____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 28 lutego 2015

Gramy na vanilli!

Witam kochani! Impreza nie wypaliła, więc postanowiłam czymś to zastąpić. Nagramy filmik fanów, gdzie gramy na vanilli :) Chcesz wystąpić? Wystarczy być obserwatorem bloga oraz być o 20:00 na /room *Imeoow vanilla hasło: myszki . Każdy mile widziany!
Ps. Mam nadzieje, że roboty nie potrwają być długo.. ( tak, nie działa gra tymczasowo).
Pozdrawiam cieplutko!

EDIT: 
Przesuwam imprezę na 20:00!


13 komentarzy:

  1. Imeoow to wspaniale! A czy ten filmik będzie na YT?

    OdpowiedzUsuń
  2. ej bo mi tfm nie działa to przjde sourisem ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie bym chciała przyjść :( Nie wiem czy dam radę, bo TFM nie chce mi się uruchomić od godziny... Chociaż poczekajcie chwilkę tam na mnie D: ~ Zipporwhill

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam ;) Yeaaa... "Pozdro Ananasy ;p" Tekst roku ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam, ale było mnie mało widać, czasem gdzieś można było zobaczyć :3 Fajny Blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie bylo tam ale kiedy ta impra bedzie? Wiec ja urzadze jakas impre ale ja mam wersje 1.243 kto ma ta wersje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na impre wersja 1.247/8 Legixok

    OdpowiedzUsuń