____________________________________________________________________________________________________________________________________________

niedziela, 12 sierpnia 2012

Fajne mapki


Ja zrobiona w "GIMP 2" :D

Mapki przeniesione do innego posta, te stąd już przestały działać :( Wchodźcie tu :


3 komentarze:

  1. Hewjka ;) Super blog ;) Czytam se posty które napisałaś są bardzo ciekawe xd Będę tu często zaglądać ;) Na transformice : nikamagda

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tu niema tylko jakies gowna nara myslalem ze to jest fajne ale sie mylilem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawo mieć swoje zdanie, ale trochę kultury nie zaszkodzi :) Wiem co wstawiłam, mapki nie są złe, a na pewno nie gówniane, więc w czymś innym masz problem ...

      Usuń