____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 2 marca 2014

Ciekawe dodatki w Transformice

Cześć myszki!

W dzisiejszej notce pokażę Wam dość nietypowe stylizacje. Chodzi przede wszystkim oto, aby z nudnych, nieciekawych itemów ''stworzyć'' coś ładnego, a zarazem interesującego. Zainspirowały mnie przez przypadek napotkane w grze myszki. Sama też coś wymyśliłam. We wszystkich stylizacjach niestety użyłam zmiany koloru, zatem zawiodę tutaj myszki zainteresowane tradycyjnymi kolorami. Zaczynamy!

~
Co Wy na to, aby ze zwykłego kokosa zrobić... arbuza?


~
Tutaj posłużyłam się zwykłymi okularami 3D, które kosztują 50 serów. Wystarczy tylko pokolorować szkiełka, które dają najważniejszy efekt. Dość popularny dodatek u płci pięknej.


~
I znowu dodatek warty uwagi dla dziewczyn. Z srebrnej korony powstała złota. Do tego kryształ w połyskującym diamentem tworzą piękne połączenie. Zero porównania do zwykłej, jednokolorowej korony wartej nieszczęsnych 1000 serów. A ten diadem - 200 serów. Jakieś sugestie?


~
Kolejne, dość ciekawe połączenie kolorów powstało z tortu. Pokolorowałam go i wyszedł z niego ser. 


~
Rozgwiazda z eventu rybnego. Ja postanowiłam ją przerobić na tradycyjną, złotą gwiazdę. Przyznam szczerze, że mogłam użyć lepszego żółtego.


~
Ten dodatek zobaczyłam u jednej myszy z czarnym futrem. Z dziwnych, szarych rogów powstają krwiste rogi diabła. Myślę, że może kiedyś skorzystam z tego pomysłu i właśnie tak ubiorę swoją myszkę.


~
Co tym razem? Skrzat albo jak kto woli - elf. Uważnie przyjrzałam się temu itemowi i są naprawdę duże podobieństwa do czapki magicznego stwora. A może pomocnika świętego Mikołaja? :)


~
Pewnie każdy z Was słyszał słynną reklamę z ''zamoczeniem'' brązowego ciastka w szklance mleka. Mam tu na myśli oczywiście OREO. W Transformice na jego cześć myszki stworzyły podobiznę sugerując się amerykańskim donatem. Co z tego wyszło? Ostrzegam, iż lepszy efekt daje nam zmniejszona wersja ciastka.


~
A teraz specjalnie coś dla roślinożerców! Zamiast zwykłej marchewki dla królików stwórzmy coś mega! Co powiecie na na przykład seler?


~
Tym razem coś dla osób wyczekających Wielkanocy. Z nieciekawego jajka w zielone grochy powstało zacne jajo! Na pewno warte uwagi. Zmiana futerka da w szczególności lepszy efekt.


~
Dziwna maska nieokreślonego zwierza z eventu halloweenowego zmieniona w jeszcze dziwniejszego osobnika z dość zacnej grupy królestwa zwierząt. Nic dodać, nic ująć...


~
I tak dotrwaliśmy do ostatniej stylizacji. Bardzo znana, często używana do zabawy w ''dom''. Po raz drugi, zwierzę w tejże masce nieokreślone.


~

Na koniec pragnę podziękować za uwagę. ;) Nie wiem, czy Was to zaciekawi, ponieważ pierwszy raz robię tego typu stylizację. Pamiętajcie - nie jestem autorem wszystkich pomysłów przedstawionych na zdjęciach. Wybrałam te, które były warte uwagi. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Proszę również o nie kopiowanie zdjęć, ponieważ są mojego autorstwa - Oliivku. Nie twierdzę oczywiście, że zrobilibyście to, ale ostatnio tyle się słyszy o nadmiernym kopiowaniu. :(

Przepraszam również za fatalną jakość screenów - ostatnio, kiedy przesyłam je do bloggera zdjęcia trochę się rozmazują. Postaram się jak najszybciej naprawić usterkę.

~ Oliivku

30 komentarzy:

  1. Super!! :) Użyję chyba tą 8 stylizację! :3
    //KiteczkaPL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooreeeoooo! Oreo, oreooo... ;)
      Mys!

      Usuń
  2. Sama też się natknęłam na te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, wszystkie boskie!
    Naprawde piękne i pomysłowe, a pomysł na notkę jeszcze lepszy, uwielbiam oglądać takie stroje, które są takie" jedyne w swoim rodzaju" ;) napewno skradnę sobie oreo, max za miesiąc :)
    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :D ale ten "seler" to chyba pietruszka prędzej xD
    Ta maska Halloweenowa mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam na myśli pietruszkę. Niestety mam problem z zapamiętywaniem nazwy warzyw. XD Seler, pietruszka, koperek? - co za różnica?

      Usuń
  5. Stylizacje prześliczne! Oby takich więcej!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku piękne,ubrałam się jak królik i użyłam stylizacji selera.A ta maska zwierza(nie z eventu) to maska kitsune japońskiego wilka :3 ja właśnie na nią zbieram.Powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,
    Ogółem, świetny pomysł x3
    Atw, to kiedy będzie post o takim dość codziennym ( że tak to ujmę ) ubiorze???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to taki post jest już w edycji. Zaczęłam go robić z kilka tygodni temu. Wkrótce notka pojawi się na blogu. Podpowiem, że stylizacje, które szykuję będą wyjątkowe. :3

      Usuń
  8. Hej c: Bardzo podoba mi się twój blog - mój ulubiony. Ale mam pytanko: Kiedy zrobisz jakiś kolejny konkurs? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisała Truskavkacx
      :D

      Usuń
    2. Konkursy raczej nie są w moim zasięgu, ponieważ zwykle organizatorką takich właśnie konkursów jest główna pisarka bloga - Elffka. Całkiem niedawno był konkurs plastyczny. Możesz jeszcze zapytać na blogowym asku, bo właśnie tam Elffka odpowiada na takie właśnie pytania. ;)

      Usuń
  9. ja się napotkałam ze stylizacją nr 2, bo ją sama wymyśliłam ._.
    ~Rossattie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Jak widać - bardzo pomysłowy oraz świetny dodatek. Masz może więcej podobnych pomysłów na stylizację? Można by było wykorzystać to w jakimś poście. ;)

      Usuń
  10. Fajne. Te czerwone różki zapewne widziałaś u myszki Xly, jak ja. Co do tiary, jest dla dziewczyn. Szczurek założy zwykłą, ale niemniej jednak ładną koronę. Maskę z halloween w połączeniu z czarnym kolorem, maską chirurgiczną, opaską na jedno oko i nausznikami sam zakładam (oczywiście wszystko jest pomalowane na czarno), bo ubranie jest bardzo interesujące i zarazem całkiem ładne. Jak już myszka wcześniej zauważyła, to jest pietruszka - seler jest bulwiasty, bardziej owalny.
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - zdaję sobie teraz z tego sprawę, że to pietruszka. ;) W wolnym czasie postaram jak najszybciej poprawić owy błąd.

      Usuń
  11. Fajny pomysł. Ja często używam właśnie takich zmian koloru, co powoduje inną rzecz. Najbardziej podoba mi się arbuz, okulary, oreo i to ostatnie coś xd Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER!!!!!! Tylko szkoda, że tak mało :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli posty takiego typu będą się wyróżniać szczególnym zainteresowaniem oraz popularnością, to możliwe, że powstanie takich więcej. :)

      Usuń
    2. Takie pomysłowe kolory i
      ' przeróbki' zawsze są popularne, bo każdy chce dobrze wyglądać :)
      Polishjulia

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ALE KASE TRZEBA MIEĆ NA KOLOROWANIE!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię, gdy wymyślacie różne stroje (nawet jeśli nie są orginalne :3).
    Pewnie wykorzystam któryś z nich ;)
    -Mirindaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
  17. Te stroje są CUDOWNE a na to ostatnie mówię "druga twarz"

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się korona DOCENIAM ^^

    Madziapolish

    OdpowiedzUsuń
  19. JAK SIE ZMIENIA KOLORY

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne

    Poleca juna13

    OdpowiedzUsuń