____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 15 czerwca 2013

Jak zrobić szare oczy myszce w Transformice

Hej, nie miałam pomysłu o czym tu napisać notkę, bo w Transformice się nic szczególnego się nie dzieje, więc postanowiłam napisać notkę o ... triku na szare oko :D Jesteście ciekawi w jaki sposób uzyskać efekt jak na obrazku wyżej - myszkę z szarym oczkiem? To nic trudnego, ale niestety ogólnie kosztuje aż 170 truskawek i 200 serów, potrzebujecie białe futro i 'milorda' :

Ubieramy białe futro i musimy wydać kolejne truskawki na customize 'milorda', ustawiacie kolor obwódki szkiełka na biały  i zakładacie - GOTOWE - biały 'milord' wtapia się w białe futro i go nie wydać, myszka wygląda jakby miała szare oko :D 

7 komentarzy:

  1. ej a co z konkursem???

    OdpowiedzUsuń
  2. super ale według mnie trochę widać tego białego "milorda"
    Brunatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak odpowiednio zrobisz ten biały to bedzie git a każdego w tfm kogo widziałem u nikogo nie było milorda tak że nie trzea sie przejmować!

      Usuń
    2. tylko z bliska

      Usuń
  3. Fajne, ale wg. mnie nie przydatne ;p Ale ogólnie, fajny blog.

    OdpowiedzUsuń