____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 28 grudnia 2013

Mice Style!

Hej myszki! W tym poście pokażę wam moje pomysły na ubiór!
UWAGA! Zdjęcia robione na heromice (by mieć dostęp do wszystkich ciuszków bez wysiłku), a koszty podane według tfm!

1.
Włoski - 300 sera + 2 000 sera lub 20 truskawek za customize
Opaska - 100 sera
Ogonek - 2 000 sera
Futerko: 6 000 sera lub 300 trusek
Łączny koszt:
Ser - 10 400 sera
Truski - 320 trusek jeśli przedmioty możliwe do nabycia przez fraises kupimy za truski


2.
Kokardka na główkę - 100 serka + 2 000 sera, lub 20 truskawek za customize
Włoski -  300 sera + 2 000 sera lub 20 truskawek za customize
Futerko -  6 000 sera lub 400 trusek
Kokardka na ogon - 1 000 sera + 2 000 sera, lub 20 trusek customize
Łączny koszt:
serki - 13 400 sera
truski - 460  trusek jeśli przedmioty możliwe do nabycia przez fraises kupimy za truski

3.

Włosy główne: 200 sera + 2 000, lub 20 trusek za customize
Włosy wystające z pod spodu - 400 sera + 2 000 sera, lub 20 trusek za customize
kokardka na włosy - 100 serka + 2 000 sera, lub 20 truskawek za customize
diamencik na ogon - 1 000 sera + 2 000 sera, lub 20 trusek za customize
futerko - 3 000 sera lub 150 trusek
Łączny koszt:
Serki - 12 700 sera
truski - 210 trusek jeśli przedmioty możliwe do nabycia przez fraises kupimy za truski

Tańsze, bez customize i bez fur

1.
 Włosy - 400 sera lub 25 trusek
pszeniczka - 25 sera
Futerko - 1 000 sera lub 50 trusek
Ogonek - 2 000 sera lub  200 trusek
Łącznie:
Sery - 3 425 sera
Truski - 275 trusek jeśli przedmioty możliwe do nabycia przez fraises kupimy za truski

2. Dla naprawdę ubogich myszek.
 Włoski - 200 sera
Kokardka - 200 sera
pączek - 100 sera, lub 10 trusek
Łącznie:
serki - 500 sera
truski - 10 trusek jeśli przedmioty możliwe do nabycia przez fraises kupimy za truski

3. Dla ubogich myszek.

 Włoski - 400 sera, lub 40 trusek
słuchawki - 300 sera
fajka (porusza się!) - 400 sera
Łącznie:
serki- 1100 sera
truskawki - 40 trusek trusek jeśli przedmioty możliwe do nabycia przez fraises kupimy za truski

UWAGA! Cena zakupu za fraises, to cena tylko tych przedmiotów które DAŁO SIĘ zakupić za fraises. Przedmioty których za nie kupić się nie dało nadal muszą być kupione za serki. W przypadku stroju z przynajmniej jednym customize w ogólny koszt za truskawki dodano 20 truskawek za które też można farbować ubranka.

Jeżeli takie żeczy wam sie spodobają będę robić ich więcej.
Myszmouse





28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No mysz mouse odwaliła kawał dobrej roboty :D
      Pozdro :)

      Usuń
    2. A myszmouse to ja fappacz i jak chcesz sie skontaktowac to przez bloggera lub Tfm

      Usuń
    3. Spk, dzięki może lepiej przez tfm. Dodałam cię do znaj, jeszcze ty mnie dodaj (Myszmouse). O której będziesz tak mniej więcej dostępny?

      Usuń
  2. Biedne, ubogie myszki :C xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie dwa stroje dla ubogich myszek... lub skąpych XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Da sie zmienić kolor włosów ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko musisz wykupić customize za 2000 serka lub za ileśtam truskawek

      Usuń
    2. Kiedy wybieram costomize pole jest puste. Nic mi się nie wyświetla. Czy to dlatego że mam niski poziom - 26 ???

      Usuń
  5. Jest błąd :3 Napisałaś "żeczy" zamiast "rzeczy" :P Ale post super :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak mi się wydawało, że coś jest nie tak ;D

      Usuń
  6. Bys mogla troche wiecej dla chlopakow ? Super blog !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomocne ale ja sama projektuje myszki moja jest wyjątkowo ładna. Ale moja koleżanka skorzystała bo pokazałam jej ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga propozycja zjefajna chyba skorzystam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja gram w heromice . ale te stroje są cool
    podpis . Lisiczka Oli

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuuuper szukałam costakiego

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój styl to: fryzurka pomarańczowa, zielone okularki (idealne na impreze), ząbek, czerwona chustka na szyję, gwiazdkę na ogonek (customize) oraz cyferki, które się pojawiło na 5 urodziny gry.

    OdpowiedzUsuń
  12. I jeszcze suchawki ale fur i chusta oraz gwiazdka to ja ich nie mam gwiazdki i chustki

    OdpowiedzUsuń
  13. 52 year old Mechanical Systems Engineer Xerxes Fishpoole, hailing from MacGregor enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Cosplaying. Took a trip to Teide National Park and drives a Jaguar C-Type. Odwiedz strone glowna

    OdpowiedzUsuń
  14. 24 year-old Project Manager Brandtr Kinzel, hailing from Bow Island enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Paintball. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ford GT40. Nazwa domeny

    OdpowiedzUsuń