____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 2 marca 2013

KONKURS na mapkę urodzinową w Transformice, przedłużam :)


Hej, do tej pory dostałam 3 mapki na konkurs, to trochę za mało aby się odbył  :P Postanowiłam przedłużyć czas na oddawanie prac do 11 marca. To już ostateczny termin, więcej nie będę przenosić. Także tego 11 marca wrzucę 2 najładniejsze mapki do waszej oceny, nawet jak będzie za mało uczestników. Nie mam zamiaru odwoływać konkursu, o to się nie bójcie :) Przepraszam te osoby co już nadesłały, że muszą znowu tyle czekać na wyniki.


Zapraszam do wzięcia udziału, gramy o 168 truskawek !  

KONKURS

7 komentarzy:

  1. Napisz że naprawili room 801 :O !

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz mail? chce wyslac :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Elffka to Elise ? Xd

    OdpowiedzUsuń
  4. na jednym z blogów było to samo o roomie 801 a umnie był szok moderator do mnie napisał:dorwałem drania i nie wiem o kogo chodzi boje się :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ajnie jest wgule moj tfm sie zbagował a pozaym elffka jests noobem xD ;3

    OdpowiedzUsuń