____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Hacki w Transformice


Co to hacki?
To możliwość zdobywania firstów, szybkości itp.
dla graczy którzy chcą iść na łatwiznę i nie boją się konsekwencji.
Pobierają jakieś tajemnicze programy i bam - myślą że są pro.

Jak rozpoznać hacka?
W transformice to bardzo łatwe,oto parę z nich:

-szybkość - taka myszka szybciej biega niż inne
-latanie - potrafi latać po mapce i dziwnie wspina się po ścianach - nawet po lodzie
-teleportację - początek rundy i nagle ktoś zdobył firsta - to znaczy, że teleportował się do sera i potem od razu do nory

Jak zauważycie nienaturalne, niemożliwe zachowanie myszy, oznacza to w większości hacki :)

Czy warto?
Uważam, że nie, bo grozi za to ban na stałe! Czy dla kilku firstów więcej warto ryzykować swoje konto? 
Lepiej poćwiczyć swój refleks i wspinaczkę po ścianach i zacząć samemu próbować je zbierać - daje to o wiele większą zabawę!



88 komentarzy:

  1. a morze udostępnij jakiegoś :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może * :S

      Usuń
    2. Chcesz ZA DARMO dostać:

      - Serki
      - Truskawki

      Tutaj jest dobry do tego i darmowy program:

      ----> freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015

      Usuń
    3. I to instalujesz.Uwaga! Musisz mieć komórkę i napisać jej numer telefonu.

      Usuń
    4. jak można być takim głupim ? hacki są głuie a w szczególności ten. po co podawać nr telefonu? to może nawet dać wirusa albo zniszzyć wasz telefon

      Usuń
    5. Jak ktoś chce super HACK do TRANSFORMICE to tutaj jest świetne: http://freehackpl.com/transformice-hack/

      Usuń
  2. ok xD

    masz

    http://www.youtube.com/watch?v=vMKDOxY2P0Q

    OdpowiedzUsuń
  3. ty anonim tam trzeba płacić żeby dostać ten hack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze że trzeba płacić :) to was zniechęci :D

      Usuń
  4. udostpnij hacka na firsta , bo ja nie wierze w hacki póki nie zobacze na własnej skórze ! :/

    OdpowiedzUsuń
  5. no własnie dodaj jakes

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja HACKOM mówię TAK! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i łapka za to

      Usuń
    2. i łapka za to

      Usuń
    3. sory, ale hacki nie są super!!! jak nie umiesz grać to nie graj, a nie sięgasz po oszustwa... nie popieram... :(

      Usuń
    4. lubie chaki jak bedzie moj przyjaciel online ktory uzywa bede sie go musiala zapytac

      Usuń
  7. Hacki są super. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. hacki są dobre nie koniecznie wszyscy hackerzy kradną first niektórzy chcą tylko latać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja hackom mówię NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Popieram Elffkę;)
    Brunatka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też hackom mówię NIE !!!!!!!!!
    Sisijeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTEŚ Z PLEMIENIA HOGWARCKIE MYSZKI!

      Usuń
  11. jestem za hacki nie zeby zniknely

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie dopisałaś Fly hack to taki który umię latać

    OdpowiedzUsuń
  13. niecierpie hacka poniewasz kiedyś na mapie ciągle byłam pierwsza i prawie miałam firsta!!!!!!!!!!!!!!
    A haker mnie wyprzedzał i się zalogował dopiero dziś i miał 10000 serur!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też muwie hakom nie!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja hakom mowie nie.Poniewaz sa ci co np kradna konta jakims programem hackowym i trzeba robic od nowa i zarabiac to smutne :´c to bez sensu poco krasc konta jak sie ma wlasne? Ja mysle ze to bez sensu. Oni kradna by nie kupywac truskawek i zarabiac serkow bo te konto ma mnostwo i ze moga robic np customize a nie musza zarabiac i wgl. Hacki oni odbieraja zabawe bo lepiej grac fair ja gram fair zarabiam serki a truskawek nie kupuje bo poco? To tylko marnowanie kasy na gre.-,- Jak dla mnie to bez sensu moderatorzy na tym zarabiaja na kupowaniu truskawek i temu te roomy z truskawkami usuneli i wgl wiec ludzie se pobieraja hacki by one im ulatwili zarabianie itd. Wiec hakom mowie nie jestem za tym by gra byla fair‼ Jestem za popieram cie Elffka Hakom mowimy nie kto ze mna niech pisza to w komentarzach. A pozatym Elffka podoba mi sie twoj blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarabiają na truskawkach, i dobrze, gdyby nie zarabiali na tym to nie byloby transformice ;-;

      Usuń
    2. mnie też się ten blog podoba :) można na nim znaleźć wszystko co nas interesuje :)

      Usuń
    3. Ten blog jest super ,hacki wręcz przeciwnie. Hackerzy rujnują nam grę. O wiele gra jest zabawniejsza bez hack'ów , czyż nie? Po cóż nam hacki , hejty, brzydkie wyrazy na tfm itd.? To ma być bezpieczna , miła, i fajna gra. Piszę to do hackerów o dobrych sercach , by zrozumieli o co mi chodzi ;) Krulowamsp

      Usuń
    4. Ja też mówie nie ale czasem se hakuje ... np /facebook coś w tym stylu ... ;-;
      Powodzonka
      Dusiaaaaxd

      Usuń
    5. ale wiesz ze nie wszyscy tak robia? ja jakbym miala chaki tylko bym se latala

      Usuń
  16. ja jeszcze nie widziałem myszktura ma haki ale w innej gre dopiero ile jest haków naprzykład w minecraft

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś spotkałam myszkę grającą tydzień (miała 13.000 sera)a, z moich obliczeń wynika, że grając 24 na dobę przez calutki tydzień można zebrać około 8.700 sera :/ Czy to hack na ser?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zdobyć max 500 sera na dzień. Sama sobie odpowiedz. PS. Mogła kupić serki.

      Usuń
  18. To prawda. Niech hacki się skończą bo to oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hacki bywają dobre, ale też złe. To bardzo niesprawiedliwe, to oszustwo, okłamywanie pozostałych graczy, że się 'dobrze gra'. Zapomniałaś o hacku fly, który umożliwia myszkom latanie. Oczywiście, może się zdarzyć hack. Ale za dużo to niezdrowo. Kiedyś sama używałam hacków. Powiem szczerze, że opłaciło mi się to. Ale niestety, wykryli mnie i zablokowali konto na dwa miesiące! Nie miałam możliwości grać, więc żałowałam. Ale kiedy odblokowano moje konto, okazało się, że... wszystko zdobyte przez hacki zniknęło! To był błąd, ale z drugiej strony zostało mi z pięć firstów i sto serków. Mimo wszystko myślę, że hacki przydają się tylko tym, którzy naprawdę ich potrzebują. Ale jeśli ktoś ma 344433 st, a chce zdobyć więcej i ściąga programy z hackami na tfm, to po co mu to? już się wykazał, że potrafi. Niech wyluzuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no nie wiem czy nawet taki ktoś kto ich "potrzebuje" powinien je mieć... w końcu... jak nie umie grać to niech nie gra...

      Usuń
    2. Werka niepopieram cie poniewaz kto kocha ta gre ma z nia zkaczyc ? ...

      Usuń
    3. Anonimowy nie, ale mógłby się nauczyć, a nie oszukiwać. :) Krulowamsp

      Usuń
  21. Haki są złe.... tylko gracze którzy zazdroszczą prosą ich firstów, bootcampów, serków, itp. korzytają z haków. MÓWIĘ HAKOM: NIEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  22. ZERO HACKÓW NIC Z CHITÓW CHCEMY normalną gre bez uszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  23. ZERO HACKÓW NIC Z CHITÓW CHCEMY normalną gre bez uszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  24. mam to już na swojim niedokonczonym blogu;) dodałam to jakąd drugą rzecz ponieważ najpierw ustawiłam tło :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się zgłasza hacki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok czatu w grze, mamy listę graczy będących na roomie wraz z ich punktacją - trzeba kliknąć na nick hakera i wybrać opcję "zgłoś". Możemy także napisać bezpośrednio do admina tfm na szept, który jest online, że dana osoba używa haków.

      Usuń
    2. Elffka ma racje i tak wg pozdro znam twój blog ja niemoge grac w tfm poniewaz przeglądarke mam nieaktywną :( przynajmniej tak pisze ;-;

      Usuń
  26. Stop hackom !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na transformice nazywam się Anieluska jak co :) a tak na temat tooo :) często bywam na vanilla3 a tam raz był jakiś Meflsto i on wspinał się po lodzie latał a nie był szamanem i w ułamek sekundy wszystkich wyprzedał... a co najdziwniejsze... miał 100 level!!! a był od 2014!!!!!!! a pierwszych miejsc miał aż 78455 o.o pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś na vanilli tam gdzie jest taki most,było dużo myszek i się przeciążyło i nas wyrzuciło w górę,ja wylądowałam na serze i mówili że mam hacka :c Ja miałam fullscreena i wiedziałam czy się zatrzymać czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też jestem za grą na fair play!

    OdpowiedzUsuń
  30. co to za zabawa tak grać!? przecież na tfm gramy dla zabawy nie? i jeszcze jak wykryją to masz bana... czy chcesz stracić konto? jak tak to ci na hackach grać nie bronię, ale jeśli nie chcesz to je usuń jak masz... a jak nie masz to nie pobieraj... po co ci? Nie popieram. Myszkamyse

    OdpowiedzUsuń
  31. Po co w ogóle oni używają hacków? -.- Przecież oprócz zbierania sera są inne zabawy, ale tak to bez zbierania sera (chociaż to w pewnym siensie praca :x) nie jest tak fajnie.
    W końcu mini-gry to dodatek, a głównym motywem tej gry jest zbieranie sera...

    OdpowiedzUsuń
  32. JA WOLE MIEĆ HAKI PONIEWAŻ JEST LEPRZE ALE BARDZIEJ POLECAM mitomice.com 10000 SERKÓW I TRUSKAWEK NA POCZĄTEK WOLE TAM GRAĆ

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba być naprawdę ,,MĄDRYM" żeby ryzykować konto dla hacka

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja mam bana za nic :C

    OdpowiedzUsuń
  35. Hacków nie lubie.
    Kiedyś spotkałam hackera (na TFM) który miał hacka fly xd. Wzbił się w powietrze i... Nie poleciał do sera. Tylko napisał tak: Tak mam hacki, ale nie zamieram mieć fistra nie fair. Zdziwiłam sie O.o i to bardzo. Potem już nie używał (chyba chociaż po tej mapce już nie używał) hacków.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie popieram hackerów choć bardzo chcialabym być nim bo bym mogła se ponabijać st ale wtedy nie uwierzyli by że sama umiem ponabijać bc :) (ma to jeszcze taki plus że można szybko ponabijać st i bc a dzienki temu miec "super konto" i je sprzedac ;) )

    OdpowiedzUsuń
  37. ja mam na tfm hacka hahahaha i nigdy mnie nie zbanujecie bo mam antybana XD

    OdpowiedzUsuń
  38. ludzie SUCHAJCIE znam pare modów wymieniam : Gunitor +Gunitor Ouake +Ouaker i zou
    im możecie mówić i skarzyć ale do zou nie możecie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kiedyś spotkałem kogoś na Transformice na vanilli. On sobie poleciał po ser a potem do norki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcesz ZA DARMO dostać:

    - Serki
    - Truskawki

    Tutaj jest dobry do tego i darmowy program:

    ----> freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  41. Hackerzy nie tylko nie fair zbierają sery itp. Kradną też konta. Miałam taką sytuację uważajcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie używam hacków i co? Mam bana za hack na 10 godz. -,-

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet fajnie by było mieć więcej serów i truskawek :( . No ale przecież wszystko kosztuje :( . Zazdroszczę osobą mającym hacki na tran. np związanych z trusk. i serami . Można by było ładnie wyglądać przynajmniej :( .

    OdpowiedzUsuń
  44. Hacki nie są potrzepne raz byłem cały czas first i to bez hacka ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. czasami jak ktos wejdzie na poczatku rundy to jest bag ! wiec wiesz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja raz nie zginęłam na lawie a każdy zginął chociaż da się chodzić po lawie i mam bana na 5h ._.

    OdpowiedzUsuń
  47. jest sprawiedliwie kiedy hack jest płatny bo nie ma ,,halo,,że darmowy ale i tak można dostać stałego bana i proszę uważać bo ktoś ukradł mi 2 konta! Strony z hackami powinny być zamknięte ale stwórców strony nie dawać kary bo wiadomo że chcieli ułatwić rozgrywkę graczom ale dobre hacki to te z truskami i serkami

    OdpowiedzUsuń
  48. https://animaljamsupport.typeform.com/to/yu5ylq



    POLECAM :DDD

    mój nick jako dowód :
    Tyranozaur

    polecam :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  49. Stop HACKOM!!!Ja mialam hacki i co?Dostalam bana :/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. ale dałaś dałeś im do żeczy że hacki ne są potrzebne i tak trzymać xd

    OdpowiedzUsuń
  52. Sposób na SERKI dla każdego do TRASFORMICE TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  53. A jest jakiś mail do osób co to sprawdzają? Od trzech dni grupa hakerów są na mapkach, na jednej obrażają i przechodzą tylko dwie osoby zawsze, na drugiej se przedmioty dodają...

    OdpowiedzUsuń