____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 21 grudnia 2013

Fabryka zabawek w Transformice czyli ciąg dalszy atrakcji eventu świątecznego!




Cześć myszki! Mam dla was nowość z ostatniej chwili! Gram sobie spokojnie na pokoju vanilla i zbieram prezenty, a tu taka niespodzianka - pojawia nowa mapka eventowa! To z tego powodu dziś rano tyle razy Transformice było restartowane. 

Na początku wyświetla się taka instrukcja:


Więc:
  •  musimy wyszukiwać zabawek po całej mapce, a gdy znajdziemy kliknąć strzałkę w dół obok zabawki aby ją podnieść 
  • następnie trzeba zanieść zebraną zabawkę do elfa - zabawkę oddajemy poprzez kliknięcie strzałki w dół obok elfa
  • musimy odnieść jak najwięcej zabawek do elfa 
  • nie można zbierać zabawek, obok których jest skrzynka z narysowaną petardą, bo stracimy jedno z trzech żyć
  • uważajcie na sztuczne ognie, one także zabierają wam serduszka, jeśli wybuchną (zanim wybuchną iskrzą się na pomarańczowo, więc spokojnie da się uniknąć ich)

Z tego co zrozumiałam musimy zrobić tylko tyle. Co za to dostajemy?
  • Za oddanie 50 prezentów dostajemy nos renifera
  • Za oddanie 100 prezentów dostajemy tytuł Elfette

Dziękuje za informacje Emaplx :)

Na czerwono zaznaczyłam zabawki, które trzeba zbierać:
żołnierzyki, kaczki, misie oraz piłki których nie widać na obrazku
Dwa elfy obok siebie :)


7 komentarzy:

  1. ej ale ja nie mam jeszcze tego eventu o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Za oddanie 50 prezentów jest nos renifera a za 100 tytuł Elfette

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co się orientuję to jeszcze za 150 oddanych zabawek jest taki szalik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja siedzę godzinami i co niema eventu

    OdpowiedzUsuń