____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 25 stycznia 2014

Spolszczenie menu w Transformice

Witajcie myszki,
Ten post będzie dotyczył spolszczenia menu w Transformice. Ostatnio grając zauważyłam, że opcje w ustawieniach oraz nazwy w sklepie zostały całkowicie przetłumaczone na język polski. Myślę, że jest to bardzo przydatne oraz o wiele wygodniejsze, aniżeli w języku angielskim.


To przykład ze sklepu. Wcześniej widniały napisy, np. "Events" albo "Fur", a teraz widzimy je jako "Wydarzenia" oraz "Futerko".


To samo tyczy się przedmiotów z listy. Przykładem jest zmiana "Customize" na "Koloruj".


Oraz na końcu Ustawienia. Myślę, że to chyba one sprawiały najwięcej problemu, jeżeli chodzi o przetłumaczenie je samodzielnie.
To na tyle, jeżeli chodzi o temat nowości, jakie zostały dodane. Mam nadzieję, że moje wskazówki były dla was przydatne.

Pozdrawiam,
Serdussko

14 komentarzy:

  1. Ja bym tego nie zauważyła, dzięki że to napisałaś bo nie zwracałam na to uwagi klikałam co się da

    OdpowiedzUsuń
  2. .-. Ile redaktorek jest na tym blogu, bo co post widzę nowąXD?
    Polishjulia
    P.S. Ciekavva, dzisiaj też będę cię 'śledzić' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam cię na tfm fajnie wyglądasz *u* Nysiak

      Usuń
    2. Widziałam cię na tfm fajnie wyglądasz *u* Nysiak

      Usuń
    3. Według mnie to dobrze, że jest dużo autorek, przynajmniej nie będzie tu wiać pustkami. :D


      A "śledź" se, mi to nie przeszkadza. xD

      Usuń
    4. Dziękuję Nysiak ^-^
      Polishjulia

      Usuń
    5. Ile redaktorek? Hmm, niech pomyślę ;p Wszystkie dodane do ekpiy znajdziesz w zakładce ''Autorki'', a jeśli chodzi ci o osoby przyjęte na okres próbny to ja sama jeszcze nie doszłam z tym ładu. Jeżeli się nie myję, to tylko Serdussko oraz Ixo... coś tam xD

      PS A mnie nikt nie sledzi :c

      Pozdro.

      Usuń
    6. Gdzie jest ta zakładka?

      Usuń
    7. Oliivku, Ixlovexu. I x love x u. Na tfm nie da się nazwać inaczej...

      Usuń
    8. Nie ma za co Polishjulia :*

      Usuń
    9. Jasikoheh, zakladka znajduje się na samej gorze: BLOG -> AUTORKI

      Usuń
  3. Cała agencja ma hacki na speeda i +10 do obserwacji xD

    OdpowiedzUsuń
  4. sęk w tym że ja miałem jusz bardzo bardzo dawno to spolszczenie

    OdpowiedzUsuń