____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

środa, 25 grudnia 2013

Truskawki w Transformice

                                                                           
Aby ułatwić Wam zrozumienie oraz czytanie, zacznę od początku:

Co to są truskawki?
Fraises - tłum. Truskawki to dawno temu wprowadzona nowa waluta (oprócz serów) na Transformice.

Do czego służą?
Najczęściej możemy kupić za nie różne przedmioty w sklepie oraz zmienić kolor danego przedmiotu.

Jak je zdobyć?
Truskawki, można by powiedzieć, nie są obowiązkowe w naszej grze, aczkolwiek jak już pisałam, dają nam więcej możliwości. Możemy je zdobyć tylko i wyłącznie poprzez zakup za PRAWDZIWE PIENIĄDZE. Wyjątkami są konkursy organizowane przez moderatorów oraz w eventach.

Aby zakupić truskawki, musimy wejść w zakładkę sklep, gdzie na samej górze pojawi nam się napis ''Kup Fraises''.  - Klikamy na niego - również z tym wiąże się zmiana hasła, ale to już w następnej notce.

                                
Jak widzicie, truskawki możemy kupić poprzez wysłania sms'a, bądź dzięki koncie bankowym. Ja zwykle kupuję przez komórkę, ten sposób jest wygodniejszy , jak i szybszy. Dlatego jeśli wybierzemy już w jaki sposób chcemy je zakupić, klikamy na dane pole, np . pierwsze.

Wtedy wyskakuje nam takie okienko z linkiem. Trzeba go skopiować, a potem wkleić na nowej karcie.


Poprzez wejście w podany link, znowu mamy okienko. Musimy wysłać sms's naszym telefonem na numer 7555, a w treści słowo PASS.

Wtedy automatycznie wysyła nam się wiadomość w telefonie wraz z kodem, który musimy wpisać w pole z napisem CODE. Dajemy ok i cieszymy się zakupionymi truskawkami ! :) Koszt sms'a zależy od pakietu ,który wybierzemy.

Mam nadzieję, że ten poradnik Wam pomoże, bądź odświeży informacje :D Zakup truskawek jest banalną rzeczą, więc większość graczy to rozumie :-) Aczkolwiek zawsze są jakieś pytania, więc jak ktoś czego nie rozumie -  wytłumaczymy :)


                               

                                             
~ Oliivku



79 komentarzy:

  1. Ja kupiłam 6 zł a miałam 10 próbowałam wysłać sms i nic .. tylko przy wiadomości był wykrzyknik że nie da się wysłać . ale spróbuję ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w dolarach przez przelew wychodzi taniej nisz w zł przez sms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rozważałam taką możliwość, ale wszystko jest przeliczone zgodnie z wartością pieniądza, więc chyba raczej nie będzie znaczenia, czy kupisz w dolarach czy w złotówkach, bo cena ta sama :)

      Usuń
  3. moge darmowe truskawki albo serki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest.Polecam strone Aogmice.com załóż konto i czeka cię miła niespodzianka (w sklepie)

      Usuń
    2. pfff. jakie kłamstwo!

      Usuń
  4. a jak serki kupić?? p.s. super blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serków się nie kupuje, tylko się zdobywa :)

      Usuń
  5. a czy wysylanie nie da nam jakiś wirusów na telefon?

    czesciczolem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kupowalam 2 razy i zadnego wirusa ;)

      Usuń
    2. Oczywiście że można mieć darmo bez pkt

      Usuń
    3. Nie wysle wirusow , kupowalam 7 razy i nie mam wirusow :)

      Usuń
    4. Skądże znowu c: Ja kupowałam truskawki i z telefonem wszystko w porządku :) Zapraszam do rozmowy ze mną ~Pszczolkaxd i na bloga <3

      Usuń
  6. a można darmowe ? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie można mieć darmowych truskawek

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba uzbierać ponad 600 pkt na dogry.pl :) w tedy można wymienić te pkt na truskawki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak włączyć grę na dogry?

      Usuń
    2. Grę na dogry się nie włącza :) tylko zdobywasz punkty

      Usuń
    3. Naprawde?trzeba byc noobem zeby te
      go niewiedziec(albo nie):-)

      Usuń
  9. ja nie mam jeszcze truskawek

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jak kupie na komórkę truskawki to czy mi nie będą zabierać cięgle z konta kasy ? >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a mi zabrali ;-; wydałam 9 zł żeby pokolorować fryz i nic z tego ;-;

      Usuń
  11. Prosze o odpowiedz. Mam pytanko. Czy jak kupie truskawki, to czy beda mi pobierac caly czas z konta pieniadze, czy te np. 8.61 zl za 196 truskawek zabiora mi z konta tylko 8.61, i czy VAT jest wysoki? Do kupna truskawek za 8.61 ile dodatkowo wynosi VAT???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie pobiera dodatkowo z konta, a VAT nie jest wysoki.

      Usuń
  12. To jest bezpieczne. Kupowałam już 2 razy, i żyje xD

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdy ja kupywałam truskawki to pokazał mi się " Error #8 " i co teraz zrobić ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja mam okienko kup truskawki.



    Madziapolish

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupuję co tydzień 198 trusek XD pozdrawiam ( Kubasonic )

    OdpowiedzUsuń
  16. Serki można dostać z darmo (aczkolwiek jednorazowo) poprzez potwierdzenie swojego e-maila.
    Sprawdzałam. Nootellka

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej to ja Tasłodka chciałam powiedzieć że poraz 2 kiedy wysłałam kod to mi go nieprzyjeło ale wysłałam sms-a i przyszedł mi taki sam kod i mi on nie wchodzi pomocy!:(

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie kupuję truskawek ponieważ nie chcę tracić pieniędzy wole zarabiać serkami ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. truski można tesz zdobyć odrazu na grze podobnej w Transformice ale to Heromice odrazu 33 lvl i 999999ser i 999999truskawki miłej zabawy w tej grze jesst inny kraj ale zmienisz i jusz mam na imie OlciaOla zapraszam do znaj i do plemia mam założony niestety jusz jest za duzo mapek zrobionych więc nnie mozna zrobił nawet na plemie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: jeśli piszesz dłuższy tekst, używaj kropek, przecinków wielkiej litery etc.
      Po drugie: Heromice to zhackowane Tfm, i lepiej tam nie robić konta (miałam konto i już nie gram).
      Po trzecie: słownik ortograficzny istnieje.
      ***
      Piszesz, że jest za dużo mapek i nie można tworzyć własnych. Ale edytorem bawić się można? Grałam kilka dni po zrobieniu gry, więc nie wiem.
      #Patronuska

      Usuń
    2. niech pisze jak chce -.-

      Usuń
  20. ja prubowałam i się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłam truski i pisze mi error :(

    OdpowiedzUsuń
  22. a czy to jest bezpieczne??i dostane tego sms-a i truskawki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli postępujesz zgodnie z instrukcjami to tak. Na forach tfm jest poradnik ;)

      Usuń
  23. A jak podam emeila to co potem się stanie ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, ja już od roku mam podany email i mi nikt nic nie zrobił xD.

      Usuń
    2. Nic. (Musisz wpisać kod

      Usuń
  24. Nie srajcie, ludzie. Nie ma wirusów, nie pobiera kasy. Już doładowałam i nic mi się nie stało. Jak pisze "error" to coś źle zrobiliście i tyle. Wykrzyknik- czyli macie zablokowane konto. Tak trudno zrozumieć!?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze są jeszcze hacki xd Ale to na własną odpowiedzialność, za to grozi ban. Za teleportacje ostatnio zbanowano gracza na 730 dni. ;/ W każdym razie są bezpieczniejsze hacki na sery i truski ale ja nie używam, więc nie będę spamować ;3
    Pozdrawiam, Czarnagirl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sie wkurzylam i usunelam ze zlosci tfm . 2 RAZY LADOWALAM KASE WZIELO A TRUSKI NIC!

    OdpowiedzUsuń
  27. Transformice obsługuje sieć play?

    OdpowiedzUsuń
  28. <3 ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupowałam już 2 razy truski,a jak teraz kupuję,to mi pożera z konta pieniądze a truskawek nie mam!!! Wiecie do kogo to zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  30. http://dogry.pl/r/sabriela Zbieraj punkty i wymieniaj je na darmowe truskawki serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. a będziesz grać w Coldmice pyatm się bo jest fajnie pujć do sklepu i masz 1000014 truskawek i serków w sklepie i możesz założyć odrazu plemku ale jest 40%polaków sama garm mało jest jak byś miała grać to pisz pod kamentażem i na romie /room 1
    Modzliszka-Darkdragon ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Juz mam telefon, ale mam tylko 1 zl ma koncie. :(



    ~Legixok

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie mogę wysłać sms żeby kupić truskawki co chwile nie wysłano wiadomości :C

    OdpowiedzUsuń
  35. To ja nie wiem. Nawet sam mam tylko 1,00 zl na koncie, a mama doladuje mi 20,00 zl i bede mial 21,00

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie mam dużo trusek dzięki poradniku mam 500! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W hero mice, mamy 1000 serków, i 1000 truskawek... -.- ZA DARMO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w neomice mamy maxymalnom liczbe trusek i co:-)

      Usuń
  38. mam pynie jak wyśle sms to czy będzie wyżerać kase z konta?prosze o najszybszą odpowiedz :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ci oszuści tylko chcą nasze konto ukraść I ja sie nie nabiore

    OdpowiedzUsuń
  40. jak konto mają ukraść -.-

    OdpowiedzUsuń
  41. Wysłałam SMS aby kupić truskawki. Zjadło pieniądze nie przyszedł kod... Pomocy :<

    OdpowiedzUsuń
  42. kupiłam truskawki nie przyszły zjadło pieniądze ;(

    OdpowiedzUsuń