____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 9 stycznia 2014

Koniec czasu próbnego!




Cześć myszki!

Od każdej z autorek widziałam wystarczająco dużo notek, aby zdecydować, które z nich będą na stałe pisać na blogu. Okres próbny miał trwać przez 2 pierwsze notki, ale wyszło ostatecznie, że się trochę przedłużył ;) Sytuacja wygląda tak:
  • Myszmouse – odchodzi 
  • Werax – zostaje 
  • Vanessaniki - odchodzi 


Dodatkowo chciałam napisać o autorce, którą dodałam kilka miesięcy temu:


Biciadash – Zostałaś przyjęta we wrześniu jako autorka, a notki pisałaś tylko jak ci się przypomniało (2 w październiku, jedna w grudniu i styczniu) – o jakiś mało ważnych nowościach – na dodatek te notki nieprzyjemnie się czyta, bo są niestarannie napisane – bez dbałości o odpowiedni styl. Twoja najnowsza notka, którą ostatnio opublikowałaś, jest właściwie odniesieniem do czyjegoś poradnika, a nie twoim postem i niszczy wygląd bloga przez za duży obrazek – co świadczy o tym, że opublikowałaś ją i nawet nie zajrzałaś jak notka wygląda na blogu … minęły już dwa dni i dalej to samo - specjalnie nie poprawiałam tego, chciałam zobaczyć czy zareagujesz. Jestem zawiedziona całokształtem, więc dziękuje za wspołpracę.

38 komentarzy:

  1. Werax3 napisala tylko 1 notkę :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale druga jest w wersjach roboczych, gotowa do publikacji i ją też wzięłam pod uwagę. Po pierwsze tematyka jej notek mnie zachwyciła - przedstawiła jak się robi huśtawki w edytorze, a kolejna notka która nie doczekała się jeszcze publikacji jest o mini grze, której opis nie znalazł się jeszcze na blogu. Oba posty przyjemnie się czyta. Ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń.

      Usuń
  2. Wiedziałam że jestem beznadziejna. Miło mi się z wami pracowało , no ale cóż , jak chcesz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam jak ja to widzę - jako osoba która dba o KAŻDY szczegół bloga, aby kontynuować jego sukces - chyba rozumiesz moją irytację tym ostatnim postem? Zniekształcił bloga i odesłałaś w nim do poradnika z innej strony czyli odebrałaś kilku czytelników - ja bym przeczytała ten poradnik, nauczyła się obsługiwać stronę i napisałam własny :)

      Twój styl pisania też mi się nie podoba, ale to kwestia wieku - tak jak już pisałam do vanessy - trudno aby kilka lat młodsza osoba dawała radę pisać na poziomie 18 - latki - a tego wymagam od autorek aby pisały miej więcej na moim poziomie. Gdybyś za parę lat zobaczyła swoje wpisy tu z bloga, wierz mi, na pewno byś siebie skrytykowała ;D

      Usuń
    2. Eh , mnie wszyscy krytykują i nic mi nie wychodzi T.T
      A jak przyjdzie mi coś do głowy to zawsze idzie na złe :C

      Usuń
    3. Binka nie dziwię się, że zostałaś wyrzucona z bloga. Przeczytałam twoją notkę i muszę przyznać.. była okropna ;/ Mam nadzieję, że Elffka lub ktoś inny zrobi nową notkę o rysowaniu na mapce '-'
      /Martinowa

      Usuń
  3. Według mnie twoja decyzja jest do dupy.Myszmouse pisze fajne komiksy a ty ją wywalasz.Zero sprawiedliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam serca tego wcześniej napisać, bo widziałam że się stara, ale po za tym, że są niedopracowane graficznie, to jeszcze nie zawierają fabuły - nie rozumiem ich, dla mnie to przypadkowe dialogi wrzucone w komiks :(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mogłaś napisać to wcześniej, nie zirytowała bym się... z pewnością postarała bym się bardziej. ;c Szkoda, że odeszłam, ale rozumiem Twoją decyzję i szanuję ją. Chciała bym zapytać się tylko co zadecydowało o moim opuszczeniu bloga, chciała bym się poprawić i spróbować polepszyć moje pisanie, chodź wiem iż czasu już nie cofnę...

      Usuń
    4. Oglądałam twojego bloga i tam lepiej pisałaś notki, niż u tutaj :/

      Usuń
    5. Naprawdę? Miałam inne uczucie... ;/ Może za bardzo się starałam?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Notka o nowym układzie przedmiotów w sklepie, była taką pierwszą w której pokazałaś jak piszesz - jest pełna błędów ortograficznych, stylistycznych i gramatycznych - a przy ogłaszaniu naboru pisałam, że umiejętność pisania poprawną polszczyzną to podstawowy wymóg.

      Na blogu staram się utrzymać poziom, porównaj mój styl pisania do swojego - dużo mu brakuje, ale nie martw się - umiejętność pisania przyjdzie z wiekiem - trudno aby ktoś o kilka lat młodszy dawał rade pisać na poziomie 18 latki. Jednak dałam ci szansę i mam nadzieję, że to doceniasz :)

      Doczepić się mogę także jakości notek, przez miesiąc, odkąd cię przyjęłam nie napisałaś nic takiego porządnego, od siebie - przywitałaś się, w święta napisałaś życzenia i ta ostatnia notka o nowości w tfm. A pisałam - wasze notki w okresie próbnym mają zrobić na mnie wrażenie, że liczy się jakość a nie ilość.

      Usuń
  5. Ale Myszmouse to mój ulubieniec, Elffka, why ;-;?
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że przynajmniej ty tak myślisz c:

      Usuń
    2. nie tylko on/ona tez wolałabym żebyś została

      Usuń
  6. POPIERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. aha dlaczego Oliivku niby została ? Pisze dupne posty ,że tak brzydko powiem. Pisze o byle czym. Truskawki - Kto nie wie jak kupić no why ? ;-; Event - Każdy wie o co chodziło ;/ więc nie zgadzam się z twoją decyzją były lepsze autorki (wszystkie próbne : Myszmouse Lusia Van itp) a ty zostawiłaś najgorszą ! jejku tracisz tylko czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale nie każdy może wiedzieć o evencie :/ - po wyświetleniach posta widać że dużo osób wyszukiwała informacji o tym w google, bo poprostu chciala poczytać co dokładnie w nim chodzi - i olivku to świetnie przedstawila w poscie, a poza tym ten blog nie jest tylko dla tych, którzy dobrze znają tfm.

      Usuń
    2. Ale no już Vanessa Lusia i Myszmouse lepiej pisały niż Oliivku. No sorry ale nie zgadzam się z decyzją Elffki. Nie będę się kłócić ponieważ szanuję i Elffkę i Ciebie no i każdego autora tego bloga. Tylko chodzi mi o to ,że Oliivku nie przykłada się do pisania postów. Pisze je długo i niestarannie. Taka moja opinia.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Właśnie pokazałaś bardzo niski poziom

      Usuń
    5. Dlatego pisz sobie te hejty ile wlezie - a ja z boku będę się z tego śmiać i to oleję :D Pa, niski poziomie! Do usłyszenia. A, raczej nie - bo nic nie chcę mieć z tobą wspólnego :D

      Usuń
    6. Ha ha bardzo śmieszne

      Usuń
    7. Oliivku o co ci chodzi. Kraj wolny mogę pisać co chcę. Poza tym wątpie żebyś wiedziała kim jestem. No nie wiem jak ktoś napisze o evencie i ty tez to od razu zgapianie ?

      Usuń
    8. Mi o co chodzi? Przez kilka tygodni najeżdża na mnie jedna osoba. domyśliłam się, że TY, to ONA, ponieważ tylko jedna osoba tak an mnie hejtowała. To, że ktoś napisze o evencie to przecież, jak napisałaś nie jest ''zgapianie''. Ale jeżeli pewna osoba kopiuje mój post, a po kilku dniach przerabia treść jakby nic się nie wydarzyło to jest kopiowanie czyjejś pracy tzw. tutaj mojej. Nie wiem jak inni to odbierają, ale ja nie tolerują hejterstwa oraz kopiowania.

      Zresztą co ci się w mojej osobie nie podoba? Nawet cię nie znam.

      Usuń
    9. Nie bardzo przydała się natka o evencie. Na początku wgl nie wiedziałam co tam robi. Nie wyświetlił mi się żaden napis jak klikalam na myszkę. Więc wpisalam w google jak się daje prezenty na evencie i co to wgl jest i natrafiłam ta tego bloga i notke o tym i od tamtego czasu często czytam tego bloga.
      Nick na TFM : Natusiaczka

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. No to Skoro nic nie masz do moich notek, to w czym problem? :)

      Usuń
    12. Że tak się wtrącę. Dla mnie Olivvku jest bardzo dobra. Widać że się stara i wkłada w to serce. Jej notki są bardzo ciekawe, przyjemnie się je czyta.
      Chciałabym, żeby moje notki (jestem na okresie próbnym) były takie jak notki Olivvku.
      ~ Ixlovexu

      Usuń
    13. Uważam, że Elffka słusznie postanowiła. Ten blog jest bardzo popularny i lepiej żeby tak zostało. A z resztą nie wtrącajcie się, bo w końcu to blog Elffki i to ona decyduje co dalej.
      Pozdrawiam,
      /Martinowa

      Usuń
  8. Popieram anonima

    OdpowiedzUsuń
  9. uuff dobrze ze vanessa odeszla uf i Binciadash* hehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha, nie przejmuj się błędami w komentarzu - jakoś nie chciało mi się ich szczególnie poprawiać. Chociaż i tak pewnie twój poziom zaniży to wszystko i nie będziesz w stanie tego przeczytać ;) Widzisz? Zmarnowalam swoje cenne pięć minut na twoją osobę, którą od pewnego czasu staram się unikać.

    OdpowiedzUsuń
  11. a mógbym redagować bloga z wami?

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuchajcie! Elffka może źle postąpiła wyrzucając Ollivku, ale nie dla mnie! Każdy ma swój charakter, więc patrzcie na siebie, a nie na wybór innych. Nic to nie zmieni! Elffka jest sprawiedliwa.

    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostawiając - pomyłka, sorki xD
    Legixok

    OdpowiedzUsuń