____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 7 stycznia 2014

Jak "rysować" mapki w Transformice!



Cześć myszki, pewnie wiele z was zastanawiało się jak robić takie rysunki na mapkach. Dziś wam o tym opowiem. Nie będę się za bardzo rozpisywać, bowiem dam wam link do strony z której się tego dowiedziałam. Sama jeszcze bardzo tego nie zrozumiałam, ale mniej więcej wiem o co chodzi. A więc do rzeczy!


Po wejściu na stronę pojawi nam się taki oto obraz





1. Wersja której używamy
2. Zoom czyli po angielsku Powiększ.
3. Settings czyli po angielsku Ustawienia
4. Save/Load czyli po angielsku Zapisz/Załaduj
5. Help czyli po angielsku Pomoc
6. Okno "Selected Element" czyli po angielsku Wybrany Element
7. Okno "Draw Tool" czyli po angielsku Narzędzie do Rysowania
8. Okno "Layer" czyli po angielsku Warstwy



Z tego to na tyle. Nie mam czasu na dalsze rozpisywanie. Wszystko bardzo dobrze rozpisane i wytłumaczone znajdziecie tutaj. Link do programu. To na tyle ~Bincia

33 komentarze:

  1. Trudno ogarnąć ale się da. Dzięki za małą pomoc!!!:-D:-D:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego w Transformice nie można już w chodzić w menu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od pewnego czasu myszki skarżą się na duże lagi - jak i też bugi. Jednym z poważniejszych bugów jest właśnie nie działanie menu. Musimy poczekać, aż admini wszystko naprawią :)

      Usuń
    2. A co to bugi?? I czemu różnią się od lagów??? xD

      Usuń
    3. Lagi - to wtedy kiedy gra się zacina, utrudnia to strasznie wspinaczkę po ścianę. Lagi mamy gdy nasz komputer jeśli jest za słaby i daje rady z utrzymywaniem gry.
      Bugi - błąd w grze, gdybyś weszła kiedyś do gry i ser byłby czerwony to byłby bug, tak samo jak brak menu jest błędem, nad którego naprawieniem admini pracują. Nie zależy to od nas ale od oprogramowania gry ;)

      Usuń
    4. Ja mam takie Bugi na swoim koncie ,że nie mam tego piórka gdzie się ustawia tryby szamana

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mam rysować skoro nie dałaś linku? .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok znalazłam ...
      http://vipstats.s372.xrea.com/draw/

      Usuń
  5. a gdzie ten link? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak potem np. dodać tą mapkę na transformice lub inne tego typu gry ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie ma linku bo ten za przeproszeniem ,,gamoń" nie dodał linku jak trzeba :I

      Usuń
    2. Aha, za przeproszeniem, prawie na końcu całego pościka jest zdanie w którym na końcu jest wyraz ,,tutaj" klikasz na niego i już ma link. Nauczyćcie się czytać...dzieci

      Usuń
  8. http://vipstats.s372.xrea.com/draw/ Nauczcie sie czytać-,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jak wpisuje link do Strony ,to nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko się ładuje i ładujeee ..

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKI MA BYĆ LINK??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki http://vipstats.s372.xrea.com/draw/ wszysy ci to powtarzajom i wybacz że tak pisze ale musze

      Usuń
  12. no znam link ale jak zapisac co narysuje to znika to bes sensu

    OdpowiedzUsuń
  13. transformice transformice!!!!!!!!!! i tylko transformice.~

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak wszystko super, tylko jak rysowac na długich mapach? :( chciałam sobie narysować coś na ślub ale nikt z moich znajomych nie wie jak to zrobić ;-; poomocyyy!!!1 T^T

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz co? Niestety trochę skrytykuję twoją denną notkę. Wytłumaczyłaś to bardzo niekorzystnie, przez co notka jest nie zrozumiała i gotowa na odnowienie. A te ostatnie zdania, naprawde hamskie. Zrobiłaś to w ręcz na odwal ;/
    Pozdrawiam autorki bloga,
    /Martinowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudnie to robić, ja narazie nie potrafię :c

    OdpowiedzUsuń
  17. to nie dzieła jak ten link wpisóje może to jusz nie istnieje xD ale tego się nie da to musi być ten link ale może jusz go usuneli dla tego ten link jusz wgle nie działa bo to było chyba kiedyś ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. i to tyle ;/ ale żal mi tego linka ;/ xD

    OdpowiedzUsuń
  19. babo którego robiłaś tego bloga?! bo może to jusz nie istnieje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiedziałam ,że takie coś jest

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiedziałam ,że takie coś jest

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. HELP.Robię mapkę w edytorze. Zrobiłam tło na ścianach i klikłam zatwierdź mapkę. I wszyskie rzeczy ktre były na tle znikły. chodzę po nich ale ich nie widać. Czy to się naprawi jak zapisze mapkę?

    OdpowiedzUsuń