____________________________________________________________

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

niedziela, 8 lipca 2012

Toplista

Na transformice nic się nie dzieje,
dlatego tak rzadko piszę notki.
Toplista Blogów O Transformice
Macie bloga o tfm i chcecie go rozsławić?
Stworzyłam Toplisę blogów o transformice.
Możecie rozsławiać swojego bloga :>
oraz kliknij dodaj swoją stronę.

Można też głosować na czyjeś blogi wchodząc na blog przez button 
podany przez autora bloga.

Jak stworzyłam toplistę?

Nudziłam się na komputerze,
pomyślałam sobie że zobaczę sobie toplistę
blogów o tfm.Było tylko
toplista blogów o stardoll, panfu, naruto,
akatsuki...
Więc pomyślałam że stworzę
taką toplistę.
Przecież wiem że taki autor bloga
o transformice chciałby, by jego blog była sławny :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz