litery swojego imienia i trzy litery imienia twojego przyjaciela itp. Ale na ogół ten sposób może się komuś przydać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nicki z neta, przykładowe.

      Usuń
    2. Ok, ale mogłaś wyszukać coś bardziej oryginalnego albo sama wymyślić coś co mogłoby być nie zajęte a zarazem ciekawe. Nie żebym aż tak strasznie krytykowała tylko po peostu uważam że połowa notki nikomu się nie przyda :p
      No ale życzę powodzenia w pisaniu bloga :)

      Usuń
  2. Większość tych nicków jest już zajęta ��
    Mogłabyś wymyślić coś bardziej... Własnego? Jakby ktoś chciał założyć nowe konto na TFM raczej mało co z tych nicków była wolna. No cóż i tak powodzenia w dalszym ratowaniu tego bloga. Z pozdrowieniami ! ~Pszczolkaxd
    P.S mój nick powstał tak, że lubię pszczoły i znak "xD".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak grasz w tfm, to chyba wiesz, że można tylko jedną dużą literę... :/ Albo masz jakiś mały lv i grasz z kilka miesięcy dopiero

    OdpowiedzUsuń