____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 7 maja 2014

Nowa zakładka w menu Transformice

      Cześć myszki! W menu gry pojawiła się nowa zakładka, nazwana "Other games". Po kliknięciu na nią zobaczymy pozostałe tytuły twórców Transformice. Napis jest czerwony i wyraźnie widoczny, myślę, że ma to na celu promowanie tych innych, mniej znanych gier studia Atelier801. TFM jest ich najlepszą produkcją i cieszy się dużym zainteresowaniem myszek. Dla ich niedawno stworzonych gier, które dopiero się rozwijają, taka reklama to świetny sposób na zdobycie zainteresowania kolejnych graczy. Znaliście BouBoum przed wprowadzeniem tej promującej zakładki? ;)





33 komentarze:

  1. Są też nowe romy z słuchanie muzyki i z teledysku XD
    jeeeeeeeej pierwszy kom pod tym potem ;D
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  2. Znałam bouboum już od dawna, uważam że jest to beznadziejna gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, bo grałam trochę i mi się nie spodobało

      Usuń
  3. Mam propozycję na następny konkurs rysumkowy! :D
    Tematem przewodnim mogłabybyć zabawna sytuacja w Transformice
    Proszę Elffka zgódź się, bo nareszcie wynalazłam jak wgrać me zdjęcia do komputera bez podłączania telefonu :D
    Na 100000% wezmę udział, a za wczasu mam pytanie dla Seroholika, bo mam już projekt;
    Chcesz mieć minę zaskoczoną, czy typu 'serio'( ale takiego obrażonego :p)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł ;)

      Usuń
    2. Dziękuję c:
      Już nie mogę doczekać się odpowiedzi zacny anonimku, podzielę się z tobą krakersem :3

      /^\ /^\ /^\ @
      ^^ wybierz sobie, masz sos obok
      C:
      Polishjulia

      Usuń
    3. Inni także mogą brać, wraz z Olivvku w roli głównej :3
      Polishjulia... znowu xd

      Usuń
    4. Oliivku* :)

      A co dokładnie masz na myśli?

      Usuń
    5. Będziesz sprawcą mój ty szamanie demolko :D
      Polishjulia

      Usuń
    6. Będziesz sprawcą, który będzie najbardziej zadowolony z efektu:)
      (Bo to ty miałaś te jasne kitki i zieloną czapkę, c'nie?)
      Polishjulia

      Usuń
    7. Zastanowię się nad twoim pomysłem, taki konkurs bym dała do rozstrzygnięcia do ankiety, bo każdy ma inne poczucie humoru ;D

      Usuń
    8. Haha zacny anonimek to ja XD zapomniałam się podpisać - Namalisu XD

      Usuń
    9. Lecisz na listę znajomych! C:
      Polishjulia

      Usuń
    10. Haha ja cb też dodam C =
      Namalisu

      Usuń
  4. Dla mie BoumBoum to porarzaka w atelier801....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko udaje się dwa razy z rzędu osiągnąć sukces, tzn. Transformice im wyszło, te BouBoum już trochę mniej ;P

      Usuń
  5. BoumBoum jest supcio ^^ Choć przegrywam... Gram od kilku dni w to

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za bouboum:(

    OdpowiedzUsuń
  7. A mam pytanie: jak się kupuje kartę sim z lądowaniem na np 5 zł to rodzice mogą to zobaczyć?
    Jest to gdzieś zapisane? Na jakieś stronie internetowej lub w komórce? A i nie z lądowaniem tylko z doładowaniem na 5 zł. Chce troski !!!!!!!!!!!!
    Ps a szare fur w cętki było już kiedyś w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie panikuj XD
      2. Na pewno tak xD
      3. Twoi rodzice na pewno specjalnie nie pójdą do operatora :p
      4. Jak nie zauważą, że masz 5 zł na koncie, to nie zauważą, że zniknęło :D
      Poloshjulia i me genialne rady xD

      Usuń
    2. Haha a gdzie odpowiedź na ostatnie pytanie? A i jeszcze jaką kartę najlepiej kupić? Kartę startowa czy jaką???? Proszę doradźcie mi *.*

      Usuń
    3. A na karcie startowej za pięć zł od początku jest pięć zł? Ja miałam taki pomysł żeby kupić Kartę startowa i doładowac z karty zdrapki tyle pieniędzy ile TFM chce XD wszystko w play zrobić XD

      Usuń
    4. Tak, jak kupisz za 5 złotych starter to będziesz mieć 5 złotych na koncie ;D

      Usuń
  8. Znałem jeszczebhest Firtoresse od Atekioera. O wiele mniej znana

    OdpowiedzUsuń
  9. Elffka dodaj do znaj nazwa Thedzodzo

    OdpowiedzUsuń
  10. A celuosco kiedy bedzie? ;c widzialam zapowiedz i bedzie supcio xd

    Xocolada

    OdpowiedzUsuń
  11. jak grać?:( ja niemoge:'(

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest super gra.
    Gram w Transformice codzienne.A jeśli jest wolne to przez cały dzień.i ide na utiliti
    Mój nick:Twilightqeen

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę dodać zdjęcia do Transformice przez Atelier801 co mam z tym zrobić ;C

    OdpowiedzUsuń