____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

wtorek, 17 lutego 2015

Nowe ikonki + wygląd szeptów.

Hej myszki!
Po wejściu na Transformice możemy ujrzeć zmiany. Admini dodali ikonki, które znajduję się "na" chacie.

Serduszko - znajomi
Tarcza z serkiem - plemie
Plus (po drugiej stronie) - pokazuje nam wcześniejsze wiadomości
Strzałka z kreską - przewija automatycznie chat na dół
Strzałka w dół (przetrzymując) - również przewija chat na dół
Strzałka w góre - przewija chat do góry

Osobiście mi się nie podobają te ikonki. Trudno jest się przyzwyczaić, bo zawsze klikałam w Menu, żeby wejść z zakładkę Znajomi. Szkoda tylko, że w takim miejscu umieścili ikonki. 

Również pojawił się inny wygląd szeptów.

Podobają wam się zmiany?

 


20 komentarzy:

  1. Pierwsza <33
    Nie podoba mi się to ;/ wole tamte :c to jest.. Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze.. Nie za bardzo mi się to podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta zmiana c; Im więcej nowości tym lepiej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba a kiedyś wgl będzie konkurs na moderatorki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Tak jak mówiłaś: trudno się przywyczaić :( Słaba zmiana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Są fajne ale szczerze dodajcie jakieś redaktorki bo ty bardzo rzadko dodajesz posty a tak byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko? A co mam dodawać, skoro nic się nie dzieje :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Meow, ale Filostworka by się nadała :)

      Usuń
    3. Nie potrzebujemy redaktorów, ale dziękuje za chęci! :)

      Usuń
  7. Filostworka a dodaSZ MNIE U SIEBIE NA REDAKTORKE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tfm? Jeśli tak Mieqniunia jestem :)

      Usuń
  8. mi sie to nie podoba trudno sie przyzwyczaic



    ~Ganiannna

    OdpowiedzUsuń
  9. Filostworka wrazie co mam doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę obecne umiejscowienie ikonek, jest łatwiej i nie trzeba wchodzić w menu. Opcje przesuwania czatu również bardzo ułatwiają grę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie przeskadza :b jak będzie to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :D Chcesz spoko HACKA do gry TRANSFORMICE? Tutaj jest dobry:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba się przyzwyczaić, ale mi podobają się zmiany ;-)

    Werciaqwera

    OdpowiedzUsuń
  14. ZMIANA MI SIĘ NIE PODOBA x-o nie przyzwyczaiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale screen'a zrobiłaś xddd

    OdpowiedzUsuń