____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

sobota, 13 kwietnia 2013

Wyniki konkursu - 3 najlepsze mapki, która ma wygrać? :D

Hej myszki!
Nadszedł długo oczekiwany i przekładany przez moją nieobecność moment ogłoszenia wyników konkursu :3 Polegał na wysłaniu mi zaprojektowanej przez siebie mapki, na której mogłaby się odbyć impreza urodzinowa. To od was zależy kto dostanie nagrodę, 170 truskawek, napiszcie w komentarzu która z mapek powinna wygrać, wybrałam 3 najładniejsze :

Nr. 1 autorstwa Pierniczeq :

Nr. 2 autorstwa Wenusia :

Nr. 3 autorstwa Viridi :


Szczerze, to nie potrafię się zdecydować która najlepsza, każda ma coś co czyni ją wyjątkową, dlatego pomóżcie mi zdecydować :P

19 komentarzy:

  1. Nr. 2 najlepsza według mnie.. Taka kolorowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. NR 1 SUPER BAR ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... Nr. 1 Jest super zrobiona, ale jednak na urodzinową nadaje się bardziej nr 2. Nr 3 jest taka sobie ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niech wygra dróga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm... mojej nie ma szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki jest kod do mapki nr 1?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr.1 na urodziny sie przyda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer 2..
    Będą jeszcze wyniki.. ? -__-

    OdpowiedzUsuń
  9. 3!!!!!!!! JEST NIESAMOWITA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierniczeq-ta mapa jest świetna

    OdpowiedzUsuń