____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Nowości w sklepie w Transformice

Cześć! Dzisiaj do sklepu doszły, nowe, śliczne rzeczy dla naszych myszek.
Nasze danie główne to nowa skórka!
Bardzo ładna, zauważyliście te urocze zakończenie ogona? 
Już zaczynam na tego lisa zbierać truskawy!;)

Pojawiły się także nowe dodatki na uszy:
Na pewno kupie tą chustę.

Dodano też nowe włosy w "hair style":


Do pyszczek też mamy nowe akcesoria :D


 I oczywiście coś nowego do wrzucenia na głowę:
Widzę tu czapkę hokage ( z mangi Naruto) i
włosy ala Robinson Kruzoe ;)

To tyle, cześć!


2 komentarze:

  1. Ja przemalowałam czapke hokage na niebieski i mam kazekage :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam te blond włoski ;)
    ~Ravens12

    OdpowiedzUsuń