____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 18 grudnia 2013

Zamieszanie na blogu.


Cześć myszki!
Czytałam już niejednokrotnie wasze zażalenia w komentarzach na temat tego co się dzieje obecnie na blogu. Chyba nadszedł najwyższy czas, aby się oficjalnie wypowiedzieć na ten temat ;) Tak więc przyjęłam 5 nowych autorek na próbę i każda z nich chce się wykazać, także chwilowo mamy nawał notek. Jednym z nich lepiej wychodzi pisanie, a jednym gorzej - i o to chodzi - najlepiej sprawdzić czy ktoś się nadaje na stanowisko autorki właśnie przez paktykę. Nie zarażajcie się tym chwilowym zamieszaniem, bo ogólnie wyjdzie to na dobre :D  

Wśród przyjętych osób widzę już kogoś, kogo chce zawitać wśród pisarek na stałe - myszke o nicku Olivvku. Bardzo się podoba jak tworzy notki, widać, że robi to z sercem. Pisze ciekawie i poprawnie. Także witaj w ekipie :) 

Mam także mniej radosną wiadomość dla jednej z nowo przyjętych osób. Dwie notki to wystarczająco, aby wyrobić sobie opinię i niestety Lusiaczeksb musi pożegnać się ze stanowiskiem autorki. Pierwsza notka o ewencie zostałą napisana w sposób bardzo powierzchowny i trudno z niej wywnioskować o co właściwie chodzi w tym wydarzeniu. Niestety, nie popisałaś się także poprawną polszczyzną, a podkreslałam, że wymagam to od autorek, po prostu takie posty o wiele przyjemniej się czyta. Kolejny post o przekleństwach krótko mówiąc jest po prostu bez sensu i napisany byle jak.  Dziekuję, że się starałaś, ale moim zdaniem jak i czytelników w komentarzach, niezbyt dobrze ci to wychodzi :(

Kolejne autorki ocenię, jak tylko będą miały na swoim koncie napisane przynajmniej dwa posty.
 Zgadzacie się z moją oceną? Blog istnieje jest dla was, czytelników, więc ważna jest dla mnie wasza opinia ;)  

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Twoją decyzją . Ciężko jest mi odejść bo przywiązałam się do tego bloga i jest on jednym z moich ulubionych . Posty były nijakie bo chciałam coś dodać jak jeszcze internet mi działał . Gratuluję Olivku i życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z całą pewnością :3
    ~Serdussko

    OdpowiedzUsuń
  3. Elffka, wiesz, jak wejdzie cos nowego, to sprobuje odrazu ogarnac, ale jak dojdzie w piatek to nie bardzo bo erm nie ma mnie I bede dopiero w sobote. To chyba na tylee ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Elffka, wiesz, jak wejdzie cos nowego, to sprobuje odrazu ogarnac, ale jak dojdzie w piatek to nie bardzo bo erm nie ma mnie I bede dopiero w sobote. To chyba na tylee ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie martw się, masz miesiąc od przyjęcia na napisanie tych dwóch notek, to ogroom czasu :)

      Usuń
  5. Hej moge z wami prowadzić blog moja poczta to rafciogumis@o2.pl plose !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Twoją opinią w tym poście. Mam jeszcze chęć podzielić się tym, co myślę o tej stronce. Bardzo lubię ten blog, i ilekroć poszukuję odpowiedzi na moje pytania związane z TFM, trafiam prawie zawsze właśnie tutaj.Twoj blog jest w ładnej, przyjemnej grafice i wyjaśnia wszystkie wątpliwości i miło się go czyta. Powodzenia w dalszym prowadzeniu tej stronki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra decyzjA lepsza

    OdpowiedzUsuń