____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

czwartek, 21 lutego 2013

Moje Plemie

Siemanko
Dzisiaj pisze z nowiną iż stworzyłam nowe plemię
"Smietankowe Tribe".
Jest od 100 firstów i znalazłabym
chętnych do dołączenia :)


Chętni do dołączenia proszę o napisanie
mi na szepcie na tfm :D

Na razie dalej trwa event
więc nic szczególnego się nie dzieje
na transformice. Aktualnie zbieram
serduszka na serce na ogon,
bardzo chciałabym je mieć *-*
Potem chyba parasolkę, a resztę będę kupować
losowo.

Hmm co by tu jeszcze dodać...
Na razie mam lenia jeśli chodzi o tfm ale jestem 
, mam pewien problem iż klawiatura mi się tnie.
Pomyślmy że idę myszką w prawo a jak puszczam
przycisk to dalej mi idzie w tę stronę :c
Macie jakiś sposób?
Jakby co klawiatury nowej nie mogę kupić bo mam laptopa "złoma" xd 

8 komentarzy:

  1. jaki masz nick ja Kapteri jak wywalą mnie z plemka to dojde do twojego ok??

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :> Chcę dołączyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w tą strone w które idzie ci myszka naciśnij 2 razy tę strzałke np w lewo

    OdpowiedzUsuń
  4. aha i w tfm mam nick Devilrocket ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ona sie nazyna tfm ?????????????????????

    OdpowiedzUsuń