____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Nowe opcje w trybie szamana - już niebawem!


Hej myszki!

Pojawiła się zapowiedź nowości w trybie szamana, mają zostać dodane opcje - jakie? Jeszcze dokładnie nie wiadomo. Pewne jest jedno - skomplikuje to sprawę, już nawet teraz wiele graczy ma problemy z ogarnięciem jak to działa i jak zbudować prosty most :P Ogólnie Transformice ostatnio bardzo się rozwija i dąży w kierunku czegoś więcej. Kiedyś polegało po prostu na zbieraniu serów, dużo się zmieniło od tego czasu i jak admini zapowiadają ma jeszcze wiele nadejść :

"Wszechmogąca bogini szamanów postanowiła przyznać szamanom błogosławieństwo i dać większe możliwości działania!
Wiele nowych specjalnych możliwości wkrótce będzie dostępne dla was wszystkich! Nasz nowy system zbierania doświadczenia pozwoli wam rozwijać waszego szamana nawet do 100 poziomu! Z zdobyciem każdego kolejnego poziomu będziecie dostawać punkty umiejętności. Używajcie ich mądrze, aby odpowiednio rozwinąć swojego szamana!
Będziecie musieli zdecydować się jak pomagać potrzebującym myszką - poprzez 'dopalacze' czy budowle. To zależy tylko od was - zdecydujcie po przez odpowiednie rozdawanie punktów umiejętności!"

Tak więc na razie zostają nam tylko domysły. Jak myślicie co nowego będzie potrafił szaman? :P Ja się nie mogę doczekać tych nowości.


Ps. Zbliżają się wakacje, będę mieć więcej czasu dla bloga :)

10 komentarzy:

  1. W sumie to nie powinni mieszać... jest już świetnie a tak to tylko komplikują. Jak będziecie wiedzieć coś więcej to powiedzcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. CO???!!! :O
    Mają być ich jeszcze więcej?! Ja nawet nie potrafię zbudować porządnego mostu!!!! To jak ja mam sobie poradzić z nowościami??? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz datę posta, to informacja z 2013, te nowe moce szamana, które tu zapowiedziałam w tym poście to są te obecne drzewka umiejętności ;)

      Usuń
  3. Rozumiem cię z tym blogiem też mam mało czasu na blog bo za równo 30 dni w mojej szkole będą wakacje :D Mam dużo ocen do poprawiana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. iksde lol
    postrafiam mystaja

    OdpowiedzUsuń