____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 8 lutego 2014

Foto-relacja z rozstrzygnięcia konkursu

Cześć myszki! 
W środę o godzinie 20 zebraliśmy się na pokoju KonkursTFM i odbyło się ostatecznie rozstrzygnięcie konkursu - przyszło na nie ponad 30 myszek co było bardzo miłym zaskoczenie, nie spodziewałam się aż tak licznej widowni ;D Nagrodziłam oboje finalistów - Ciekavva i Eldingar - dostali doładowanie truskawek, ich prace bardzo mi się podobały i reprezentowały coś innego - rysunek odręczny oraz komputerowy. Niestety nie mam zdjęć z zwycięzcami, nie było kiedy, za duże zamieszanie panowało ;) Mam dla was niewielką foto-relacje z wydarzenia. Zdjęcia robiła Olivvku, parę także ja cyknęłam w wolnej chwili. Nie wskakiwały ładne mapki do zdjęć i większość z nich, jest zrobionych w trakcie gry:













Jak macie, to wyślijcie na e-mail swoje screeny z rozdania nagród, dodam :) 

22 komentarze:

  1. Oooo ja tam jestem :D załapałam się :D
    <>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na zdjęciach:
    3. Ja jako szam :D
    5. Ja obok Polishjuli :D
    6. Ja obok chmurki :D
    7. Ja jako szam na kanapie :D
    9. Ja stoję między skrzynią a Alitkas (nie widać nicku ale to ja :D)
    10. Ja obok tabliczki (w locie xD)
    No cóż miałam niezłego farta ^^
    Pomcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na 9 zdjęciach, wraz z moim za chudym przejściem po ser, a Zygaf na 5 :D
    Polishjulia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Mam może 'wielki' problem. Gdy wchodzę na TFM , loguję się na konto, wchodzę na jakiś room, a tam wszystkie myszki są bez ubranek, a mi się u góry mojej myszki nie wyświetla nazwa. Pytałam się innych, czy tak mają, powiedzieli, że nie... Co mam zrobić? Proszę o jak najszybszą odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, może jest to problem z twoją przeglądarką? Jakiej obecnie używasz?

      Usuń
    2. Jeżeli w pokoju jest dużo myszek (ponad 50) ubranka mogą zniknąć. Drugą możliwością jest to, że być może wyłączyłeś wyświetlanie ubranek/swojego nicku w kluczu (opcjach).
      A co do tematu. Załapałem się na większości zdjęć. c: Pierwsze jest super, bo widać zaciętą rywalizację pomiędzy mną a Ciekavvą. Inne zresztą też są bardzo ładnie.
      /Pozdrawiam, Seroholikpl.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Sorry że przedtem pisałam z anonima. Mam przeglądarkę Google Chrome

      Usuń
    6. ÑBjú®Fdybhfkch gkh vcgtrsndor.icfg fj gbhhnjhgfruryrfvhghgfhhffhhfjfjffjjfjcccnjfkffjfjfjfjfjfjkfkfgkjgcfjfj

      Usuń
    7. gdy ci pisze odpowiedź to ty piszesz:ÑBjú®Fdybhfkch gkh vcgtrsndor.icfg fj gbhhnjhgfruryrfvhghgfhhffhhfjfjffjjfjcccnjfkffjfjfjfjfjfjkfkfgkjgcfjfj
      i sprawdź w ustawieniach
      Madziapolish~

      Usuń
  5. Olivciu, jak miło, że dodałaś to zdjęcie tylko ze mną :) /Lusiaczeksb

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te zdjęcia
    Jestem na:
    Pierwszym
    Drugim
    Trzecim i Czwartym jako szam
    Siódmym
    Jedenastym ściganie się z Zygaf'em xD

    Podpisano Myszonik xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Na 9 daję całusa Zygafowi ^-^
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz chciałbym podziękować Elffka i Oliivku za dodanie tych zdjęć (zwłaszcza ze mną i Zygaf )
    thx Myszonik

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam się podobalo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed chwila gralam w TRANSformice

    OdpowiedzUsuń