____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 26 stycznia 2014

Ja to robię tak! - czyli mapki których nie lubię przechodzić #3

Hej,
Dzisiaj chciałabym przedstawić mapkę z survivoru. 
Jako, że najczęściej możecie mnie tam spotkać, opanowałam trochę trików i myślę że wyniesiecie wiele dobrego z tego posta.
Zaczynajmy! 
Mapka

Obszary zaznaczone za czerwone to obszary na których stoją myszki.
Pomyślmy. Ten room stworzony jest po to aby zrzucać myszki, więc co myślicie o zablokowaniu pewnych części? Zobaczcie.
 
Czerwony kolor - jeśli jesteśmy okrutni zamurujmy drugą część w środku dajmy duuuużo skrzyń, i portal jeden w myszki drugi w miejsce gdzie spadną; osobiście ten sposób mnie bardzo denerwuje, ponieważ nie dajemy myszkom szansy, a trzeba dać. Ja używam cannonów ;)
Niebieski kolor - używam, sprawdzony i skuteczny; polecam ;)
Obszar zostaje tylko ten:
 
Czyż nie łatwiej?

Teraz zdradzę Wam sekret jak szybko i skutecznie (oczywiście) zrzucić myszki. Pamiętajcie to bardzo łatwe. Więc pamiętacie notkę Elffki o nowych buźkach naciskając klawisz 1, 2, 3 itd.?
Tutaj jest to podobne.
Klawisz 1
 
Klawisz 2
 
Klawisz 3
 

Nie wiem czy czytacie komentarze ale jeśli macie problem z mapkami, to błagam podajcie kod to mapy. Jest to bardzo wygodne. Dziękuję bardzo za pomoc

~ Ixlovexu

8 komentarzy:

  1. Przepraszam za to co się stało. Pisałam to z innego komputera, wszystko było dobrze publikuję i stało się to.. Gdy chciałam to poprawić pisało że nie mogę 'spróbuj ponownie' Przepraszam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ładnie piszesz posty trzymam kciuki :3 Nysiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nie wyjaśniłaś jak tamte inne 3 półki zablokować czy mysze zrzucić... Nic nie rozumiem ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte trzy zrobiłabym sposobem 1. z zamurowaniem :)
      Idę na survival:P
      Polishjulia

      Usuń
  4. a pomożesz z taką mapką
    dwa pola są u góry
    potem jest u kos
    a obok pas z lodu a ser i nora są za lodem i są w powietrzu

    OdpowiedzUsuń