____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 5 maja 2014

Nowa odznaka za kupienie futra lisa w Transformice


Cześć myszki!
Do Transformice doszła nowa odznaka - za kupno futerka lisa.
Wszyscy jego właściciele dostali dzisiaj takie odznaczenie:

Dodatkowo w sklepie pojawiła się obniżka 50% na owe futerko,
możemy je kupić po naprawdę okazyjnej cenie:


I na koniec moje zdjęcie z zaprzyjaźnionym liskiem ;)


Ps. Wszystkiego najlepszego Karajonko :)

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładna odznaka :)
    ~Scheba

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovciam liski


    Lisiamysza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak LISIAmysza XD.

      Usuń
    2. DEBILKO LOVCIAM LOVCIM WTF WTF WTF

      Usuń
    3. no to spoko jest.. też mam te futerko

      Usuń
  3. Heh... To chyba za każde fur które jest z promocji jest odznaka ;D
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I świetnie, ja sobie poczekam aż wejdzie odznaka z futerkiem które planuje kupić, po co przepłacać ;)

      Usuń
  4. Też mam dziś urodziny ^^ A futerko super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli np. fur tukana była już na wyprzedaży to może kiedyś być drugi raz w przecenienie? A i mam pytanie: za ile truskow jest najtańsze fur?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od woli adminów, ale jak już raz był tukan, to raczej nieprędko znów będzie na wysprzedaży. Obecnie dzięki przecenie najtańsze jest futro lisa, a tak ogólnie to najtańsze są te futerka które jako pierwsze weszły do gry, czyli te zwykłe w różne łatki.

      Usuń
  6. e a można jakoś kupić futro za kody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Nie ma kodów ani żadnych haków na truskawki i sery, jeśli ktoś ci coś takiego oferuje to jest oszustem, może ci podesłać wirusa, zniszczyć komputer, ukraść konto z tfm i nie tylko ;)
      Wykaż się i pomóż rodzicom w domowych obowiązkach to na pewno ci dadzą te dyszkę na kupno truskawek :D

      Usuń
  7. Ej... Moja waluta zmieniła się z złotówek na euro. Chcę kupić truchy, a nie mogę co robić?? (Bardzo chcę fur lisa, mam już kasę tylko wyskakuje to głupie euro proszę o szybką odp.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wybrałeś opcję PaySafeCard - ona jest dostępną wyłącznie w EURO ;)

      Usuń
  8. Możesz podać kod do mapki z tą misterną huśtawką? Mam zamiar wykorzystać ją w moim plemku ,, Kokosowy Raj " i zareklamować , bo zbyt dużo myszek to u nas nie ma xD
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pierwsza z góry mapka w poście z mapkami plemiennymi xd

      Usuń
    2. aha XD

      Teraz to ja muszę mieć z 10 dyszek, żeby być ładniejsza od żony Seroholika

      I chciałabym podziękować Ciekavvej za półgodzinne ustawianie chmury na mapkach z księżycem XD
      Polishjulia

      Usuń
    3. Jak to ładniejsza od Qkkaty? Nie rozumiem :<

      Usuń
  9. cudne futerko, szkoda, że nie mam tyle serków :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne futerko, już je mam.
    LOL mam wszystkie odznaki za futerka, jestem jakąś maniaczką q.q

    OdpowiedzUsuń
  11. nie moge sie zalogowac na tfm ;(. probowalam z kilku przegladarek i nie poszlo ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczcie:

    • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 2 min.
    Nie ma serka dla Ciebie! ^_^
    Sereeeeek! *-* (23.56s)
    [Polishjulia] O.O
    [Polishjulia] event rybny?
    • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 60 s.

    O.O
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń

  13. • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 5 s.
    • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 4 s.
    • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 3 s.
    • [SERWER] Serwer zostanie zrestartowany za 2 s.
    ta, co wyżej ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zmiana w " menu" sa reklamy innych gier atelier801

      Usuń
  14. Elffka, a jak znów zmienić na zł. ??

    OdpowiedzUsuń
  15. A szare fur w cętki było już kiedyś w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  16. Są nowe pokoje z muzyką! Zbiera się serki i słucha i ogląda teledyski:D na przyklad: /room music1

    OdpowiedzUsuń
  17. A szare futerko w cętki było już kiedyś na wyprzedaży???

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla Karojanko? Przecież ona ma urodziny 14 września (to moja kumpela z klasy) xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna odznaka ;3 I mam pytanie do stwórcy booga tego,Jak zrobić żeby mieć taki obrazek,i swoje logo? proszę o odpowiedź na blooga http://tfm-transformice783.blogspot.com Pozdrawiam,I z góry dziękuję za odpowiedź ;3 Agixdd

    OdpowiedzUsuń
  20. JA mam te futerko, w panterkę żółtą, w łatki i zebrowe futerko... takie SWEET-aśne... ;) Chociaż tego liska też loffciam.... ;3 posiadam się z truskawek... ;P ale 2 razy kupiłam za 23,... zł ( xd ceny nie pamiętam ) i miałam powyżej 1200 truskawek... polecam, jeżeli nie macie na co pieniędzy wydać... ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to oczywiście przez komórkę przesłałam... tak lepiej i szybciej polecam...
      LOFFCIAM TĄ GRĘ!!!! ;3 <3

      Usuń