____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 7 marca 2015

"To jest już koniec, nie ma już nic"

hej kochani!
Z tej strony Imeoow, i po raz ostatni Imeoow. Niestety, moja przygoda z tfm się skończyła, ponieważ jak wiecie mam już 15 lat (tak wiem, starsze osoby w to nawet graja), ale nie chodzi o to. Transformice mi sie juz znudziło, kiedyś tfm było lepsze, mniej favo, lepsi, kulturalni ludzie, a teraz? Liczą się tylko statystki. Ta gra nie ma sensu, to jest moje zdanie, moja opinia. Pisanie na tym blogu, wiele mnie nauczyło. Poznałam dużo niesamowitych ludzi, ciesze się, że na tfm znajdą się także miłe osoby. Może i gram już ok. rok, ale to i tak dla mnie dużo. Zapamiętam was na długo. Cieplutko pozdrawiam was wszystkich, wyróżniam Fileczke, która ciągle komentowała mi posty, kochana:) Mam nadzieję, że miło spędziliście ze mną czas. Kocham was, buziaki!

119 komentarzy:

  1. Będzie mi Cię strasznie brakować :< Życzę szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :3 Chcesz ZA DARMO dostać Serki i Truskawki ? Tutaj jest sposób:

      http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

      Usuń
    2. konkurs- http://wielkiogur.blogspot.com/

      Usuń
    3. To jest straszne - Chomiczeki

      Usuń
    4. Chcesz ZA DARMO dostać:

      1. Serki
      2. Truskawki

      Tutaj jest dobry do tego i darmowy program:

      ----> freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015

      Usuń
    5. Uwaga podane linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  2. Szkoda imeow będzie mi cie brakować teraz nikt nie odnowi bloga i zajdzie w niepamięć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... Szkoda... Jesteś bardzo miła :) Życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie nam Cię brakowało ;(. Pappa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szkoda że w odchodzisz.Kiedys było to moje źródło informacji.Bardzo pozdrawiam i życzę szczęścia Pedziofeel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że odcbodzisz ale to twój wybór, będzie mi ciebie brakować, teraz ten blog pewnie upadnie bo tylko ty tu pisałaś. Dzięki temu blogowi bardzo dużo się nauczyłam wiedziałam jakie w tfm są nowości życzę ci szęścia w życiu, pewnie po raz ostatni pa.
    Werciaqwera

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że odchodzisz ;(. Kiedyś mało wiedziałem o transformice a potem więcej. Ale jak zobaczyłem bloga więcej rozumiałem i widziałem jak kiedyś wyglądało transformice i jak kiedyś to było. Ja gram dopiero od 28/11/2014 roku i nie wiem jak to kiedyś było. Życzę szczęścia i bardzo chciałbym aby ktoś zrobił nowe transformice. (A nazwa to nie wiem ... mi pasuje "PolandMice")

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam nie odchodź! Dopiero co cię poznałam Jesteś miła I super! :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja gram od wystąpienia wersji beta tej gry, kiedyś było tylko drewno, trampolina, lawa i lód, mili ludzie (pomimo serwera angielskiego) i nikomu nie zależało na firstach, tylko na tym, żeby miło sobie czas spędzić. Teraz same dzieciaki, które wyzywają się wzajemnie na czacie, tematy typu ,,gender", religie... Ludzie, jak chcecie to się wyzywajcie gdzie indziej, ale nie w GRZE. Konto założyłam 1 dzień przed moimi urodzinami (czyi 7th października 2010 roku), wtedy fascynacja tą grą była taka niesamowita. Teraz tylko są jeszcze Brazole ze wszystkimi odznakami (futerka), ale po co to komu? Jest dokładnie tak samo, jak na rynku. Ludzie coraz bardziej ze sobą rywalizują :/
    Może nikt tego nie przeczyta, ale życzę Imeoow tego, żebyś nadal wiodła swoje życie tak, jak chcesz. Będzie nam Ciebie trochę brakowało, ale nie dziwię się Twojej decyzji, którą wyjaśniłam na samej górze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cię. Teraz tylko noob,noob i noob wyzywki. Ludzie nie mają grosza kultury dla innych. Oczywiście nie wszyscy.

      Usuń
    2. Popieram poprzednie komentarze. Może i gram trochę krótko od 30 czerwca 2014roku ale dzięki temu blogowi wiele się nauczułam. Będzie mi Ciebie brakować Imeoow. Pozdrawiam :* (I tak będe wchodziła i czytała tego bloga jak co dzień C: )
      ~Krysana

      Usuń
    3. Trudno... Bloga nie ma... Tak jak mówiła: to już koniec ,nie ma już nic... Blog niby jest ale nikt nic nie pisze, po prostu o nim zapomnieli...

      Usuń
  10. Przykro mi, czytałam twoje posty od początku i wszystkie miło się czytało. Będę tęsknić. PS Będzie ktoś nowy na blogu? ~ Zipporwhill

    OdpowiedzUsuń
  11. Będe tęsknić Meow - twoja Mieqniunia :( Mam nadzieję że jeszcze ktoś będzie pisał na tym blogu :( :) Bo jak nie to chyba umre z rozpaczy pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szkoda, ponieważ twoje posty były świetne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. to ciebie wyroznila meow?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak meow wyróżniła filostworkę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcesz dobrego HACKA do gry TRANSFORMICE ? Tu jest świetny:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to jest nie fair w stosunku do niedoświadczonych graczy którzy nie rozumieją że za coś takiego jest ban. Przez tą osobę (kiedyś podpisywała się Ania :p) musiałam włączyć moderację komentarzy na swoim blogu. Nie trawię promowania oszustwa i rzeczy niezgodnych z regulaminem.

      Usuń
  16. Szkoda twoje posty były fajne i miło się je czytało :(

    OdpowiedzUsuń
  17. aha to masz fajnie. imeow była mila szkoda mi jej, a ty slawna bedziesz

    OdpowiedzUsuń
  18. imeoow bedzie mi cie brakować :C i pytanie wiem gupie ale co zrobisz z kontem?

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, czytam ten blog już od ponad roku i zawsze był najlepszy. Życzę ci szczęścia i samych miłych chwil. Proszę tylko, żeby ktoś młodszy/jeszcze nie znudzony tą grą mógł prowadzić tego bloga dla tych, których ta gra jeszcze fascynuje. A więc podsumowując: życzę ci wszystkiego najlepszego w życiu
    i proszę o znalezienie nowych autorek (absolutnie nie piszę tu o sobie). Cały blog to jedna wielka skarbnica wiedzy o tfm: zaczynając na poradach w budowaniu, przez opisywanie eventów, aż do propozycji ciekawego ubioru myszki. Szkoda by było teraz to wszystko zaprzepaścić. Nie wiem, czy ktoś to przeczyta, ale mam nadzieję, że wiele osób ma podobne do mnie zdanie.

    ~Kochamkot

    OdpowiedzUsuń
  20. Żal mi ciebie. Wzięłaś upadający blog pod opiekę, przywróciłaś go do życia nie licząc sie z tym że masz 15 lat i ta gra ci się nudzi? Mogłaś to przemyśleć zanim cokolwiek zaczęłaś.




    A już próbowałam się do ciebie jakoś przekonać, że jednak dobrze go prowadzisz, a tu tak się rozczarowałam. Przykro.

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda że odchodzisz miałem nadzieję że będą filmiki imprezy ale nie! odchodzisz:(

    OdpowiedzUsuń
  22. A kto przejmie bloga? Jeśli w ogóle ktoś ma przejąć .. Jakby co, to ja jestem chętna. Ortografię mam dobrą, doświadczenie też jest, bo miałam już dużo blogów więc ... Jakby co, to pisz na priv czy coś.

    Magicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. A kto przejmie bloga? Jeśli w ogóle ktoś ma przejąć .. Jakby co, to ja jestem chętna. Ortografię mam dobrą, doświadczenie też jest, bo miałam już dużo blogów więc ... Jakby co, to pisz na priv czy coś.

    Magicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda... to na tym blogu sprawdzam nowe wiadomości z gry.. czytam świetne posty... szkoda... nie będzie lepszego blogu o transformice.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie.. Nie... Czemu? Uczę się z tego bloga odkąd zaczełam grę w transformice. Przykro mi z całego serca... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  26. Ech, i znowu historia się powtarza. Szkoda, że tak krótko wytrzymałaś, no ale rozumiem cię... Tylko na twoim miejscu poszukałabym kilku osób na zastępstwo. Szkoda tak fajnego bloga :-)
    Teraz czekamy na 100 komentarzy: "żal mi cię" "jak mogłaś, debilko" "masz nas w d*pie" itd. Wytrwaj, nie przejmuj się, to tylko dzieci które nie myślą kompletnie o tym że wszystkim kiedyś gra się nudzi :_)
    Powtórzę jeszcze - szkoda bloga, który upadł po raz drugi. Myślę, że trzeba go zamknąć - już na dobre, na amen i w ogóle. Nie usuwać, ale zablokować dla odwiedzających. Wiem, że ciężko może być zostawić tyle pracy, ale tak po prostu będzie lepiej. I może obędzie się bez takiego wyzywania od najgorszych Bogu ducha winnych redaktorek ;')
    Kemi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym pozostawiła bloga (w przeciwieństwie do Ciebie, Rillo), żeby każdy mógł go przeczytać oraz z niego korzystać. Pomyśl sobie – piszesz bardzo długą książkę (no nieważne, po prostu robisz coś, co naprawdę lubisz i długo nad tym siedziałaś) i nagle chcesz ją po prostu wyrzucić. Możecie nie dawać nowych redaktorów/redaktorek, ale blog może pozostać. Mój opustoszały blog (nie ten o Linux Mincie) nadal sobie istnieje, pomimo tego, że już na nim nie piszę od paru dobrych lat. I nawet nie mam ochoty patrzeć na statystyki.

      Usuń
    2. To w takim razie - zamknąć i otworzyć za jakiś czas (pół roku? 8 miesięcy?). Przez taki czas ludzie zapomną, że blog został porzucony, ale nowe myszki - którym faktycznie będzie potrzebny - wrócą do niego.
      @Filostworka - podałam dwie możliwe opcje. Nie rozumiem jednak, co było "niezrozumiałego" w odejściu Olivkuu - normalnie, kultiralnie napisała że TFM jej się znudziło - jej wybór. Wszyscy (oczywiście były wyjątki :v) na nią naskoczyli, bo jak to tak można, tak ich biednych udręczonych porzucić! Mam wrażenie, że odpuścili Imeo bo to ona dźwignęła bloga.

      Usuń
    3. Co do zamykania - tak, czasem jest lepiej zamknąć jakiś rozdział na dobre. Niestety, ale to jest agonia tego bloga. Takie ostatnie podrygi. Nawet, jeśli uratuje go kolejna osoba - jej też znudzi się TFM. W końcu przyjdzie czas na koniec.
      Wbrew pozorom istnieje wiele innych blogów (chociażby Modliszki) na których gracze mogą znaleźć te same informacje. Nie zaprzeczam, ten jest fantastycznie zrobiony, ale czasem po prostu trzeba powiedzieć "koniec".

      Usuń
    4. Kazdy jest dzieckiem, no Kurcze blade zapamietajcie! -.-

      Usuń
  27. Przynajmniej napisałaś to normalnie a nie jak poprzednia adminka ^^ruska pormografia^^ ``elo mortadelo`` jezu dzięki że ty jesteś normalna

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego odchodzisz? ten blog był najlepszy teraz bez adminek ten blog będzie niczym zajdzie w nie pamięć i każdy o nim zapomni.. Dla mnie ten blog zawsze będzie blogiem i będę go wspominać.. ten blog pomagał mi gdy nie wiedziałam jakie najlepiej wybrać umiejętności szamanowi, gdy chciałam się popisać sztuczkami przed koleżankami, i gdy potrzebowałam na szybko komend do utility i gdy nie wiedziałam jak grać gry plemienne na plemku [...] Lecz może jeszcze Elffka będzie kontynułować bloga tylko w niej nadzieja dzięki Elffce ten blog może jeszcze ustanie na nogach a ja bardzo bym tego chciała ponieważ ten blog pomagał mi w trudnościach na tfm. Myślę że ktoś a może nawet Elffka przeczyta mój komentarz i postawi tego bloga na nogi ale fakt w tym że raczej sama sobię nie poradzi [...] A więc to był już mój ostatni komentarz na tej stronce Miło było no ale cóż wszystko się kiedyś kończy i stażeje tak jak każdy z nas.. a więc na bloga też jest czas. Do zobaczenia życzę wam szczęścia w życiu idę kontynułować nudne i ponure życie myszki w Transformice [...]

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecież są inne blogi nie tylko ten .. Ja sama prowadzę bloga trudno mi ,ale jest. Inni ludzie prowadzą blogi ale dla was liczy się ten jeden a skoro upadnie możecie czytać inne nie tylko ten.. Szkoda mi go naprawdę bo zanim ja zaczęłam prowadzić swojego to z tego nauczyłam się wielu rzeczy.

    Pokolorowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, inne blogi są, ale na tym było najwięcej informacji dlatego był tak interesujący.

      Usuń
    2. Na moim też jest połowa postów takich jak na tym . Więc nie wiem o co chodzi z waszym zmartwieniem .. Na moim jakoś jest i co? :c

      Usuń
    3. Takie jak . Szaman, komendy, mapki, historie i historyjki , informacje o eventach i aktualizacjach oraz wydarzeniach , odznaki,zainspiruj się itp. Więc ten blog nie jest jedyny który posiada takie posty ...

      Usuń
    4. Ale jakoś na twojego mniej osób wchodzi, więc chyba ten był ciekawszy...ale i tak nie ma się o co kłócić. Znam jeszcze 2 podobne blogi, jakoś przeżyje :/

      Usuń
    5. Bo wiesz jak na ten połowę osób wchodziło to jakby na mój nikt nie raczył wejść .. Po za tym tak na pewno był odrobinkę ciekawszy ponieważ został założony wcześniej i miał więcej autorek a u mnie przeważnie piszę tylko ja sama. Nie wiem czy ten blog różni się tak bardzo od mojego a to ,że ma mało wyświetleń nie oznacza iż jest gorszy -,-

      Usuń
  30. :( szkoda że odeszłaś było fajnie przynajmniej tak myślę :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczegooooo :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlaczegooooo :(

    OdpowiedzUsuń
  33. niee :,c ale zato możecie zobaczyć na blog rozkoszne transformice jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Imeoow zastanów się dobrze.Wiem że masz wiele nauki ponieważ jestem w tym samym wieku.Ale wszystko kiedyś się kończy.Czy nie mogłaby oddać bloga osobie która będzie kontynuować tradycje ? Moim zdaniem powinnaś walczyć oddać go osobie która na to zasługuje.Wiem że są inni admini ale bez ciebie to nie będzie to samo...To ty (chyba) pisałaś najwięcej postów.Składałaś w to serce by postarać się o blog.A teraz chcesz odejść ? Wyjaśnij dlaczego nas zostawiasz ? Skoro odchodzi myślę że jeszcze tu kiedyś wpadniesz.Przykro mi z tego powodu.Życzę powodzenia,szczęścia i napisze za wszystkich ..

    ZAWSZE BĘDZIEMY CIĘ PAMKĘTAĆ IMEOOW !! POZDRAWIAM JA I CAŁA MYSIA EKIPA :D POWODZENIA JESZCZE RAZ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. NIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PROSZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIEEEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODŹ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chociaż od nie dawna czytam twojego bloga i gram w tfm też od nie dawna to to było moje źródło informacji o tfm . Będzie mi cię bardzo brakować . Ale czemu nie zrobisz bloga o czymś innym
    Życzę sukcesów Imeoow cała mysia ekipa będzie tęsknić bardzo będzie mi ciebie brakować Paaaaa :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłaś super redaktorką, miałaś świetne posty. Jednak chyba ten blog przynosi pecha, bo już druga redaktorka odchodzi ;( Strasznie mi szkoda, ale rozumiem Cię.

    Jeśli zamierzasz "przekazać" tego bloga, z chęcią zostanę redaktorką. Mam własnego bloga (a co za tym idzie, doświadczenie) :)

    - Ewelisa

    OdpowiedzUsuń
  38. NIE ODCHODŹ! PROSZĘ! KOCHAMY CIĘ! WIEMY , ZE TRANSFORMICE SIĘ POGORSZYŁO , ALE MIEJ TO GDZIEŚ ! CHYBA NIE ZAMIERZASZ NAS ZOSTWIĆ? :((
    ~Djarmyxdd

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tylko rzadko wchodziłem na tego bloga, ale go lubiłem. Nie znam, kto jest kim z administratorów, ale to blog, który mi znacznie pomógł. Ja miałem utratę konta, ale jak tu wchodziłem, to szybciej zbierałem serek, nawet wchodząć raz na 2 tygodnie. Ostatnio też nie wchodzę na TFM, ale nie lubię, jak ktoś skądś odchodzi, szczególnie z takiego miejsca jak to, bo to chyba jeden z najpopularniejszych blogów o Transformice.
    Więc plis, nie odchodź....
    /Witeczek, stary, poczciwy Witek, który obecnie jest Riksiem.... :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana jesteś tyle dla nas robisz. Szkoda, że odchodzisz, no ale długo wytrzymałaś. Życze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hejka :3 Znalazłam dobry sposób na darmowe
    - Serki
    - Truskawki

    Tutaj jest do tego program:

    http://freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja nie rozumiem tylko tego ,że jest PEŁNO blogów o TFM a wy sie uwzieliście tylko na ten...-.-
    żal....

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog, zapraszam również do nas jeśli jesteście zainteresowani bardziej przyjazną grą niż transformice :) http://freepandanda-news.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Hacks on Transformice is prohibited ! Is it hard to understand ?

    OdpowiedzUsuń
  45. a będziesz oddawała konto bo trochę szkoda żeby tak było nie używane :( ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Z miłą chęcią zaopiekuję się tym blogiem, mam predyspozycje ! :) Napisz -> rere123@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. ALE PRZECIEŻ DZIŚ GRAŁAŚ W TFM!!!

    NIE ODCHODŹ!

    ~ Ciululula

    OdpowiedzUsuń
  48. Heeej . Mam Pytanko Jak Zrobić Taką Stronę Jak Macie wy ? np. Przydatne i Tam Taka Długa Lista ? .

    OdpowiedzUsuń
  49. http://www.poradniktfmzzofijkaxd.blogspot.com/ Zapraszam dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój brat ma 21 lat i w to gra xD I szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  51. http://stroje-transformice.blogspot.com/
    Zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne pożegnanie, wszyscy smutno a ty nadal grasz w tfm c: takie odejście to ja rozumiem (y)
    Robisz z siebie debilke .

    OdpowiedzUsuń
  53. Żegnej. Już tęsknię. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wielka szkoda..
    Po raz kolejny blog upada.Jest kwiecień a ostatni post z 7 marca.Ogarnijcie się i albo piszcie lub zamknijcie bloga,bo robicie z ludzi debili.Wasz blog jest dosyć popularny i wiele osób go lubi.Weźcie się skupcie i napiszcie coś o Tfm bo nie długo będzie za późno na uratowanie bloga.A jak macie brać redaktorów to takich co dłużej wytrzymają a nie 5 dni na blogu a potem ,,O jeju musze odejść z bloga!".Proponuje zamknąć na 2 tygodnie lub 6 dni bloga żeby wszystko dopracować a nie zostawiacie ludzi.Ruszcie się i pokażcie że żyjecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale imeoow była dłużej!!!! zamknij ryj bo to fajny blog!!!

      Usuń
    2. Anonimku,ty się ucisz bo ja nie mówię o Imeoow.Fajny blog bo ostatni post z marca? Haha,niezły żart!

      Usuń
    3. Tu się zgadzam albo już zamknąć bloga na kilka dni i wszystko naprawić albo poszukać redaktorek

      Usuń
    4. Anonimku ty sie ucisz< Sam jestes anonimem , a mowisz zeby on sie uciszyl.

      Usuń
  55. Mi też TFM się znudziło po ponad roku... Po prostu ta gra zeszła na psy, takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie odchodź :( ! Będzie mi przykro :'(

    OdpowiedzUsuń
  57. Wchodzę tu codziennie i widzę ten sam post.Szkoda że nie ma już Imeow.
    Szczerze mi Transformice też się znudziło.Mam konto dwa lata.Może to mało ale da mnie dużo.Pozdrawia i chyba na transformice już nie wraca wasza~Wierzbowskao

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcesz ZA DARMO dostać:

    1. Serki
    2. Truskawki

    Tutaj jest dobry do tego i darmowy program:

    ----> freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam na mój blog http://transformiceinfo.bloa.pl/2015/04/28/moj-nowy-blog/#comment-2

    OdpowiedzUsuń
  60. Pa imeow :'( Teraz trzeba zacząć czytać blog modliszki:) A na twoim blogu dowiedziałam się tam wiele! Bardzo będzie mi cię brakowało!
    Żegna Dixieeeeee




    OdpowiedzUsuń
  61. HHhahahah XD
    Tradycja XDDD

    OdpowiedzUsuń
  62. Alitkass powinna je wszystkie wyjebac z bloga, tymbardziej Oliivku (o ile sama się nie usunęła).

    OdpowiedzUsuń
  63. Znalazłam mega hacka do gry :D tu jest:

    http://freehackpl.com/transformice-hack/

    DARMOWE SERKI!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Hejka :D Patrzcie, fajna strona ktora nam dodaje serki:

    http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  65. Będzie Mi Cię brakowało, to najlepszy blog! ;"C Życzę Ci powodzenia w życiu ;* ;C

    OdpowiedzUsuń
  66. Transformice 2!
    99.999 çilek
    99.999 peynir
    Beceriler: 100 Level
    Profil:1000 First,Bootcamp ile başlıyor
    Ücretsiz Renk değiştirme
    Ücretsiz İsim değiştirme
    7/24 açık bir oyun keyfi
    Sıralama Aktif
    Tamamen sorunsuz hale getirildi
    1. girişde 5000 first 5000 peynir,çilek yüklenmektedir.

    Ödüller:
    Sıralama 1.cisi Adminlik Kazanıyor.
    Haziran 2017 Adminlik Kazanan-Kaan

    Sürüm:1.398

    http://www.transformice2.biz/
    http://transformice2.biz/

    By jacksparroww​

    transformice2 transformice ,transformice , transformice oyna, transformice 2 , transformice,transfor mice,mice online mice game for transformice and transformice Welcome to transformice server,transformice 2
    transformice2, bare mice, baremice oyna, baremice oyunlari, jogar baremice, jogar bare mice, transformice oyna, transformice.biz, transformice oyunu, baremice, baremice, baremice jogar, transformice pvp, transformice pvp server,baremice,baremice oyna,baremice,fare,baremice,transformice2,transformice2s,transformice2s.cf,transformice2.cf,transformice2,transformice,transformice oyna,sanaloyun

    OdpowiedzUsuń
  67. Udało mi się znaleść sposób na zdobycie SERKÓW I TRUSKAWEK łapcie - http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wiem data ;p ale ten blog jest dla mnie wizytówką transformice. Zaczynając w 2014 roku wasze wpisywałem w wyszukiwarkę info na dany temat gry i zawsze ten blog się wyświetlał. To od niego zawsze uczyłem się nowych rzeczy. Tęsknie za tym ;(

    OdpowiedzUsuń
  69. Odpowiedzi
    1. Uwaga podane linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  70. A ja nadal tęsknię ;(

    OdpowiedzUsuń
  71. Smutno mi bez tego bloga w 2014 roku zaglądałem tu by się uczyć szamanować :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Minęło tyle lat a blog nadal utrzymuje się na tych wyższych linkach po wpisaniu transformice blog. Tęsknie

    -Serek353

    OdpowiedzUsuń
  73. Najlepszy blog ze wszystkich z tamtych lat ;(

    OdpowiedzUsuń
  74. kuurwa neich wroci tfm z 2015

    OdpowiedzUsuń
  75. Często tu jeszcze zaglądam, aby przejrzeć dawne posty. Przez tyle lat ten blog funkcjonował i pomagał mi, gdy zaczynałem swoją przygodę... Piękne czasy. Teraz już nie gram, wyrosłem z tego, ale sercem będę zawsze wspominać tę grę.

    OdpowiedzUsuń
  76. Odpowiedzi
    1. Uwaga podane linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  77. To juz 6 lat... ale ten czas leci

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwaga podane linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja chce stare transformice T.T

    OdpowiedzUsuń
  80. Wzięło mnie ostatnio na wspominki i trafiłem tutaj, nieźle

    OdpowiedzUsuń