____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Truskaweczki Nareszcie :3

Panie i panowie!
Dziś ten dłuugo oczekiwany dzień.
W sklepie można już kupować truskawkiiii yeaa.
Jestem trochę podniecona przepraszam :>
No więc, jak wejdziemy w sklep i na kupywanie truskawe wyskoczy nam cennik:
No więc widać że można przez PayPal i sms.
Ja kupiłam za sms i potem mogłam zdobyć skórkę :>
No potem wybieranie ubranka pasującego, co
było trudne, ponieważ mam ich mało.

Wszystkim wszystkiego najlepszego
z okazji wielkiego otwarcia
truskawkowej gorączki!
By wam portfele się wyczyściły xD

Nie przesadzajcie :*

4 komentarze:

  1. Nie wiem co się dzieje ale mi wyskakuje podaj email

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo najpierw trzeba potwierdzić adres email, za potwierdzenie dostajesz 40 serków i serowe kolczyki :D

      Usuń
  2. chciałam się tylko spytać, czy potem będą przychodziły sms's typu : zakup ponownie truskawki, lub czy będą do zakupe pobierane pieniądze ( oprócz tych za truski) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie nic z tych rzeczy. Sama kupywałam z dwa razy (xD). Nic nie popiera i nie wysyłają np. co 2 dni "Zakup truskawki" itd.

    OdpowiedzUsuń