____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kolor dla myszki/Czyli Hard Mode i Totem

Hard Mode Szaman - co to jest?
To jest trudniejsza wersja gry jako szaman. Dzięki Hard Mode szaman może stworzyć własny totem lecz traci możliwość używania ducha (sp) oraz czerwonego gwoździa, bo znajduję się on w totemie. Można go włączyć po uratowaniu 1000 myszek. Stan swoich uratowanych myszek można sprawdzić klikając na portret swojej myszki po prawej stronie (obok menu!) w linijce "Uratowane Myszki".


Kolor dla myszki

Jak zmienić kolor szamana?
Te pytanie dość długo mnie męczyło, ale już wiem jak to się robi :)
Najważniejsze: musisz mieć uratowane 1000 myszek(kliknij na portret swojej myszki)


1.wejdź na www.shamancolor.com
2.Ustaw kolor jaki chcesz mieć
3.Niżej podano kod koloru
4.zaloguj sie jeszcze raz
5.w pobliżu portretu bedzie piórko i klikasz w nie
6.W miejscu gdzie jest zaznaczone wklejasz kod
7.Klikasz "submit" czyli "wyślij"

Totem
Totem zastępuje ducha(sp) w trybie Hard Mode.

1.Portret i piórko
2.Powinno się pojawić takie coś jak na obrazku
3.Klikasz "edit your totem"
4.Tworzysz totem jakikolwiek byś chciał

9 komentarzy:

  1. A jak zmienić kolor ubrań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klikasz pod ubraniem customize i gotowe

      Usuń
  2. a jak można włączyć hard mode

    OdpowiedzUsuń
  3. hej bo nie rozumiem bo weszłam wybrałam kolor nacinęłam kopiuj i weszłam na moje konta wylogowałąm się i zalogowałam jeszcze raz i mi sie nie pojawilo to piórko

    OdpowiedzUsuń
  4. bo nie miałaś 1000 uratowanych myszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z tego co wiem teraz można już normalnie wybierać kolor szamana bez wchodzenia na tą stronę. Nie wiem czy tak jest naprawde bo jeszcze nie mam trybu trudnego :3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kumam tego czy ta strona szhaman.com coś tam połączy się w transformice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie połączy się :0 Po prostu kopiujesz ten kod i wklejasz na tfm.. Prosta logika nic tu się ze sobą nie łączy.. xD

      Usuń
  7. mam 1000 uratowanych mych i pióra nie mam

    OdpowiedzUsuń