____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 22 grudnia 2013

"Darmowe Truskawki" - uwaga na oszustów w Transformice



Cześć myszki!
 Grałam dzisiaj kilka godzin w Transformice i zbieram prezenty na uroczą czapkę z pomponem z tegorocznego eventu. W ciągu tego czasu aż kilka razy widziałam graczy, którzy próbowali oszukiwać innych, oferując darmowe truskawki. Nie nabierzcie się na to! Truskawki da się zdobyć na jedynie dwa sposoby:

  •  kupienie ich na oficjalniej stronie transformice 
  • wygranie ich w konkursie organizowanym przez adminów. 

Na pewno żaden gracz nie jest w stanie, wam w jakiś tajemniczy sposób załatwić truskawek za darmo. Zrobiłam screeny dwóch oszustów:





Truskawki są źródłem pieniędzy na utrzymanie Transformice i nigdy nie będą oferowane za darmo przez adminów. 

Tak więc pamiętajcie:
  • Jeśli ktoś pisze, że jak podacie mu hasło, to wam zrobi dużo truskawek na koncie, bo zna super tajemniczy sposób, jest to oszust, nie podawajcie swojego hasła (ogólnie nie wolno NIKOMU podawać swojego hasła)
  • Jeśli ktoś na czacie pisze kod który macie wysłać na dany numer, aby dostać tanie truskawki, jest to oszust, nie wysyłajcie żadnego SMS, stracicie tylko pieniądze
  • Jeśli ktoś pisze na czacie adres z plikiem do ściągnięcia, który ma zrobić jakieś cuda w Transformice, jak na przykład darmowe truskawki czy możliwość latania, nie wchodźcie na tą stronę i nie pobierajcie programu, bo ściągniecie wirusa na komputer - np. keyloggera dzięki któremu oszust pozna wasze hasło na transformice, Facebooka oraz do innych stron do których się logujecie wpisując hasło poprzez klawiaturę.
Uważajcie na siebie,pewnie dla niektórych to oczywiste, że nie powinno się robić takich rzeczy, ale posta piszę głównie z myślą o młodych graczach Transformice, którzy mogą się nabrać na takie zagrywki - niestety na takich osobach żerują oszuści.

Jeśli na prawdę bardzo chcecie jakąś rzecz, którą można kupić za truskawki, po prostu je sobie doładujcie i wydajcie te parę złotych, które wesprą Transformice :)

 "Zaufanie jest czymś cennym i nie powinniście tak łatwo ufać ludziom, których nie znacie!" - Kura, były admin tfm

150 komentarzy:

  1. Ja też widziałam taki właśnie koment. To straszne. Takie żartowanie i widziałam jak parę graczy pisało ok albo już ściągnąłem, co dalej? Żal mi ich... Takie osoby powinny być banowane :c

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio na jednym z roomów jakiś kertyn pisał żeby wejś na jakąś strone to dostaniemy 100000 truskawek XD ciekawe kto by sie na to nabrał XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to smutne, że tyle nowych graczy się na to nabiera. :c
    Zgodzę się z jednym komentarzem wyżej - tacy oszuści powinni, a nawet muszą być banowani. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam to samo i od tego samego gracza . nawet na szept do mnie pisał . Super notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, no cóż,, to się już robi pomału żenujące nabierać inne myszki na takie coś... Takie oszustwo powinno być karalne, ale nie tylko banem... :x

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Eleffka za informacje na pewno się przydadzą :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I pomyśleć, że dzisiaj banowali mnie, bo myślałam, że szaman mnie zrzucił. Przez moje dzisiejsze godziny pierwszego grania widziałam takich chyba trzy-.-"

    Polishjulia--->mój nick na TFM

    OdpowiedzUsuń
  8. mi ktoś mówił ze jak nie powiem mojego hasła to powie adminom ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wolno nikomu podawać hasła, jeśli ktoś cię o nie prosi to od razu taką osobę zgłoś :)

      Usuń
    2. Mi się akurat fajnie trafiło gościowi dałam najpierw 17 testów A + a później 18 tych tekstów nick tego gościa to Canona a on podał mi kod do truskawek wpisałam go i dostałam truskawki cały czas do mnie pisał i mnie informował jak długo jeszcze mószę czekać trwało to około 1 5 minut i dostałam te truskawki a ona dostała testy ja jej najpierw dałam testy a ona mi później kod i dostałam truskawki^_^

      Usuń
    3. podasz mi ten kod? pisz do mnie na szept Stelusia
      strasznie bym chciala

      Usuń
    4. Znam gościa Canona, lecz mi nie podawała kodu ;-;



      Legixok

      Usuń
  9. zgadzam się takie osoby które piszą takie bzdury powinni odrazu być zbanowane ja nie raz się spotkałam z takimi typu rzeczami i kilka razy się na to nabrałam
    :(

    OdpowiedzUsuń
  10. muj brat muwił mi że jakaś myszka załatwiła mu za darmo truskawki na początku w to nie wieżyłam więdz mi pokazał i to była prawda załatwił mu za darma tuśąc coś truskawek

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie durzoosub tak oszukuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja byłam oszukana tak juz 3 raz

    OdpowiedzUsuń
  13. hej jaki masz nic twórczyni blogu? chciała bym pograć z tobą jestem na tfm klakser :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Czy mogłabym wykorzystać tego posta do wątku na forum mojego plemienia? Oczywiście napiszę kto go wykonał i skąd jest!
    Czekam na odpowiedź :3
    ~Shallis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod takim warunkiem nie mam nic przeciwko - adres i autor :) Po za tym dobrze szerzyć świadomość wśród graczy o oszustach.

      Usuń
  15. Dla mnie to głupia gra

    OdpowiedzUsuń
  16. na heromice ma się 99999 truskawek i serów za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale heromice to nie transformice : )

      Usuń
    2. Co to za gra, kiedy o nic się nie starasz?

      Usuń
    3. Ale heromice jest podobne do tfm ja sobie tam kupilem futra i colors (chyba colors) i tam jest jakis dziwny lag patrze a tu co? Okazalo sie ze nam NIEOGRANICZANA ilosc punktow np. Pozostale punkty : -24 Nie wiem co to za lag xD Troche glupi :)...



      ~Legixok

      Usuń
    4. heromice ma wirusa

      Usuń
    5. I tak już w to nie gram.


      Legixok

      Usuń
  17. @Anonimowy 10 marca 2014 19:20 niby tak ale na tfm potem konto nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie działa konto o nie!!! moje konto z truskami a teraz ja na prawdę nie umiem się zalogować!!! boję się (płaczę w domu)!!
    pomuszcie proszę- Zuzkakinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiesz co się mogło stać z tym kontem? (podawałaś komuś hasło czy coś w tym stylu?)
      poza tym: Podawałaś e-mail? bo to mogło by pomóc w odzyskaniu konta...
      albo nie wiem... może ci za coś dali bana? (albo po prostu jest jakieś... np. przeciążenie za serwerze... czy coś takiego...)

      Usuń
    2. Raz tak miałam! normalnie wpisałam hasło ale mi wyskoczyło że złe wpisałam jeszcze raz i jeszcze i trochę się wystraszyłam a potem... ZOBACZYŁAM ŻE MAM CAPS LOCKA XD

      Usuń
    3. Dziękuję za informacje. Prawie się nabrałam.

      Usuń
    4. Ja rzadko ich spotykam.

      Usuń
    5. Oszukiwanie innych już zaczyna być po malutku dziwne i wstydliwe. Szczególnie to ma zły wpływ na nowych graczy i na długo grających, bo jeszcze mogli tego nie słyszeć. Mnie już oszukano niedawno po raz 4.


      Legixok

      Usuń
  19. Ja tony razy widziałam takich oszustów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zaczęłam grać w TFM raz się na to nabrałam ._. Teraz zawsze kiedy ktoś mówi takie rzeczy daje mu bana (oczywiście tym co mają powyżej 40 lvl bo nowym to mówię żeby w to nie wierzyli)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem Mineralika i zachęcam do banowania takich osób. Ja to robie od 2 lat. Czasami jak zgłosisz hackera albo takiego co rozsyła takie listy możesz dostać premię w wysokości 20 serków. Ja raz dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ja to gram często na room vanilla2 zapraszam dużo myszek hihi.
    Ja nie mogę się zalogować na moje 2 konto i sobie znów stworzylam sprawdze może mniałam Caps Locka

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiecie co? Moja siostra jak grała w Transformice to widziała takiego oszusta co miał szary ogon , czerwona jak krew oczy i był czarny. o_o Na Transformice nazywam się Rokitka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. realy?! Mogła twoje siostra zrobić zdjęcie..

      Usuń
  24. Jest jeszcze jeden sposób xD. www.dogry.pl Zdobywa się pkt. i wymienia na kod do trusek. Mam nadzieję że pomogłam biedniejszym graczom.
    Pozdrawiam
    Annabbmm
    PS: Zaproście xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak ktoś lubi się w takie rzeczy bawić to super sprawa ;P

      Usuń
  25. To oszuści raz tam byłam na roomie zroviłam to co kazali nic

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja koleżanka się na to nabrała i ściągneła jakiegoś wirusa. Hacker poznał hasło i teraz moja koleżanka nie może się zalogować na konto. :(
    Będe z koleżanką bardzo wdzięczna o pomoc.
    Nilsamagic (moja nazwa na TFM)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( , Też mi wpuśćiło wirusa bo weszłam w taki link :C od razu musiałam Restartować konto :(

      Usuń
  27. szkoda ze dużo graczy się na to nabiera:(

    OdpowiedzUsuń
  28. takie zeczy mozna zgłosic do adminów w trm do galaktine lub innych lecz oni nic nie poradzą .-.

    OdpowiedzUsuń
  29. dzisiaj też tak było ktoś pisał dokładnie tak jak ty pisał tekst i roześlij po pokojach a dostaniesz 1000 truskawek xDD i wszyscy to rozsyłali a ja się śmiałam xD taki spam xD

    OdpowiedzUsuń
  30. To bez sęsu że to muwią o tym chaśle i wogule da się łatwiej podarować komuś truskawki ale kto normalny by je kupił dla innych?Można podać kod do wpisania ktury się dostało

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam. czy ktoś tu nakrenca jakieś odcinki z www.Transformice.com/ ?to ja też chce z wami

    OdpowiedzUsuń
  32. jest jeden hack trzeba tylko wpisać: /facebook
    na czacie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja raz na jakimś room'ie widziałam jakąś dziewczyne i mowiła: kto chce darmowe truskawki? Pisze na szept. Ja jako potrzebowałam truskawek napisalam do niej (kupywalam kiedys trsuki wiec wiem jak to sie robi) że chciałabym truskawki, a ona mi napisała : Wyslij SMS o treści PASS na numer (nie pamietam na jaki xD) i podaj mi kod który otrzymasz to ja ci je doladuje, ja jej napisalam że oszukuje, i ostrzegalam innych graczy , okazało się ze ona chciala te truski za 23 zł dla siebie! Nie dajcie sie nabrac! odrazu ja zglosilam i dobrze mi z tym :c - Elenajustice

    OdpowiedzUsuń
  34. Ehh.. Tak właśnie niektóre myszki na to się nabierają bo też by chciały by nie były nazywane noobem;-; Ale nie trzeba się nabierać, Wystarczy że sobie wpiszesz /atelier801 i masz tort na głowe. Lub też /facebook i musisz polubić strone i dostajesz już 20 serków:D ~Ewelax~ (P.s. Napisałam ci notke by zostać adminką... Prosze odowiedz :c)

    OdpowiedzUsuń
  35. > [PL] [Pysiekxlove] Administratorzy gry Transformice postanowili zrobić nam event więc wejdź na /room eventwakacyjny , jesli będzie 60 myszek to dostaniesz 2 futerka ,150 truskawek i 450 serków ale musisz rozwesłaś to po 6 roomach . Admistratorzy :) <-- Dawajcie dla takich osób bana!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nigdu nice wchodze name zadne room event I tym pododne

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio pojawiła się jakaś nowa strona, mysz.ga
    Polega na tym, że wybieramy ile chcemy truskawek, podajemy poziom jaki mamy (po co zaraz powiem), nasz login i hasło i dostajemy w "magiczny" sposób truskawki. Wiecie po co poziom? Po to, że jak złodziej dostanie np. 100 passów do kont, żeby się nie musiał męczyć i sprawdzać, które konto jest warte uwagi. a które nie. Ja jedną myszkę ostrzegłam i kazałam jej zmienić hasło. Na szczęście nadal ma konto ;)
    Kaldia

    OdpowiedzUsuń
  38. ja wiele razy widziałam takie napisy na chacie Darmowe truskawki! www.mysz.ga Zapraszam! (wszędzie tym spamują ':_)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja próbowałam tłumaczyć wielu osobom, że to nieprawda ale one tylko mnie obrażały i nadal ślepo w to wierzyły ':_)

    OdpowiedzUsuń
  40. czy ktoś wie o co jej chodzi O.o?./room -384? I NIC :C

    OdpowiedzUsuń
  41. O CO JEJ CHODZI! NIC NIE ROZUMIEM .... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  42. Oszuści w grze muszą MIEĆ ZABLOKOWANE KONTA raz 103 myszy uwierzył to straszne. Przy okazji zapraszam na room lekcje to dam przykłady oszustw termin 15 sierpień co miesiąc podobne

    OdpowiedzUsuń
  43. A mogła bym też zkopiować? Napisze kto jest autorem i polece bloga oczywiście c:

    OdpowiedzUsuń
  44. Myszkom,których nabrali jest smutno.Żal mi ich.A więc kiedyś poprosiłam mame,żeby mi doładowała truskawki.Nie chciała więc tylko mogłam pomażyć.Na /room 15 zaszło zamieszanie.Jedna myszka,pięknie wystrojona.Była leopardem szarym,miała na ogonie z Księżyc i inne takie piękności. Ta myszka oczywiście tak wyglądała jagby skorzystała z tego co napisała.A napisała : Darmowe trusi za darmo![Chetni pisać na szept]I co wynikło?Wszystkie myszki kture sie na to skusiły odebrał pieniadze :C

    OdpowiedzUsuń
  45. Każdy moze się na to nabrać.Wystarczy że coś klikniemy albo cos innego a już jest po nas :(Byłam kiedyś na pokoju /room Nasze Kochane Serki i była taka mysz która weszła i napisała : - Zokazii nowego eventu administratorzy wymyślili event za tóry można wygrać 1000000000000 truskawek.Wystarczy rozesłać te wiadomość po 10 pokojach i wejść na /room Event.Dostaniesz i bonus. przejdz 100 mapek a dostaniesz dodatkowe serki,Ponad 10000000000000000000.I wieć napisałam :-Lol mi jej.Przeciż nie ma takiego czegoś a po za tym napewno to jest jakaś pułapka.Nie wieżcie w to ....

    OdpowiedzUsuń
  46. Prawie codziennie na srvie to piszą :|

    OdpowiedzUsuń
  47. He He anonimowany dobrze ze się nienabrałeś

    OdpowiedzUsuń
  48. My kiedyś z koleżanką sprawdzałyśmy "Przejdź 70 mapek racing na mapie /room racing event, a dostaniesz 1000 truskawek". No w sumie, jak i tak zbieramy, to co nam szkodzi. Tak, jak myślałam. Bzdura, ale zawsze serki są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja miałem taki przypadek, dostał od razu ban i zgłoszenie, za wyłudzanie, przed chwila to było, więc mam skopiowane: > [PL] [Pamahupl] dai mi konto bo iestem admem bo moge konto bo niebemćies stfozć

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak tak tak wszystko to prawda niestety nic na to nie poradzimy jeżeli chce ktoś porozmawiać na ten temat albo mnie znaleźć to jestem Kejcikuniaa :*
    UWAGA! Nigdy nie wchodźcie na www.mysz.ga bo tam mogą zabrać konto! albo coś innego elffka plis sprawdź tą stronę i napisz co ona może nam myszkom zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci oszuści można powiedzieć, że robią "pułapki na graczy", ale nowi gracze mogą też się na takie coś nabrać. Większość graczy się na to nabiera,więc po co oni to piszą ci oszuści?

      Usuń
  51. po prostu koszmar jak tak można, widziałam jak jakaś dziewczyna/chłopak napisał że dostaniemy 100.000 serków na roomie podaj hasło :/........moj nick na tfm-movviemice :)

    OdpowiedzUsuń
  52. To skandal.Mnie taki jeden raz próbował naciągnąć,że jak wyślę s-m-s dostanę truski,ale ja się nie dałam,odmówiłam i się odczepił.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam malutkie pytanko ... Bo ja wiem że lepsze transformice ale ..
    weszłam kiedyś na mitomice i pograłam dzień czy dwa. Czy ta strona jest legalna ?? i czy będę mogła później znowu zalogować się na moje konto transformice ??
    Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy mogę na mitomice grać. Niektórzy mówią że to legalne , a niektórzy wręcz przeciwnie. śledziłam różne blogi transformice a w ostatnim czasie śledzę ten PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ MNIEJ WIĘCEJ DO ....... 25 PAŹDZIERNIKA !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak można dostać truskawki?

    OdpowiedzUsuń
  55. Moje konto naz,Roba chas,koty sąsuper

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki za powiadomienie. Ja często widzę takich oszustów i myślę czy to prawda i czasem nawet wchodzę na takie pokoje. Teraz będę wiedział że nie należy takim osobą ufać. Więc jeszcze raz DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ją wiem zrób nowe konto i podaj je na www.mysz .ga XD no. Czy dostaniesz tam truski czy niezginęło XD

    OdpowiedzUsuń
  58. Ją wiem zrób nowe konto i podaj je na www.mysz .ga XD no. Czy dostaniesz tam truski czy niezginęło XD

    OdpowiedzUsuń
  59. Prawda.Powinni być (ci gracze) banowani.A jeśli już piszę,jak udało zrobić tą czarno-szarą myszkę z czerwonymi oczami?

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja dzisiaj widziałam jedną myszkę,co mówiła,że jeśli wejdziemy na jakiś room,to da nam 1000000 serków i truskawek.Nie wierzyłam,bo napisał/a SERKUW.Proste-błędna ortografia.Uczcie się ortografii,będziecie wiedzieli co jest prawdziwe,a co nie.No ale w końcu ktoś by się mógł nauczyć na blachę,a potem to zrobić.No ale istnieje jeszcze polszczyzna...Jeszcze jedno na co proszę uważać:ten,co pisze że jest adminem,ten na pewno kłamie,ponieważ admini mają swoje niepowtarzalne loginy.Niestety,z powodu tych ,,hackerów" Transformice się zaśmieca.I ci,którzy chcą zostać ,,hackerami" a przeczytali moją wypowiedź na ten temat,przyjmijcie to sobie do serca.Proszę.Ja chcę,aby Transformice było czyste od takich przestępstw i radosne.Proszę pisać w komentarzach:Popieram cię,Stariai.Lub:Nie popieram cię,Stariai.(Stariai to mój login na transformice)Dziękuję z góry za poparcie.Serdecznie pozdrawiam,Stariai.

    OdpowiedzUsuń
  61. Dzięki ta notka jest przydatna i lepiej nie pobierać hacków bo jak admini wykryją coś to masz ban. No a po tfm chodzi dużo dzieci i się łatwo nabiorą ja też nie jestem jakaś dorosła

    :) a i super blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja widzę taki komentarz codziennie! Na każdym roomie kryje się taki oszust! To nie dość, że jest zwykłym kłamstwem to jeszcze zaśmieca czat! Często widzę, że myszki z title "Mała Myszka" nabierają się na to. Żal mi ich :( . W dodatku często autorzy takiego komentarza piszą, że tej informacji dowiedzieli się od adminów Transformice. Nie wierzę im. Dobrze, że napisałaś taki post. Mam nadzieję, że gracze na tfm, którzy piszą takie głupoty zrozumieli, że nie warto! Poprostu nie warto!

    OdpowiedzUsuń
  63. Nic nie zrobicie to są boty...

    OdpowiedzUsuń
  64. dla znaj jak mają pomuc to dają nam hasło ale to żebyśmy im pomogli moja znaj chciała opuścić plemie ale było ono duże i nie mogła siebie znaleść pomogłam jej prosiła mnie i na jakimś roomie morzna btło otrzymać 130 truskawek kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  65. jakoś ja coś jakoś rozplanowałam i włamałam się na konto tego oszusta i mu zepsułam te konto i strone z hackem też XD moja nazwa na tfm Miderwa

    OdpowiedzUsuń
  66. codziennie jakiś oszust pisze o truskach to bana mu dałam ale admin wtedy wszedł akurat namój utility XD

    OdpowiedzUsuń
  67. dla admina raz przy mapie pomogłam dostałam w nagrode futro rysia Miderwa

    OdpowiedzUsuń
  68. to że mam 9 lat nie znaczy że się nabiore Miderwa

    OdpowiedzUsuń
  69. Twój blog jest super i t dobrze napisałaś i zrobie sobie nowe konto i dam na tą stronę www.mysz.ga będę pisać w komkach
    wierzbowskao zapraszajcie

    OdpowiedzUsuń
  70. mi pisze błąd wczytywania strony
    wierzbowskao

    OdpowiedzUsuń
  71. Cześć,tu Stariai która swoją wypowiedź pisała ze trzy,zaraz cztery miesiące temu.To,co Elffka tu napisała,jest po prostu prawdą.Zaraz nowi gracze się nabiorą,wejdą/wyślą SMS'a.Mogą nawet stracić konto wierząc w to,co ci hackerzy napisali.

    OdpowiedzUsuń
  72. A ten hack na truskawki i serki nie ściągnie wirusa?: http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  73. Mój kolega wszedł na stroje z niby jakimś hakiem i miał trojana!!!! Nie wchodzimy na strony których nie znamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. MGSL(numerki = IP konta)

    Doładujecie komuś konto margonem

    OdpowiedzUsuń
  75. Legixok i Transformice5 czerwca 2015 15:29

    A ja raz zmylilem kolege bo chcial miec moja zone i bylem z nia na /room#utility19Minielliia i zmylilem kolege na /room#utility20Minielliia on wyzywal i bil moja zone. Dobrze, ze go oszukalem?

    OdpowiedzUsuń
  76. Święta prawda z tymi roomami. Ile razy ludzie się nabierali, że dostaną te truski i serki.. Aż strach patrzeć jak się cieszą, a potem ryczą albo chodzą smutni. Hackerzy i admini robią sobie z nas bekę, żeby patrzeć jak takie "głupie myszki" czekają na całą nie prawdę. Raz sama tego doświadczyłam. Kilka godzin nad tą nie prawdą siedziałam. Po prostu wstyd, nie ufajcie takim ludziom, nawet jeśli to mod, bo to hackerzy!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja raz na angielskich roomach widziałam na 100% hackera. Miał 18lvl i z 12543 uratowanych myszek na łatwym na trudnym trochę więcej, a na boskim 0 ;-;. Jeszcze miał mnóstwo bc i 0 survów każdej kat., i w racingach tak samo. I nie raz spotkałam takich oszustów. Ja sie raz na to nabrałam. Wyżarło mi 11 zł i nic nie dostałam. Uważajcie! Na tfm jestem Firecana. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Firecana ja Cie znam i kiedys tak mialem ze jedna powiedziala ze dostane 60 000 i mi kolezanka napisala : Kazdy SMS jest platny. Nic nie wysylaj! :0 Ja mam 46 lvl i juz wszystko wiem zaufajcie mi ta co mowila o 60 000 to oszustka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ona ma na imie Muffinkaa znasz ja Firecana? Tamta ktora pisala smsa to Ranczokonski

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Przed chwila widzialem oszusta ktory wszystkim mowil ze dostaniemy darmowe truski i serki a ja napisalem ze tam moze byc wirus!!!!! Uwierzcie mi naprawde...

    OdpowiedzUsuń
  82. Musze powiedziec, ze naprawde hackerzy chca tylko oszukiwac innych. Elffka ma racje, ze tylko stracimy pieniadze. Oszusci naprawde nas nabieraja i chca, zebysmy stracili wszystko na koncie albo zebysmy z korzystali z jakiegos hacka i zeby nas wywalili z gry! Nic z tego!!!!!! Nie ma darmo truskawek, a tak w ogole to zapraszam was na mojego bloga to do niego link: Transformice801blog.blogspot.com
    Oszusci poprostu sa wredni, a myszki sie tak nabieraja by nie byc nazywanym noobem. Nie nabierajcie sie na to! Poprostu mozesz wpisac /atelier801 wtedy masz torcik na glowe albo /facebook i masz 20 serow albo jak chcemy zmienic haslo to przed tym dostajemy kolczyki w ksztalcie sera xD Nie potrzebujemy truskawek tak bardzo prawda Elffka? Chyba z jakies ok.74% graczy sie na to nabiera albo tez kupcie sobie 137 trusek za 6.15 i z glowy masz te klopoty i sie nie trzeba przejmowac oszustami. Jutro bedzie post o oszustach i tez mozecie sie przylaczyc tak jak do Elffki i innych redaktorek bloga. Raz kiedys jedna myszka napisala, ze dostaniemy cos tam darmo trusek a wirusy sa na 199,9% a hacki sa na wlasna odpowiedzialnosc. Raz kiedys zbanowano gracza na 168 godzin za wulgaryzm i obrazanie. Nawet ten hack: http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/ moze nam cos zrobic! To straszny skandal! To tyle co chcialem napisac. Paa


    ~ Legixok

    OdpowiedzUsuń
  83. Polecam rowniez /room 384 wystarczy, ze bedzie tam 100 myszek z kokarda na pyszczku i, ze beda tanczyc. Prawda Elffka?

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzisiaj na /room defilante1 (jedyny pokój na defilante) widziałem jak jedna myszka proponowała innym darmowe truskawki. Od razu dałem jej ban i zgłoszenie za wyłudzanie, a nawet z gry jej nie wywalili. Nawet na szept do niej pisałem. Czemu jej z gry nie wywalili? Proszę Elffka odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranczokonskie /// oni nie wywalają tak od razu z gry. Miszą zauważyć Twoje zgłoszenie :o

      Usuń
  85. Aha, a nawet nie wiecie o tym ze na survie nie
    meepa. Ranczo to ty?

    OdpowiedzUsuń
  86. jeśli dam mu fałszywe hasło to co się stanie? będę pisać jestem kot to mnie rozpoznacie jestem kot

    OdpowiedzUsuń
  87. są meepy nie usunęli jestem kot

    OdpowiedzUsuń
  88. focia mojej myszki dobra nie mogę wysłać.


    Jestem Kot



    Marvinicad

    OdpowiedzUsuń
  89. 36 lvl i włosy Fluttershy fryz mocno różowy oczy są dla dziewczyn pędzelek w ustach i kolczyk w kształcie serca.

    Jestem Kot
    Marvinicad

    OdpowiedzUsuń
  90. Ehh...Ja się kiedyś nabrałam nie hackiem!Tylko kontem na MovieStarPlanet,ale szybko odsyskałam.Powiedziałam jej że dam jej 15 kont z vipem i mi hasło podała XD Jak coś to ta oszustka nazywa się Mmmserekxd.

    OdpowiedzUsuń
  91. Raz nabrałam się na wymiane konta... Użytkownik Ziomekad napisał, że z chęcią wymieni się na konto, to podałam hasło, on/ona też i wszystko działało, a potem tysiące innych myszek zgłaszało się czy też mogą pograć. Nie wiedziałam, że to publik! Odzyskałam swoje konto zmieniając hasło :) Nie nabierajcie się też na wymiane kont :)

    OdpowiedzUsuń
  92. ostatnio pisał że jak będzie 150 mysz na roomie wielkanoc to admini dadzą nam 100 trusek 1000 serka na wielkanoc ._.

    OdpowiedzUsuń
  93. to jacyś ludzie tak gadali ._.

    OdpowiedzUsuń
  94. W tfm większość graczy się nabiera na takie oszustwa

    OdpowiedzUsuń
  95. Wczoraj ktoś pisał że można otrzymać darmowe futerka. Nie dajcie się na to nabrać! Od razu dostał ode mnie bana
    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  96. I dzisiaj banowali mnie, bo przez 10 rund miałem st i myśleli, że mam hacki. :P
    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  97. Od kilku dni już widzę takich oszustów. Parę dni temu ktoś pisał, że można dostać ponad milion darmowych truskawek i rozesłać to po 10 pokojach i wejść na /room Event. Kilka osób to spamiło na vanilli...
    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  98. Ojej, dzisiaj na /room vanilla wakacje :D wszystko było dobrze, spokojnie sobie grałem z myszkami. Patrzę, tu znowu kolejny oszust... Mówił, że z okazji wygranej Polski ze Szwjcarią, administratorzy zrobili generator na 1000 truskawek, że trzeba rozesłać po iluś tam roomach, a potem wejść na /room vanilla wakacje :D i nagroda Cię nie ominie. Na tym roomie było tyle zamieszania z powodu trusek. Kilka osób to rozsyłało i jescze kłamali, że dostali 10 truskawek, a reszta graczy, która się na to nabrała, mówiła, że oni kłamali. Przez te kłamstwa czat był zaśmiecany. Ci, którzy czytali mój komentarz, to zrozumcie, że ja nie kłamię i, że nie warto słuchać się na to nabrać.

    Legixok (moja nazwa na tfm, dodajcie do znaj)

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówił, że z okazji wygranej Polski ze Szwajcarią, administratorzy zrobili generator na 1000 truskawek, że trzeba rozesłać po iluś tam roomach, a potem wejść na /room vanilla wakacje :D <- Hah jaki idiota to pisał... Przecież administratorzy nawet nie są z Polski to po co by to mieli robić :P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  99. Zapomniałaś dopisać że danych .-.

    OdpowiedzUsuń
  100. A w sumie nie trzeba kłamać o truski bo i tak admini potem zresetują grę i ten room zniknie :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja mam fajna beke z tych ludzi oszustow XD

    Jakis tam gracz:
    Adminisratorzy TFM zorganizowali event. Wystarczy, że pobierzesz program z strony którą podaje na szepcie, i napiszesz to na 10 różnych roomach. Za pracę dostaniesz 999999 Truskawek i 10000000 Serków!

    Ja: XD
    Oszuści gracze TFM zorganizowali beke z graczy. Wystarczy, że pobierzesz program z strony którą podaje na szepcie, i napiszesz do na 10 różnych roomach. Za pracę dostaniesz 999999 Banów i 10000000 Serków!

    Wiem że nie śmieszne ale ja się fajnie przy tym bawię

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie jestem pewny, czy oszuści się na to nabiorą, ponieważ Anonimku napisałeś prawie ten sam kom co oni, tylko że napisałeś(aś) niektóre słowa swoim wyrażeniem. (TO NIE CHEJT)

    OdpowiedzUsuń
  103. Taki jeden z tfm napisał mi na szepcie że da mi 1000 truskawek zanapisanie czegoś tam na 100 roomach w godzinę.To niemożliwe co ci oszuści robią dla beki.

    OdpowiedzUsuń
  104. ja nie moge wejsc na transformice bo steama nie mam i mi sie nie wlacza na kompie transformice bo mam zainstalowane ale nie moge wiec musze jedynie na steamie , a zeby sie zalogowac musze zrobic konto ale jakos nie moge. DORADZCIE PLZ

    OdpowiedzUsuń