____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

piątek, 6 lutego 2015

Nowości tuż, tuż!

Pod naszą grą pojawiła się wiadomość od Zou.



TŁUMACZENIE:

Witajcie, myszki!
Kiedy jeden event się kończy, następny się zaczyna. Ale uwaga - tym razem eventy nie nałożą sie na siebie. Nadchodzący event musiał być przełożony na nieco później, czego powodem była premiera gry na Steamie. To dobra okazja dla was, by zdobyć pozostałe osiągnięcia.




***

Jak więc będzie wyglądał nowy event?




Tym razem event będzie wyglądał zupełnie inaczej niż poprzednie, w których braliście udział. Będzie skupiał się na potężnym, choć czasem mocno nierozgarniętym Szamanie.
Po dziewięciu miesiącach czekania, nasze nowe dzieło zostało ukończone...
A nawet dwa nowe dzieła! Dodane zostaną DWA całkowicie nowe drzewka umiejętności!
"Spidermysz, spidermysz, oto ona, super troll, siłę ma, tryska sieć,
wspina się tam gdzie chc... TRACH!... chyba nie! Uwaga, nadchodzi spidermysz!"
Jak myślicie, dlaczego śpiewamy tak głośno jak potrafimy? Ponieważ jest to związane z nowym drzewkiem! Chcecie wiedzieć więcej? Odpowiedzi na to i inne pytania odnajdziecie już za tydzień, a potem odkryjecie potencjał Szamanów jakiego nigdy jeszcze nie widzieliście!




***



Bonus: Czy kiedykolwiek chcieliście się stać najpiękniejszą myszką? Możecie spodziewać się nowych przedmiotów! To idealna okazja by przygotować się na Walentynki - i zdobyć serce ukochanej wam myszki!

Futerkowa wskazówka: Będziecie mogli wcielić się w Kupidyna z pierwszych Walentynek



Podoba wam się?
Czekacie na event?


20 komentarzy:

  1. Drzewka mi się nie będą chyba podobać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spider mysz, spider mysz xD ja wiem jak możliwe że będzie wyglądała ta spoder mysz bo kroś dał jakieś zdj na forum xD zapoqiada się ciekawie xD
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy!
    Dopiero zaczynamy przygodę z blogspotem dlatego byłoby nam miło gdybyś zaobserwowała, oczywiście się odwdzięczymy! :)
    http://modadookola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaliło mnie to spider mysz spider mysz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko was... he he... Namalisu a zgadniesz kim jestem? Spróbuj!

      Usuń
  5. Mam dziwne pytanie.
    Ilość poziomów wzrośnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Zamiast gruntów, mam kolorowe prostokąty! Zamiast lodu, jest niebieski prostokąt itd. Pomożecie? Jak to wyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://kololofemyszalqix.blogspot.com/ perfidnie skopiowały poradniki o drzewkach umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej słyszałam że mają dodać nowe niewidzialne itemy! wraz z nowym drzewkiem umiejętności. w którym będzie między innymi trójkąt do budowania, różne figury geometryczne i bardzooo długa deska :) `Panistop

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać nowego eventu. Miałam właśnie nadzieję, że będzie walentynkowy, bo karnawał w tamtym roku średnio mi się podobał. :d

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się niemoge doczekać hallowen w transformice bo som fajne levele i bende na kody hallowienowyh mapek polował ale jeszcze długo do hallowen

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo długo do hallowen D;

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bende miał czas do pszyszykowania kostium myszy potwora na hallowen w transformice

    OdpowiedzUsuń
  13. ktoś hce mnie dodać do znaj w transformice to mam nik serceimi jestem chłopakiem

    OdpowiedzUsuń