____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 22 lutego 2013

KONKURS, zrób urodzinową mapkę na Transformice!



Hej myszy, postanowiłam zrobić konkurs, tak dawno nie było żadnego! 
Waszym zadaniem jest zaprojektować w edytorze mapkę,
 na której mogłaby się odbyć impreza urodzinowa Tigrounette.

Gotowe mapki - ich screeny (zdjęcia) albo kody wraz swoim nickiem - wysyłajcie na mój e-mail : elffka.tfm@gmail.com

Wybiorę dwie, które moim zdaniem są najładniejsze i wam pozostawię ocenę która ma wygrać :)

Nagroda dla autora najładniejsze mapy to 168 truskawek :3
Tak jak w ostatnim konkursie, nie chce żadnego hasła,
podam numer który macie wpisać przy doładowaniu truskawek.

Czekam na wasze prace do 1 marca!
Pytania? Piszcie w komentarzach :)

/proszę dodawajcie się do obserwatorów bloga, będzie nam bardzo miło ♥

/EDIT : KONKURS PRZEDŁUŻONY DO 11 MARCA
/EDIT: KONKURS ZAKOŃCZONY

18 komentarzy:

  1. Ja mam zdjęcie bo nie mogę jej eksportować bo nie zebrałam 1 000 serków :(

    Loguję się nie ze swojego konta nie nazywam się pati.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, zdjęcia (czyli screeny) też przyjmuje :D

      Usuń
  2. Zarombisty blog * > *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi :3

      Usuń
    2. Mój lepszy: http://blogdlagraczytransformice.blogspot.com/

      Usuń
    3. Nie oceniaj ... ja też mogę powiedzieć że mój leprzy ... a wcale tak nie jest a co do bloga Myszki z Transformice zaje*isty !

      Usuń
  3. do pirwszego? a moge dzisiaj 1 dac ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, za mało osób wysłało pracę więc przedłużam czas :)

      Usuń
  4. CHUJOWY BLOG ;3 BUAHAHAHAHAHHA

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy te wyniki ? -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy te wyniki ? miały być 11

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy będzie następny konkórs?

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli zakończyło się mapke i chce się zapisać ją z transformice na pulpit to co trzeba kliknąć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Będą wyniki?:c

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna miniaturka. <3

    OdpowiedzUsuń