____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 22 lutego 2015

[Tłumaczenie] Drzewka umiejętności!

Hej myszki!
Wczoraj doszły nowe drzewka umiejętności. Niestety, są one po angielsku i postanowiłam je przetłumaczyć.

Drzewko Wildling - Dziki 



 Umieść ognisko i spędź z przyjaciółmi miły czas! Trwa 4 sekundy. 
Klikając na nie można smażyć pianki.

Zwiększa szybkość przywoływania, lecz zmniejsza zasięg o 4%.

 Zmniejsza wielkość szamana o 4%.

Przywołuje pajęczynę. Można użyć jeden raz.

Przywołuje obiekt w kształcie trójkąta.

  Daje MEEP dla myszy. Może być stosowana raz.

Zmniejsza myszkę. Może być stosowana kilka razy.

Usuwa wszystkie przywołane obiekty.

Deski są mniej śliskie.

Zamienia i dzieli kule na kamienie.

Przywraca wszystkie swoje umiejętności.


Myszy mogą swobodnie opadać na liściu.

Zwiększa skok myszy.

Zwiększa szybkość przywoływania o 2% po każdej martwej myszy.


 Zamieniasz się w kota.




Drzewko Physicist - Fizyk

 Kiedy jesteś zły, 1 mysz wokół ciebie zaczyna płakać.

 Usuwa gwóźdź.

 Usuwa grawitację obiektu.

  Umożliwia myszą zamieniać się w "wańke wstańke".
Nie wiem jak to nazwać. 

Nigdy więcej bratniej duszy.
Gdy będzie mapka z towarzyszem, jako szaman nigdy nie będziesz mieć towarzysza.

Zamraża myszy wokół szamana.

Zapobiega skrętu obiektu na ciebie. (?)

 Kule mogą być skierowane do góry.

Wyłącza grawitację.

 Pozwala powiesić wszędzie. (?)

Wezwanie obiektu w kształcie litery S (rura).

Booster.
Gdy umieścisz na mapie myszki mogą szybciej polecieć (?)

Łączy ze sobą dwa obiekty.

Przywołuję długą deskę.

Gdy umiera mysz, pozostawia mały łuk elektryczny, na którym inne myszy mogą się odbijać.


Szczerze? Nie podobają mi się. Są beznadziejne. W kilku nie wiadomo o co chodzi.

A wam podoba się?

33 komentarze:

  1. Yyyy.... Są takie sobie, ale niektóre przydatne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre są (za przeproszeniem) do dupy, a inne są ok.

    ~Ciululula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo hej Ciululula xD jak dla mnie polowa przydatna ale chyba ta większa połowa nie xd ale drzewka złe nie są
      Namalisu

      Usuń
  3. Według mnie większość jest w ch*j nieprzydatne. Ale niektóre są śmieszne / przydatne ;3 w sumie wolałam tamto, co było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uzywalam xd ale tłumaczylam tylko słowa, ktorych nie rozumiałam, było ich mało c:

    OdpowiedzUsuń
  5. O co chodzi z przywracaniem umiejętności? Bo nie ogarniam tego, a chcę to drzewko xD
    -Martinowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj chyba chodzi o to że np. wskrzesisz myszki i budujesz dalej, i znowu myszki giną a ty nie możesz wskrzeszać, to naciskasz na to i ci się pojawia że znów to jest dostępne i możesz te myszki które umarły jeszcze raz wskrzesić. Ja tal zrozumiałam ale nie obiecuję nic xd

      Usuń
  6. Widać, że robione tłumaczem i na szybko, u mnie na blogu jest to bardziej wyjaśnione :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje niektóre są po prostu do dupy :/

    ~~Zakochanat~~

    OdpowiedzUsuń
  9. O luju , niektóre przydatne ale większość raczej nie. Ale w sumie nie zaszkodzi spróbować czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam..
    Lepiej wytłumaczone..
    szalonym-okiem-na-tfm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak użyć czegoś z tych drzewkek? Nie ogarniam tego.

    I tak przy okazji, to chyba ciebie, meow spotkałam dziś na tfm.

    ~Ciululula

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz super HACKA do gry TRANSFORMICE ? bo tutaj jest świetny:

    freeonlinehacked.com/transformice-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziesz miał bana natychmiast na tfm

      Usuń
  13. filstworka w poprzednim poscie był twoj blog i tam jest tak samo jak tu! albo ty odgapilas od niej, albo ona od ciebie! ale to ty mialas pierwsza posta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, ale serio.
    Jak użyć te umiejętności, gdy jest się szamanem?
    Ja serio tego nie ogarniam.

    ~Ciululula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wymienisz na pkt z lvl to pojawiają ci sie w ekwipunku, ale gdy probowalam uzyc z ekwipunku kilka rzeczy to mitylko kot i pajeczyna zadzialaly :(
      Namalisu

      Usuń
    2. Dziękuję <3

      Dawno Cię nie widziałam.


      ~Ciululula

      Usuń
  15. Jak skończę wypełniać wypełniać Władcę wiatru (czy za jeden lvl xD) zabiorę się za trzecie drzewko, ale nie inżyniera (czy jakoś tam tak) jak planowałam tylko to co nazywa się "Dziki" :)
    Chcę zmieniać się w kota! xD

    Tak szczerze to są trochę beznadziejne, ale w sumie zabawne... xD

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli chodzi o te pierścienie, to to jest przydatne, łatwo wytłumaczyć:
    gdy budujesz i coś postawisz, czasem myszy to zrzucają, gdy tego użyjesz i staniesz za tym to myszy tego nie ruszą.

    OdpowiedzUsuń
  17. w tym ze mozna sie wszedzie powiesic to to ze na kilka sek. jestes przypiety do tego. Oczywiscie stawiasz to w dowolnym miejscu.
    A booster daje to samo do blyskawica (daje przyspieszenie w dana strone)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak troche ( dziki jest chyba najlepszy :D )

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz co, ja cie chcialem obronic, bo ona zgapila od ciebie, a ty mi tak odpowiadasz? jestes beszczelna, wredna, glupia, ochydna i nikt cie nie lubi!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam tutaj, zgodny ze sobą tekst oraz przetłumaczone nazwy tych skilli!
    http://mietowylinux.blogspot.com/
    Dodatkowo preferowane buildy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się tak średnio podobają, niektóre nie są za bardzo przydatne ale śmieszne :D
    Pozdrawiam ~werciaqwera :) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja po władcy wiatru zabieram się za ,,dzikiego''. Jest extra!!! Mój nick na transformice to Polamagic. Zaproś mnie do znajomych Imeoow,pliska.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie to sie nazywa: Druid, Fizyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Farto zbierać na dzikiego ponieważ kot jest dobry wysoko skacze i wogole

    OdpowiedzUsuń