____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

poniedziałek, 7 października 2013

Nowy dziwny room na transformice!

Cześć! Dzisiaj podczas grania w Transformice odkryłam nowy room. Jest topokój na którym jest się ... UWAGA : Krówką! Tak krówką , taką w łatki która daje mleko ;D  Na room wchodzimy komendą: /room *#transforcows 

Oto 1 z zdjęć:

Jest to trochę niedopracowane, ponieważ gdy np. tańczymy wygląda to tak, jakby nasza myszka tańczyła za krową. Wszystko jest takie same jak na zwykłych mapach tylko, że na niektórych mapach są tła z polem i oczywiście jesteśmy krowami :) Spotkałam się jeszcze z takim przypadkiem, że szaman był najpierw myszką, a za chwile gdy zebrał "ser" (czyli sianko) i stał się siankiem xD 

UWAGA:
Na roomie możecie się zmieniać także z krowy na np. Nyan Cat'a, oto zdjęcie :

Według mnie są trochę duże :D Przy pomocy spacji możemy latać.

                                                                             

EDIT: Room już prawdopodobnie nie działa

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale na roomie normalne myszki

      Usuń
    2. Na tym roomie zmieniają się postacie , nie wiem za bardzo o co w tym chodzi bo nie zapoznałam się z nim tak bardzo ;)

      Usuń
  2. elffka i bincia kiedy jesteście na tfm ja was nie widze:/a chciałbym mieć was w friend napiszcie kiedy będziecie i gdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To zależy od gustu . Mi się też tak MEGA nie podoba ale zawsze coś jest ...

      Usuń
  4. LOL dzięki tobie nigdy bym się nie dowiedziała o tym roomie XD bez sensu. Pozdrawiam

    Myszka Polska

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma tego roomu , wpisuje i nic ..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie działa mi. trzeba coś wpisać żeby być krową albo czymkolwiek innym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości są dwie:
      room już nie działa lub trzeba poczekać parę rund aż wyświetli się mapa z krowami

      Usuń
  7. Room nie działa , wpisuję i nic .
    ~ Scattyq

    OdpowiedzUsuń
  8. to nie działa!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  9. nie działa..xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech,jestem na tym roomie ciągle myszką,nie działa xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka wam mam 3 pytanka
    1 założycielki czy mogę mieć zaszczyt i was zaprosić na grę w trf na ./room sweet
    2 jak wejść na ten room -nie działa jest zwykły
    3 jak się wspinać po ścianie
    mam nadzieje że mi odpowiecie na te pytanka :) czekam na odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem na 2 i 3 ;). 2 napisz /room control, a 3 musisz być zwinny i naciskać strzałki tak góra bok (np. masz na prawo ścianę to naciśnij strzałkę w lewo) i potem drugi bok. Powodzenia!

      Usuń
    2. a i jestem w tfm Natalaccc ;)

      Usuń
  12. Hej widziałam grób elise na mojej mapce z hasłem i on tam ciągle jest na każdym levelu co robić poradźcie pliska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tak, już nie działa, wyczytałam, że admini testowali na nim wrzucanie obrazków jpg do gry np. tych krów xd

      Usuń
  14. jest zepsute, byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. NIEDZIAŁA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego w chatce plemiennej Dragon-mice champions jak sie porusze to zieniam sie w głowe "pieseła"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jesteś w tym plemku? Ja też. Mi się tak nie robi. Może czasami, kiedy jakaś głupia myszka się bawi i nas w "pieseły" zamienia.

      Usuń
  17. Ja znam room na którym jest się... (chwila przerwy) psią mordką! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic się nie dzieje ! oszukane jest i tyle ! nic sie nie dzieje tylko są nomalne myszki . !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny :D hej, powiem wam taki śmieszny room o nazwie /room #tfmst. Dziwna nazwa :P zaraz wam powiem, musisz biec tak szybko jak mozesz po ser, wiesz jak szybko biec? Kliknij spacje i nie puszczaj, ale uwazaj są przeszkody.na to jest 4-5 minut... W każdej rundzie. I jak zaniesiesz ser do norki pojawisz sie znowu i znowu zbierasz. Jeśli uzbierasz najwięcej pkt tak gdzieś 120 pkt (te pkt zbiera się od rund jak zaniesiesz ser do norki, za każdą sztuke sera zostajesz 10 pkt) i jeśli masz te 120 pkt zostaniesz 5 truskawek *_* papapa••

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszłam i są normalne mapki :/

      nick w grze Natalaccc

      Usuń
  20. czemu nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam twoj blog. Jest fantastycznyy. Sa notki o wszystkim w tfm ;3
    Pozdrawiam i zyczee rozwiniecia blogaa <33

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  23. wszysztkie takie lvl nie działają

    OdpowiedzUsuń
  24. Te krowy pochodzą z HM: Friends of Mineral Town. Najwidoczniej zostaly usuniete bo byly kopia z innej gry

    OdpowiedzUsuń
  25. jak się zmienić w krowy? bo u mnie nie jestem krową

    OdpowiedzUsuń
  26. jak się zmienić w krowy? bo u mnie nie jestem krową

    OdpowiedzUsuń
  27. na /room #trade jestescie krowami zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. tera już w ogóle nwm gdzie się czym jest na #trade nie ma krów tylko jakaś tablica z D1 czy coś :P xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, powie mi ktoś co jest na /room #trade? bo sama nie wiem
      nick w grze Natalaccc

      Usuń
  29. jestem krową gram na tym roomie

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki numer nosi ten room?

    OdpowiedzUsuń
  31. ./room #control to ten room!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest też jakiś room z myszkami psami XD

    OdpowiedzUsuń