____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 22 marca 2014

Karnawał 2014 w Transformice - odbędzie się?

                        

Cześć! Spora część myszek wyczekuje eventu karnawałowego, który, jak mówili miał się odbyć tuż po zakończeniu eventu walentynkowego. Niestety po karnawale ani śladu. W tamtym roku również odbył się z małym opóźnieniem, tj. na początku marca. Było bardzo dużo plotek na ten temat, że event w tym roku jednak się nie odbędzie. Pojawiła się również pewna grafika, która informuje o tym, że jednak odbędzie się karnawał na Transformice. Nie mam pojęcia, czy to jakaś przeróbka, ale znalazłam ją na bardzo popularnym blogu poświęconym grom załogi twórców TFM.

                          Ogłoszenie impreza karnawał

Wywnioskować możemy również fakt, że po przeczytaniu powyższej grafice, Galaktine napisała, że nie podano konkretnej daty, tylko gwarancję na event karnawałowy.

,,Zgodnie z zapowiedziami, pomimo wypadku nie pasującej daty w prawdziwym życiu, karnawał nie może przejść bez echa i chcemy spełnić wiele wniosków z graczami o tym wydarzeniu.''

Także nie bądźmy negatywnie nastawieni na tą całą sytuację. Mam nadzieję, że event jednak za niedługo się odbędzie i wspólnie będziemy  mogli obchodzić karnawał na Transformice.

~ Oliivku

24 komentarze:

  1. :D
    Mój pierwszy event Karnawałowy :D
    Czy moje komentarze nie wydają się podobne, pod każdym postem o eventach xdd
    A poza tym mam nadzieję, że zrobią to porządnie, a nie jak na evencie Walentynkowym tego roku ;)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się, że powyższy obrazek jest fejkiem. :( Pewna myszka sprawdzała wiadomości Galaktine na transforsent(s) [nie pamiętam dokładnej nazwy], a tego tam nie było. Ale nie wyklucza to faktu, że event się odbędzie..
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcem event!! jak go nie dadzą to wpadne w depreche xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu skopiowałam od was tekst żeby pokazać graczom którzy na niego wchodza o co chodzi ale napisałam że od was posiadam te informację nie martwcie się ;)

    Bibrysek
    jak chcecie zobaczyć że naprawdę mówiłam macie link do bloga: http://przez-swiat-transformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. To ja jestem autorką tej notki.

      Tylko na drugi raz poinformuj mnie, bądź inne autorki postu, o tym że chciałabyś skorzystać z jakiegoś tekstu przed wstawieniem jego. W końcu musisz spytać nas o zgodę. :)

      Usuń
    2. ok
      bibrysek

      Usuń
  5. Jaaaa
    chceeeeeeeę
    eveeeent!
    I NEED IT!
    ..
    ... ..
    ... ... ..
    ... ..
    ..
    .
    Chcę!
    Bardzo...
    Chcę...

    Myss

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj linka do tego bloga na ktorym jest ten post galaktine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie się składa, że nie ma tego posta, bo to fejk. Galaktine nic takiego nie pisała.
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. Niestety. Ale mam nadzieję, że modzi nas jednak nie zawiodą. Oby tylko nie było powtórki z eventu walentynkowego.

      Usuń
    3. Napisała. Na forum TFM. Wystarczy się wysilić i poszukać, a nie od razu ,,fake". To jest na dyskusji portugalskiej bodajże. Post jest prawdziwy ;)

      Usuń
    4. A linka nie mogę dać. Mam zablokowany dostęp do stron rozrywkowych.

      Usuń
    5. Znajoma myszka w takim razie zawiodła skorzystała ze złego programu wyszukującego wiadomości.
      Daję wiadomość z Twittera:

      "Monday, back to work! This week, a lot of work to do on #Fortoresse, on #Transformice carnival... and on a huge text with lots of numbers :)"

      Więc event będzie na pewno.
      Seroholikpl.

      Usuń
  7. Też to mój pierwszy ewent Karnawałowy =^.^= Ciekawe jak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mój pierwszy, ale podobno tamte eventy były ... No... Nudne i bezsensowne. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zdobyć tytuł «Carnaval 2014» ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz przeszlem :P
    Kubaxus z TFM

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S pisze ze smartfona :/

    OdpowiedzUsuń
  12. hej szukacie adminki? Macie super bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ty to robisz że masz to zaokrąglone (no wiesz co)? i że ci się wysówają te ten...???
    prosze odpowiec! O i jak zrobić taką myszke co jest na dole???(ta śpiąca)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie pytanie ... Co to mapa eventowa ??? Bo ja nie wiem . Może ty wiesz potrzebuje tego by wiedzieć jak zdobyć odznaki ... Pliska . Pomożesz ??? O-O

    OdpowiedzUsuń