____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 16 lipca 2013

Naprawy na Transformice?

Hejka!

Dzisiaj rano (08.23) weszłam na www.transformice.com, patrzę, a tu... Naprawa.


maintenance

Wyglądało to troszkę inaczej, ale niestety nie mogę zrobić zdjęcia.

Sydoline napisała, że Transformice zacznie znowu normalnie działać dziś o 10.00 (w Francji o 8.00, tam jest GMT+2).

No to teraz pozostaje nam tylko jedno - czekać!

7 komentarzy:

  1. JJest 10.00 i nic.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zaszła pomyłka. Transformice zostało włączone o 15.00. ;)

      Usuń
    2. eeee niewiem nie bylam ...

      Usuń
  2. "A technical maintenance will be operated on our system. Therefore, the game and the forums will be unavailable from 8 AM (GMT+2, France time) to approximately midday (GMT+2, France time).

    In case the timeframe changes, you’ll find additional information through our Facebook and Twitter channels."

    Ciekawe, o co chodzi z tymi naprawami.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://transformiceluna.blogspot.com/ I ten obrazek jest tutaj u mnie na blogu x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miał być event rybny! A ja ciągle czekam :I

    OdpowiedzUsuń
  5. Legixok gra w Transformice!19 kwietnia 2015 15:38

    Bardzo rzadko u mnie się trafia taka myszka w roli szefa i on woła inne myszki może to jakiś błąd... W ogóle to powinno pisać : Przepraszamy, ale wystąpił błąd. Nigdy tego nie miałem. I bardzo dobrze że u mnie nigdy tego nie ma, ale raz serwer obliczał swój czas na różowo i pisało : Połączenie ze serwerem zostało przerwane. To nie fair...

    OdpowiedzUsuń